adexo3
۱۲۹۹۲۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

تصویب ۲۰ ماده از طرح حمایت از آمران معروف

در جلسه عصر امروز مشترک کمیسیون حقوقی و کمیسیون فرهنگی مواد دیگری از طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر به تصویب رسید.

ایسنا: در جلسه عصر امروز مشترک کمیسیون حقوقی و کمیسیون فرهنگی مواد دیگری از طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر به تصویب رسید.

محمد علی اسفنانی سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس در مورد جلسه مشترک عصرامروز کمیسیون‌های حقوقی و فرهنگی گفت: این جلسه دومین جلسه مشترک برای ادامه بررسی و تصویب طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر بود.

وی با بیان این‌که «در جلسات گذشته کلیات و برخی مواد این طرح به تصویب رسیده است» اظهار کرد: در جلسه امروز هم نزدیک به بیست ماده تصویب شد و پیش بینی ما این است که در جلسه آینده رسیدگی به این طرح به پایان برسد.

وی در مورد برخی ابراز نگرانی‌ها ازحدود در نظر گرفته شده برای آمران به معروف و ناهیان از منکر در این طرح گفت: این طرح بنا دارد که موارد خیلی خیلی خاص از امر به معروف و نهی از منکر را مورد حمایت قرار دهد. به هر حال امر به معروف مراتب قلبی، ذهنی و عملی دارد و تنها در موارد بسیار خاص است که مورد حمایت قانون قرار می‌گیرد.

سخنگوی کمیسیون حقوقی ادامه داد: برای مثال در این طرح در نظر گرفته شده است که اگر یک امر به معروف یا ناهی به منکر در جریان عملش با کسی درگیر شود و در این درگیری خود آمر مجروح یا کشته شود در صورتی که بتوان ثابت کرد که وی اقدام به امر به معروف یا نهی از منکر کرده است عمل او مجرمانه تلقی نشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مفلس

      از فرداى تصويب نهايى وابلاغ طرح هرکسى خواست با ديگرى تسويه حساب کنه چهار نفر رو آماده شهادت در دادگاه داشته باشه که شهادت بدهند امر به معروف واقع شده (حوالى هر دادگاهى هستند که با توجه به جرم پول گرفته وشهادت حتى منجر به قسم ياد مى کنند) خوبه ديگه مخصوصا"واسه اراذل نوچه دار!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج