۱۳۰۰۸۹۷
۱ نظر
۶۵۵۱
۱ نظر
۶۵۵۱
پ

ناله‌های هولناک زن مشهدی در لانه وحشت دو پسر

با صدور دستوری ویژه از سوی قاضی شعبه ۲۱۳ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، یکی از متهمان پرونده «رتیل های خون‌ریز» که هنگام دستگیری همدستش از لانه وحشت گریخته بود، در حالی تحت تعقیب قضایی قرار گرفت که پلیس از شهروندان برای شناسایی مخفیگاه این متهم خطرناک کمک خواست.

خراسان-سیدخلیل سجادپور: صبح روز بیست و هفتم آذر سال گذشته، اهالی خیابان میرزا دوستی در منطقه اسماعیل آباد مشهد که از ساعات اولیه بامداد شاهد ضجه های دلخراش زنی بودند که شیون و التماس هایش از آلونک پشت بام یکی از منازل مسکونی به گوش می رسید، با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند و ماجرای وحشتناکی را گزارش دادند.

طولی نکشید که با دستور محرمانه سرهنگ احمد نگهبان (رئیس پلیس مشهد) گروهی ویژه از عوامل کلانتری سپاد عازم اسماعیل آباد شدند و ضجه های زنی را شنیدند که دیگر حتی توان ناله کردن هم نداشت.

در همین حال نیروهای انتظامی با کسب مجوز قضایی از قاضی فرهمندنیا( جانشین معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) وارد آلونک وحشت شدند و جوان ۲۷ ساله ای را دیدند که شلاق کابلی را مدام بر پیکر عریان زنی میان سال فرود می آورد و او را کشان کشان از پله های آلونک به پایین می کشاند.

ناله‌های هولناک زن مشهدی در لانه وحشت دو پسر

 در این هنگام بود که عوامل انتظامی بی درنگ وارد عملیات شدند و جوان 27 ساله شلاق به دست را در حالی دستگیر کردند که همچون «رتیلی خون‌ریز» به صحنه وحشتناک شکنجه های زن مذکور خیره شده بود. لحظاتی بعد زن مذکور به مرکز درمانی شهید هاشمی نژاد مشهد انتقال یافت، اما آثار شکنجه های ترسناک طوری روی پیکر وی خودنمایی می کرد که حتی کادر درمانی نیز نگران وضعیت وخیم او شده بودند.

از سوی دیگر و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، قاضی رضوی (قاضی شعبه 213 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد) رسیدگی به پرونده «رتیل های خون‌ریز» را در حالی به عهده گرفت که بررسی های مقدماتی نشان داد «مصطفی – د» (متهم دستگیر شده) از صحنه شکنجه های هولناک زن میان سال فیلم تهیه کرده تا آن ها را در فضای مجازی نشر دهد و همدستش نیز هنگام حضور پلیس در محل، از لانه وحشت گریخته است.

مقام قضایی که با مشاهده «فیلم سیاه» احتمال می داد «رتیل های خون‌ریز» جرایم دیگری هم مرتکب شده باشند، پرونده را برای ریشه یابی تخصصی در اختیار کارآگاهان پلیس گذاشت تا بررسی های ویژه ای برای کشف زوایای پنهان ماجرای رتیل های خون‌ریز صورت گیرد.

 تحقیقات کارآگاهان در حالی با نظارت مستقیم سرهنگ مهدی سلطانیان (رئیس اداره جنایی آگاهی) وارد مرحله جدیدی شد که مقادیر زیادی مشروبات الکلی دست ساز نیز از زیر شن و ماسه های رها شده در «لانه وحشت» کشف و ضبط شد.

«مصطفی – د» (تبهکار مخوف) که در صحنه حادثه دستگیر شده بود، در بازجویی هایی که با راهنمایی های مقام قضایی صورت گرفت راز هولناکی را فاش کرد و گفت: آن زن موتورسیکلت مرا دزدیده بود به همین دلیل او را درون کیسه انداختیم و به آلونک پشت بام بردیم.

آن جا پس از آن که وی را مورد تعرض و آزار و اذیت قرار دادیم با کابل برق کتک زدیم تا جای موتورسیکلت را بگوید! وی درباره فرار« رتیل خون‌ریز» هم گفت: او  تبعه خارجی است که با کمک یکدیگر و در سطح گسترده ای مشروبات الکلی دست ساز تولید می کردیم که حدود 500 لیتر آن را نیروهای انتظامی کشف کردند، اما روزی که قصد داشتیم آن زن میان سال را از آلونک پشت بام بیرون ببریم همدستم که محمد فیروزی معروف به احمد ولی است، سوار بر موتورسیکلت در داخل کوچه منتظر ایستاده بود که من پیکر آن زن 40 ساله را بیرون ببرم، ولی زمانی که نیروهای انتظامی وارد کوچه میرزا دوستی شدند او هم با مشاهده خودروی پلیس از محل گریخت.

 زن 40 ساله که با اقدامات درمانی از چنگ مرگ گریخته بود، درباره این ماجرای وحشتناک به کارآگاهان گفت: آن شب در خیابان شهید درودی منتظر تاکسی بودم که دو جوان با خودروی پراید مقابلم توقف کردند و من هم بدون تامل و به عنوان مسافر سوار شدم، ولی آن ها لحظاتی بعد قمه کشیدند و با تهدید به مرگ مرا به آلونکی در پشت بام یک منزل مسکونی بردند.

آن ها سپس دست و پاهای مرا بستند و بعد از تعرض های وحشیانه،  ضربات شلاق را بر پیکر عریانم فرود می آوردند و من تا صبح ضجه می زدم، اما کسی صدایم را نمی شنید. آن دو جوان از صحنه های التماس و ناله های من فیلم می گرفتند و توجهی به اشک هایم نداشتند که ملتمسانه از آن ها می خواستم مرا به خاطر پسر خردسال و مادر پیرم رها کنند ...

 در پی اعترافات صریح متهم دستگیر شده، قاضی رضوی دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهمان پرونده «رتیل های خون‌ریز»  صادر کرد تا کسانی که احتمالا طعمه این باند مخوف شده اند بدون ترس از آبروریزی به اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی مراجعه کنند. از سوی دیگر نیز پلیس از شهروندان خواست چنان چه از مخفیگاه «رتیل فراری از لانه وحشت» اطلاعاتی دارند به شماره تلفن های 110، 21825267، 21825287 یا 09038498590 دایره مبارزه با جرایم مهمه پلیس آگاهی اطلاع دهند.

درخور یادآوری است بررسی های بیشتر در این باره توسط سرهنگ غیور (افسر پرونده) همچنان با  دستورات ویژه قاضی شعبه 213 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      چی شدیم که همسایها بقول خودشون از شب تاصبح صدای ضجه وناله میشنیدن تازه صبح به پلیس خبر دادن.....البته ایرادی هم نیست گرفتاریهای روزمره جای نمیزاره برای کمک به دیگران ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج