اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۹۹۳۳۱
۱۶۹۸
۱۶۹۸
پ

حجم بالای ترافیک در جاده مشهد - تهران

جانشین ستاد مدیریت بحران استان سمنان با اشاره به حجم بالای ترافیک در مسیر مشهد- تهران گفت: احتمال غیرحضوری شدن برخی مدارس سمنان در روز ۱۴ فروردین‌ماه برای اسکان مسافران نوروزی وجود دارد.

فارس: جانشین ستاد مدیریت بحران استان سمنان با اشاره به حجم بالای ترافیک در مسیر مشهد- تهران گفت: احتمال غیرحضوری شدن برخی مدارس سمنان در روز ۱۴ فروردین‌ماه برای اسکان مسافران نوروزی وجود دارد.

حجم بالای ترافیک در جاده مشهد - تهران

محمد حمیدی، جانشین ستاد مدیریت بحران استان سمنان اظهار کرد: نوروز امسال، بیشترین فوتی‌های ناشی از تصادفات در معابر فرعی استان سمنان رخ داده و لازم است جاده‌های فرعی استان توسط دهیاران موردتوجه جدی قرار گرفته و کنترل این معابر توسط نیروهای بومی و بسیجی همان منطقه پوشش داده شود. 

حمیدی گفت: بخشداران استان سمنان موظف هستند تا محورهای فرعی استان را به‌صورت ۲۴ ساعته رصد کرده و بر فعالیت گروه‌های مردمی و اکیپ‌های مسؤول تعیین‌شده با وسایل نقلیه مجهز به چراغ‌های گردان نظارت کنند.

وی خاطرنشان کرد: لازم است تا اقامتگاه‌های در مسیر برگشت مسافران در محور مشهد- تهران تقویت‌شده و بر فعالیت آنان نظارت کامل صورت گیرد.‌

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود با توجه به حجم بالای مسافران در مسیر برگشت از مشهد مقدس، مدارس تعیین‌شده در طرح اسکان مسافران نوروزی روز ۱۳ فروردین نیز به خدمات‌رسانی به مسافران ادامه داده و در صورت نیاز این مراکز، خدمات آموزشی خود به دانش‌آموزان در روز ۱۴ فروردین را به‌صورت غیرحضوری ارائه کنند.

حمیدی گفت: با عنایت به بارندگی‌های پیش رو، لازم است تا شهرداران استان در زمینه آب‌گرفتگی معابر تدبیر جدی صورت گیرد و اقدامات لازم برای جلوگیری از تکرار آب‌گرفتگی در معابر شهری و ایجاد مشکل برای شهروندان را به انجام رسانند. 

وی گفت: اولویت اساسی و نخست فرمانداران، حفظ امنیت و تردد آسان و روان در محورهای اصلی استان بوده و از این‌رو، لازم است تا تجهیزات و ادوات سنگین جاده‌ای در طول این محور مستقر شده و در صورت بروز مشکل در محورهای فرعی با هماهنگی دستگاه‌های مسؤول، اقدامات جایگزین به انجام رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: لازم است تا مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات استان با ارزیابی داده‌های حاصل از تلفن همراه مسافران نوروزی نسبت به ارائه تحلیل مناسب و متقن از میزان ورودی و خروجی‌های استان و همچنین تعیین استان‌های دارای بیشترین حجم مسافر به استان سمنان اقدام کرده و نتایج این تحلیل را به‌منظور برنامه‌ریزی مناسب برای سال‌های بعد، در اختیار دستگاه‌های مسؤول قرار دهد.‌

حمیدی گفت: همچنین شرکت پالایش و پخش فرآورده نفتی منطقه شاهرود، پیش‌بینی لازم برای تأمین کامل و تکمیل ذخایر بنزین و سوخت موردنیاز جایگاه‌های استان را به انجام رسانده تا مشکلی در این زمینه برای مسافران نوروزی و شهروندان استان ایجاد نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج