۱۳۰۱۰۱۵
۴۸۵۲
۴۸۵۲
پ

طرح حجاب مجلس، به دستور قالیباف، «متوقف» شد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح عفاف و حجاب مجلس توسط رئیس مجلس متوقف شد و منتظر ارائه لایحه از قوای دیگر هستند.

ایسنا نوشت: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح عفاف و حجاب مجلس توسط رئیس مجلس متوقف شد و منتظر ارائه لایحه از قوای دیگر هستند.

وی با بیان اینکه به ما آمار دقیقی در رابطه ما موارد بازگشت به تولید ارائه ندادند، مطرح کرد: نبود متولی دغدغه‌مند باعث شده زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه اقتصادی جهان‌آباد فامنین بلااستفاده باشد.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی شنبه ۱۹ فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوال ایسنا، اظهار کرد: بحث عفاف و حجاب در چند ماه اخیر مورد دغدغه مردم متدین بوده و مطالبه‌ای از طرف مردم در پی داشته است چراکه بیش از ۹۹ درصد مردم ما متدین هستند.

وی با بیان اینکه در این زمینه یک برنامه‌ریزی از طرف دشمن در بُعد سیاسی و امنیتی انجام گرفته که به دغدغه مسئولان تبدیل شده است، ادامه داد: قوانینی پیرامون عفاف و حجاب در کشور داریم و طبق قوانین باید عمل شود. اگر در جایی خلأ قانونی وجود داشته باشد، مجلس باید وارد شود اما لایحه باید از سمت قوای دیگر به مجلس ارائه شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰۰ جلسه در مجلس پیرامون مسأله عفاف و حجاب برگزار شده و طرحی در این زمینه داشته اما این طرح به دستور رئیس مجلس متوقف شد چراکه منتظر لوایح قوای دیگر است.

وی در رابطه با عملکرد استاندار همدان مطرح کرد: هیچ مسئولی در حاشیه امن قرار ندارد و ما باید حرکتمان با تلاش رهبری هماهنگ باشد. برای بررسی عملکرد استاندار همدان به عنوان مقام ارشد دولت در استان باید ببینیم که استاندار در حوزه‌ مسکن، آب، جذب سرمایه‌گذار، فرهنگ و تربیت و آموزش باید چه عملکردی داشته است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج