۱۳۰۰۰۸۰
۱۶۷۱
۱۶۷۱
پ

پیگیری واردات خودرو با عمر کمتر از ۵ سال

به گفته رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، با توجه به مزایای واردات خودروهای با عمر کمتر از ۵ سال، مصوبه مجلس در مورد واردات این نوع خودروها در هیئت دولت پیگیری خواهد شد.

مهر نوشت: به گفته رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، با توجه به مزایای واردات خودروهای با عمر کمتر از ۵ سال، مصوبه مجلس در مورد واردات این نوع خودروها در هیئت دولت پیگیری خواهد شد.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: در قانون بودجه مصوبه‌ای در مجلس وجود داشت که به دولت اجازه داده می‌شد که خودروهای با عمر کمتر از ۵ سال وارد کند و شورای نگهبان نیز ایرادی به آن نگرفت.

 پیگیری واردات خودرو با عمر کمتر از ۵ سال

او گفت: البته هیأت نظارت مجمع تشخیص مصلحت این مصوبه را حذف کرد و به دلیل محدودیت زمان، امکان اینکه ما بتوانیم آن را در صحن مجمع پیگیری کنیم، وجود نداشت.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئله اساسی ما در خودرو موضوع عرضه و تقاضا است و به اندازه تقاضا، عرضه وجود ندارد و طبیعتاً ما باید این مسئله را حل کنیم. این تقابل ایجاد شده که از یک طرف ما محدودیت در واردات خودرو ایجاد می‌کنیم و از طرف دیگر مشکلاتی در عرضه داریم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در مصوبه مجلس عمر ۵ ساله در واردات خودرو در نظر گرفته بودیم و با این کار عطش بازار گرفته می‌شد، همچنین تنوع خوبی نیز در بازار ایجاد می‌شد و شاهد کاهش مصرف سوخت، کنترل آلودگی، کاهش سوانح جاده‌ای و سایر مسائل بودیم. تقاضا دارم این مسئله در هیأت دولت مطرح و دنبال شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج