جاباما
۱۳۰۰۵۵۰
۵۳۶۹
۵۳۶۹
پ

تصمیم جنجالی برای قطع دائمی واتس‌اپ در ایران!

گزارش‌ها از مسدود شدن پیامک تاییدیه واتساپ خبر می‌دهند. در مقطع کنونی، خیلی از کاربران ایرانی امکان دسترسی به پیامرسان WhatsApp را ندارند.

گجت‌نیوز نوشت: گزارش‌ها از مسدود شدن پیامک تاییدیه واتساپ خبر می‌دهند. در مقطع کنونی، خیلی از کاربران ایرانی امکان دسترسی به پیامرسان WhatsApp را ندارند.

تصمیم جنجالی برای قطع دائمی واتس‌اپ در ایران!

واتساپ پس از فیلتر تلگرام، یکی از معدود پیامرسان‌های مطرحی بود که هنوز بدون محدودیت در دسترس کاربران ایرانی قرار داشت. با این حال، به‌دنبال اتفاقات اخیر کشور، فرصت فیلتر واتساپ و اینستاگرام فراهم شد. محدودسازی این دو پلتفرم متعلق به متا که از پرطرفدارترین پلتفرم‌ها در ایران بوده‌اند، امور شخصی و کسب‌وکار ایرانی‌ها را دچار اختلال کرد. کمی بعد از اعمال فیلتر هم زمزمه‌هایی از رفع فیلتر به‌گوش می‌رسید، اما نهایتاً به‌نوعی مطمئن شدیم که واتساپ و اینستاگرام برای همیشه فیلتر می‌شوند. حالا بنا به گزارش‌ها، حتی پیامک تاییدیه پیامرسان واتساپ برای کاربران ایرانی مسدود شده است.

مسدودسازی احتمالی پیامک تاییدیه واتساپ پس از فیلترینگ

با توجه به گزارش‌های رسیده از کاربران ایرانی، به‌تازگی پیامک تاییدیه واتساپ را برخی از اپراتورهای تلفن همراه مسدود کرده‌اند. در واقع، دو گروه از کاربران تحت تاثیر این مشکل در این پیام‌رسان قرار گرفته‌اند. یکی، کاربرانی‌اند که قبلاً از حساب کاربری خود خارج یا لاگ اوت شده‌اند. گروه دیگر هم کسانی‌اند که به‌دنبال این بوده‌اند تا روی دستگاه دیگری به حساب کاربری خود وارد شوند. این کاربران بعد از تلاش ناموفق برای ورود، با پیام «ما نتوانستیم به شماره شما پیامک ارسال کنیم. لطفا شماره خود را بررسی و دوباره در ۱ ساعت امتحان کنید» از WhatsApp مواجه می‌شوند.

لازم به ذکر است که اصلاً در درجه اول واتساپ پیامک تاییدیه را به کاربر ارسال نمی‌کند؛ یعنی این‌طور نیست که خود پلتفرم اقدام به ارسال پیامک کند، ولی کاربر امکان دریافت آن را نداشته باشد. در گذشته اگر پیامک تاییدیه پلتفرمی در ایران مسدود می‌شد، بدون اینکه پیامی از سوی واتساپ نمایش داده شود، صرفاً کاربر هیچ پیامکی را دریافت نمی‌کرد. در حال حاضر موضوع مسدود شدن پیامک تاییدیه واتساپ برای کاربران ایرانی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و می‌توان احتمال داد که واتساپ به دلایلی محدودیت‌هایی را اعمال کرده باشد.

تصمیم جنجالی برای قطع دائمی واتس‌اپ در ایران!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج