۱۳۰۰۱۵۸
۶۵۰۱
۶۵۰۱
پ

بازیگرِ «نون‌خ»: ترجیح می‌دهم عملگی کنم

سیروس میمنت، بازیگر نقش کیوان در سریال «نون‌خ» می‌گوید ترجیح می‌دهد عملگی و کارگری کند اما دیگر در هر اثری بازی نکند.

مهر نوشت: سیروس میمنت، بازیگر نقش کیوان در سریال «نون‌خ» می‌گوید ترجیح می‌دهد عملگی و کارگری کند اما دیگر در هر اثری بازی نکند.

سیروس میمنت، بازیگر «نون‌خ» درباره حضور کمرنگش در فیلم و سریال‌ها و اینکه این سال‌ها بیشتر مشغول نقش‌آفرینی در «نون.خ» بوده است بیان کرد: وقتی کار خود را به اندازه‌ای ارتقا می‌دهید دیگر به حضور در هر اثری راضی نمی‌شوید.

وی اضافه کرد: مگر در این چند وقت چه کاری بوده است که بگوییم کاش در این اثر حضور می‌داشتم یا کدام یک از این آثار را می‌توان حوصله کرد و دید؟

بازیگر نقش کیوان در «نون.خ» بیان کرد: نمی‌شود به بهانه طنز هر کاری بسازید و بخواهید مردم ببینند. همین سریال «نون‌خ» را مگر شما فقط طنز صرف می‌بینید؟ در این کار نکات مختلفی می‌بینید و از یک کار صرفاً طنز فراتر رفته است. همان سریال‌هایی هم که به من پیشنهاد شده برخی از تلویزیون پخش شده است؛ آثاری که برای آن‌ها چند سال بودجه صرف می‌کنند و گروه الف است اما وقتی نگاه می‌کنید فقط حرف است. شعار می‌دهند و هیچ لحظه جذاب و درخشانی در آن‌ها نیست.

وی درباره اینکه چقدر در فیلم و سریالی بازی کرده که علاقه‌ای به آن نداشته و از سر معیشت بوده است گفت: پیش آمده است که به خاطر دغدغه نان و معیشت کارهایی بازی کردم که دوست نداشتم ولی الان خدا را شکر یا نیازی ندارم یا هزینه‌هایم کمتر شده است اما ترجیح می‌دهم عملگی و کارگری کنم اما دیگر در هر اثری بازی نکنم بالاخره شما با آرزویی وارد یک کار حرفه‌ای می‌شوید.

بازیگر «نون‌خ» درباره جذابیت‌های این فصل از سریال یادآور شد: همین که زندگی واقعی جمعی را نشان می‌دهد و سراغ آدم‌هایی می‌رود که دغدغه زندگی، نفس کشیدن و کار کردن را دارند اتفاق خوبی است. مردمانی که با همه گرفتاری‌ها و مشکلاتشان با هم زندگی راحتی را می‌گذرانند.

وی درباره واکنش مردم و اینکه بازخورد منفی هم داشته است یا خیر گفت: مردم بسیار عاقل و بالغ هستند و می‌فهمند. وقتی کار خوب باشد و به دل نشست کسی بیخود گارد نمی‌گیرد. بازخوردها بسیار عالی بود برخی هم برای نقش و شخصیت‌ها پیشنهاداتی داشتند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج