اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۹۹۸۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اجرای حکم شلاق دو شرور در تهران

اجراي حکم شلاق دو نفر از اراذل و اوباش شهرستان قدس به جرم اخلال در نظم عمومي، چاقو کشي، ايجاد رعب و وحشت و شرارت متعدد، با حضور مسئولان قضايي و انتظامي در ملاء عام انجام شد.

خبرگزاری مهر: اجراي حکم شلاق دو نفر از اراذل و اوباش شهرستان قدس به جرم اخلال در نظم عمومي، چاقو کشي، ايجاد رعب و وحشت و شرارت متعدد، با حضور مسئولان قضايي و انتظامي در ملاء عام انجام شد.

سرهنگ حجت الله کرمی زند در حاشیه این مراسم ظهر امروز در گفتگویی اظهار داشت: با دريافت اخباري مبني بر درگيري و ايجاد رعب و وحشت، اخلال در نظم عمومي، چاقو کشي و شرارت از سوي دو شرور به نام "م-ي" و "ع-ت" دستگيري و شناسايي متهمان در دستور کار پليس شهرستان قدس قرار گرفت.

وی ادامه داد: متهمين نامبرده، که از قضا از اراذل و اوباش مشهور بودند، پس از تخريب چند دستگاه خودرو در يکي از خيابانهاي اين شهرستان، توسط پليس اطلاعات و امنيت عمومي شهرستان قدس شناسايي و دستگير شدند.

این مسئول افزود: پس از دستگيري متهمان توسط پليس روانه زندان و با حکم دادگاه عمومي و انقلاب شهرستان قدس متهمان به ۷۴ ضربه شلاق در انظار عمومي محکوم شدند.

اين گزارش حاکيست،با صدور حکم قضايي مراسم شلاق زني با پوشش کامل پليس، پس از خوانده شدن حکم توسط رئيس اجراي احکام دادگستري در ملاءعام به اجرا درآمد که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته و موجبات رضايتمندي هر چه بيشتر مردم از عملکرد فرماندهي انتظامي و دستگاه قضايي را جهت ارتقاء امنيت و آسايش فراهم آورد.

سرهنگ کرمي زند در پايان افزود: پليس و دستگاه قضائي با عزم و اراده ­اي جدي و راسخ مصمم هستند تا با شدت هر چه بيشتر با مخلان نظم و امنيت عمومي برخورد نموده و احساس آسايش و آرامش را در سطح شهرستان حاکم کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج