۱۳۰۰۶۸۳
۱۲۹۱۱
۱۲۹۱۱
پ

بهترین بازی‌های اندرویدی که باید نصب کنید

در اینجا به معرفی مختصر تعدادی از بهترین بازی های جهان باز اندروید در سال ۲۰۲۳ می‌پردازیم. عناوینی چون GTA San Andreas و Minecraft در این لیست حضور دارند.

گجت‌نیوز نوشت: در اینجا به معرفی مختصر تعدادی از بهترین بازی های جهان باز اندروید در سال ۲۰۲۳ می‌پردازیم. عناوینی چون GTA San Andreas و Minecraft در این لیست حضور دارند.

با عرضه بازی Grand Theft Auto ۳ در سال ۲۰۰۱، دنیای بازی‌های جهان باز دستخوش تغییری بزرگ شد. این بازی آغازگر روندی در طراحی بازی‌های جهان باز شد که تا چندین سال پس از آن همچنان ادامه داشت.

از آن زمان، بازی‌های این ژانر پیشرفت‌های فراوانی کرده و ماجراجویی در دنیاهای متعددی را پیش روی گیمرها قرار داده است.

در سال‌های اخیر، پلتفرم‌های موبایل نیز سهم بزرگی از بازی‌های جهان باز را به خود اختصاص داده‌اند. به‌طور خاص، پلتفرم اندروید پذیرای نسخه موبایلی تعدادی از برترین جهان باز تاریخ بوده که برخی از آن‌ها از حیث کیفیت هم‌تراز با نسخه‌های کنسولی خود بوده و عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند.

به دلیل محبوبیت فراوان ژانر جهان باز، امروز قصد داریم به معرفی تعدادی از بهترین بازی های سال ۲۰۲۳ اندروید در این ژانر بپردازیم که می‌توانید در صورت علاقه، تجربه‌شان کنید.

بهترین بازی اندروید سال ۲۰۲۳ در ژانر جهان باز کدام عناوین هستند؟

Black Desert Mobile

بهترین بازی‌های اندرویدی که باید نصب کنید

در میان بازی‌های جهان باز، عناوینی که در ژانر MMORPG هستند، گسترده‌ترین حجم محتوا را در اختیار گیمرها قرار می‌دهند. این بازی‌ها در حقیقت سرویس‌هایی هستند که به‌طور دائمی بروزرسانی‌های محتوایی جدیدی را دریافت کرده و گسترده‌تر می‌شوند.

Black Desert Mobile یکی از همین ژانر بازی‌هاست که نسخه موبایل عنوانی تحت همین نام به شمار می‌رود که پیش‌تر برای PC و کنسول‌ها منتشر شده بود.

این بازی در کنار داستان گسترده و درگیرکننده‌ای که دارد و گذشته قهرمان داستان را مرور می‌کند، مجموعه گسترده‌ای از فعالیت‌های جانبی مانند ساخت و ساز، خرید و فروش، ماهیگیری و… را به گیمرها ارائه داده و امکان شرکت در آن‌ها به‌صورت رقابتی آنلاین را فراهم می‌کند.

در کنار این قابلیت‌ها، در صورتی که بازی را بر روی یک گوشی یا تبلت قدرتمند بازی کنید، می‌توانید انتظار جزئیات گرافیکی فوق‌العاده‌ای را هم از این عنوان داشته باشید.

Botworld Adventure

بهترین بازی‌های اندرویدی که باید نصب کنید

یکی دیگر از بهترین بازی های جهان باز اندروید در سال 2023، بازی Botworld Adventure است.

همان‌طور که از نام بازی پیداست، در آن با جهانی پر از ربات‌ها سر و کار خواهیم داشت که هریک قابلیت‌های منحصربفردی دارند و می‌توان از طریق جمع‌آوری آیتم‌های مختلف در سرتاسر محیط بازی آن‌ها را ارتقا داد.

علاوه بر این، دنیایی بسیار پهناور که پر از رمز و رازهای مختلف و گنج‌هایی است که در نقاط گوناگون مدفون شده‌اند، در انتظار گیمرها خواهد بود.

جهان بازی از محیط‌های متنوعی اعم از دشت‌های پوشیده از گل، جنگل‌های پر از درخت و کوه‌های مرتفع و خطرناک تشکیل شده که گشت و گذار در هریک نیازمند استفاده از پوشش و سلاح‌های مناسب خواهد بود.

این بازی همچنین مجموعه گسترده‌ای از امکانات شخصی سازی را هم برای کاراکتر و هم برای ربات‌های بازی، پیش روی گیمرها قرار می‌دهد. بعلاوه، گیمرها می‌توانند با شرکت در بخش مالتی‌پلیر بازی، به همراه دوستانشان چالش‌های هفتگی را پشت سر گذشته و برنده جوایزی ارزشمند شوند.

EVE echoes

بهترین بازی‌های اندرویدی که باید نصب کنید

چه جهانی گسترده‌تر از فضا و چه سوژه‌ای بهتر از اکتشاف فضایی برای ساخت یک بازی جهان باز شگفت انگیز؟

EVE echoes شما را در نقش فرمانده یک سفینه فضایی قرار می‌دهد که باید به نقاط مختلف کهکشان سفر کرده و از نادانسته‌های آن‌ها سر در آورید!

بازی اختیارات فراوانی را به گیمر می‌دهد. آن‌ها می‌توانند به جستجوی معادن یا گنج پرداخته و یا اقدام به انجام کارهای غیرقانونی نمایند و با عواقب آن روبرو شوند.

نکته بسیار مهم دیگر پیرامون EVE echoes بخش مالتی پلیر این بازی است که در آن می‌توانید با سایر بازیکنان همراه شده و در کنار هم به کشف نقاط ناشناخته هستی بپردازید.

در بخش مالتی پلیر بازی، می‌توانید به همراه دوستانتان به جهان‌های مختلفی قدم گذاشته و با یک نژاد بیگانه به نام Sleeper ها روبرو شوید.

این بازی همچنین محتوای جدید را به‌طور دائمی به بازی اضافه کرده و سیستم ارتقا، دشمنان و دنیاهای متعددی را در اختیارتان قرار خواهد داد.

Genshin Impact

بهترین بازی‌های اندرویدی که باید نصب کنید

اگر کنسول شگفت انگیز نینتندو سوییچ را در اختیار ندارید، باید بدانید که Genshin Impact نزدیک‌ترین تجربه به دنیای Breath of the Wild به شمار می‌رود که توانسته با ترکیب ژانر جهان باز این عنوان با جزئیات بصری فوق‌العاده به یکی از بهترین بازی های جهان باز اندروید در سال 2023 تبدیل شود.

داستان بازی در سرزمینی به نام Teyvat روایت می‌شود؛ دنیایی که پر از محیط‌های خطرناک و پر رمز و رازی‌ست که باید با همراهی یارانتان با آن‌ها روبرو شوید.

شما در این بازی باید به دنبال هفت خدا بگردید که هریک نماینده یکی از عناصر هستی است. این خداها همچنین نقش پررنگی را هم در مبارزات بازی ایفا می‌کنند؛ چرا که باید با استفاده هوشمندانه از آن‌ها در برابر عناصر متضاد، کفه نبرد را به سمت خود سنگین کنید.

در این میان امکان تجربه بازی به صورت مالتی پلیر نیز در اختیارتان قرار خواهد داشت تا یک عنوان RPG تمام‌عیار را بر روی گوشی اندرویدی خود در اختیار داشته باشید.

گنشین ایمپکت همچنین تا به امروز آپدیت‌های فراوانی را دریافت کرده و به واسطه آن‌ها گیم پلی جهان باز خود را به سطوحی بالاتر ارتقا داده است.

Grand Theft Auto: San Andreas

بهترین بازی‌های اندرویدی که باید نصب کنید

راکستار تا کنون چندین آی پی جذاب خود نظیر Bully، مکس پین و GTA را بر روی گوشی های اندرویدی عرضه کرده است.

با وجود این که برخی افراد ممکن است حال و هوای دهه هشتادی نسخه Vice City یا نمای کلاسیک از بالا به پایین Chinatown Wars را بپسندید، باید اعتراف کرد که هیچ یک از نسخه‌های این فرنچایز نتوانسته مانند سان آندریاس تجربه جهان باز غنی را به کاربران ارائه دهد.

از محیط های شهری پر از گانگسترهای مختلف گرفته تا جنگل و دریا و جاده‌های بین راهی این بازی، تک تک المان‌ها پر از محتواهای جذابی از جنس ماموریت، آیتم و… هستند که می‌توانند تا ماه‌ها شما را به خود مشغول کنند.

گیم پلی جهان باز GTA San Andreas به‌حدی جذاب است که حتی امروز، پس از گذشت دو دهه از عرضه بازی، این عنوان همچنان هم‌تراز با تعدادی از برترین بازی‌های جهان باز مدرن قرار داشته و تجربه‌ای بی‌نظیر را ارائه می‌دهد.

LifeAfter: Night Falls

بهترین بازی‌های اندرویدی که باید نصب کنید

آیا می‌دانستید عمیق‌ترین نقطه کره زمین، گودال ماریانا در جنوب کشور ژاپن است؟ عمق این حفره به قدری است که به‌راحتی می‌تواند بلندترین کوه کره زمین، اورست را در خود جای دهد.

انسان هنوز نتوانسته به‌طور دقیق به کنکاش در این منطقه بپردازد. بنابراین بسیاری چیزها در خصوص این نقطه کره زمین هنوز ناشناحته است! LifeAfter عنوانی جهان باز است که بر همین ترس سوار شده و شما را به سفری شگفت‌انگیز در دنیایی احاطه شده توسط آب‌ها می‌فرستد.

دنیای بازی پر از هیولاهای دریایی ناشناخته‌ایست که باید از طریق کشتی خود به آن‌ها دسترسی پیدا کرده و نابودشان کنید. هر آپگرید بازی می‌تواند تعیین‌کننده سرنوشت شما بوده و باعث بازگشت یا عدم بازگشت شما از سفرهای بسیار خطرناک به این منطقه شود.

Minecraft

بهترین بازی‌های اندرویدی که باید نصب کنید

ارائه لیستی از بهترین بازی های جهان باز اندروید سال ۲۰۲۳ بدون در نظر گرفتن ماینکرفت تقریبا غیرممکن است!

شاید سخت باور کنید که ماینکرفت، با اختلاف پرفروش‌ترین بازی ویدیویی تاریخ به شمار می‌رود که با فروش باورنکردنی 238 میلیون نسخه‌ای خود به مراتب پرفروش‌تر از بازی‌های مهمی مثل ویچر 3 یا GTA V است!

دلیل این استقبال تکرارنشدنی از Minecraft فقط و فقط در آزادی عمل خلاصه شده است. در این بازی تقریبا هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد و این خلاقیت شماست که پیشرفت در آن را رقم می‌زند.

شما می‌توانید در ماینکرفت به ساخت یک عمارت یا حتی شهر بپردازید و یا با جستجو در اعماق دنیا به گنج‌هایی باورنکردنی دست پیدا کنید. البته در اعماق جهان باید انتظار وجود هیولاهای رام‌نشدنی که هر لحظه در انتظارتان هستند را هم داشته باشید.

بهتر از همه آن که ماینکرفت امکان ساخت هر آنچه که بخواهید را در اختیارتان قرار می‌دهد! بنابراین می‌توانید در آن یک سازه کاملا زاییده ذهنتان را طراحی کنید و یا از سایر سازه‌های جهان الهام بگیرید!

Sky: Children of the Light

بهترین بازی‌های اندرویدی که باید نصب کنید

بازی Sky: Children of the Light ساخته استودیویی است که پیش‌تر مسئولیت تولید بازی‌های Journey و Flower را بر عهده داشته و همانند این بازی‌ها بیشتر بر روی احساسات و ارتباطات انسانی متمرکز است.

در این بازی شما با هدف روشن کردن ستاره‌ای خاموش شده به هفت اقلیم سفر می‌کنید و با همکاری دوستانتان تاریک‌ترین قلمروها را نیز به سرزمین‌هایی روشن و درخشان تبدیل می کنید.

در این میان، طراحی بصری فوق العاده، جوایز و هدایای متنوعی که می‌توانید با سایرین به اشتراک بگذارید و همچنین افزوده شدن دائمی محتوای مختلف به بازی از طریق رویدادهای فصلی از جمله موارد دیگری هستند که Sky: Children of the Light را به یکی از بهترین بازی های جهان باز اندروید در سال 2023 تبدیل می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج