۱۳۰۱۳۴۰
۱۲ نظر
۸۵۳۰۶
۱۲ نظر
۸۵۳۰۶
پ

این آقا پسر، کراش همه دخترهای دنیاست

کیم تهیونگ، خواننده‌ی جوان عضو بی تی اس است که با نام “وی” هم شناخته می‌شود. او مشهور ترین عضوِ گروه است که چند سال متوالی در لیست “جذاب ‌ترین مردان سال” جای گرفت.

چی بپوشم: کیم تهیونگ، خواننده‌ی جوان عضو بی تی اس است که با نام “وی” هم شناخته می‌شود. او مشهور ترین عضوِ گروه است که چند سال متوالی در لیست “جذاب ‌ترین مردان سال” جای گرفت. برای جذاب‌ ترین مرد سال اصلا جای تعجب نیست که یکی از بهترین استایل ها را بین ستارگان کیپاپ داشته ‌باشد. استایل تهیونگ نه تنها جزو پردنبال کننده ترین الگوهای تقلید استایل در بین طرفداران است، حتی میان دیگر آیدل‌های کیپاپ هم محبوب است و یونجون (از تی ایکس تی) استایلش را از او الهام گرفته.

 

این آقا پسر، کراش همه دخترهای دنیاست

تهیونگ ۲۸ ساله،  با استایلی یونیک و شخصی سازی شده هرجایی که حضور دارد را به سالن فشن تبدیل می‌کند و با ساده ترین لباس ها جذاب ترین ظاهر را می‌سازد. استایل او همیشه با سه ویژگی همراه است “کلاسیک، راحت، لاکچری”

کلاسیک، اما نه قدیمی!!!

سلیقه‌ی تهیونگ به سبک کلاسیک و وینتیج  پیوند خورده و در بین طرفدارانش با این شوخی معروف است که همیشه مثل یک پدر بزرگ لباس می‌پوشد. اما این به هیچ عنوان به آن معنا معنا نیست که تهیونگ از جدید ترین ترند ها و ایده های دنیای مد غافل می‌شود. استایل او ترکیب نوستالژیک و جذابی از آیتم های کلاسیک مانند پارچه های لطیف و سبک به همراه طیف روشنی از رنگ‌های نود است.

رنگ های جیغ کمتر در استایل او دیده می‌شود و رنگ های خنثی که جلب توجه کمتری دارند با شخصیت آرام او همخوانی بهتری دارد. به علاوه استفاده از پارچه های لطیف ساتن یا نخی به جای پارچه‌های سفت و سخت جین، استایل او را کمیاب تر و جذاب تر کرده و یادآور سبک پوشش کلاسیک انگلیسی است.

 

پایین تنه‌های آزاد، انتخابی هوشمندانه

تهیونگ جوان در استایل شخصی اش به پوشیدن شلوارهای گشاد و گاها پیلی دار یا شلوارک عادت دارد. این انتخاب برای قسمت پایین تنه، نه تنها برای روزمره بسیار راحت است، به علاوه باعث می‌شود بالاتنه بدون هیچ زحمتی بزرگ تر و چهارشانه تر به نظر برسد. چنین پوششی با فرم بدن تهیونگ کاملا هماهنگ است. این سبک بر خلاف آیتم های مدِ امروزی پستی و بلندی های بدن را آشکار نمی‌کند و فرم کلی بدن را کشیده تر نشان می‌دهد.

این آقا پسر، کراش همه دخترهای دنیاست

ترکیب چنین پایین تنه ای در رنگ قهوه‌ای ساده ترین آیتم برای ست شدن است و دست شما را در انتخاب بالاتنه باز نگه می دارد. علاوه بر این که ظاهر رسمی و جذاب این نوع شلوار در کنار هر بالاتنه ای شیک و لاکچری به نظر می‌رسد.

 

این آقا پسر، کراش همه دخترهای دنیاست

اُورکت‌های بلند، چشمگیرتر از همیشه

 

اورکت ها و پالتوهای بلند پشمی یکی از جذاب ترین آیتم های مورد استفاده‌ی تهیونگ در استایل زمستانی است. این اورکت ها در رنگ های کرم و طوسی نه تنها استایل او را سنگین تر و رسمی تر نشان می دهد، به قدبلند تر دیده شدن هم کمک می‌کند. کت های بلند یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که قصد دارند کشیده تر به نظر برسند و تهیونگ در این مورد بسیار خوش سلیقه است.

این آقا پسر، کراش همه دخترهای دنیاست

 
 

امضای استایل

اگر استایل تهیونگ را دنبال کرده باشید بارها او را با صندل های راحتی یا لوفر ها و کالج هایی که به جای صندل استفاده می‌کند دیده اید. به نطر می‌رسد این مرد جوان با کفش های رسمی میانه ی خوبی ندارد.

این آقا پسر، کراش همه دخترهای دنیاست

لوفر های گوچی و لویی ویتون یکی از محبوب ترین آیتم ها در انتخاب کفش برای تهیونگ است. لوفرها با تفاوت مختصری بسیار شبیه کالج ها هستند و ظاهر رسمی کالج ها را دارند.

جذاب ترین عادت تهیونگ در مورد کفش ها این است که با برگرداندن پشتشان آن ها را به صندل تبدیل می‌کند و این شخصی ترین ویژگی استایل اوست.

این آقا پسر، کراش همه دخترهای دنیاست

دارندگی و برازندگی

تهیونگ بدون شک یکی از ثروتمند ترین سلبریتی هاست و طبع سلیقه‌ی گران قیمتی دارد. ممکن است استایل او ساده و راحت بنظر برسد اما برند های گران قیمتی بخشی جدا نشدنی از استایل اوست. برندهای گوچی (Gucci)، تیفانی(Tiffany)، لویی ویتون(Luise Vuitton) و سلین (Celine)جزو برندهای مورد علاقه ی تهیونگ هستند و معمولا در استایل او دیده می شوند. تهیونگ درکره به “پسرِ گوچی” معروف است و نماینده ی بین المللی برند سلین (Celine) در این کشور است.

پالتوهای بلند لویی ویتون، جواهرات تیفانی و کارتیر، صندل های گوچی و تیشرت های سلین همراهان لاکچری و همیشگی تهیونگ هستند.

این آقا پسر، کراش همه دخترهای دنیاست

اکسسوری‌ها، جزئیات فراموش نشدنی

استایل تهیونگ پر از جزئیات جذاب است. از دستبند ها و گوشواره های ظریف گرفته تا ساعت مچی های بند چرمی که با سبک و سیاق کلاسیک سلیقه‌ی او همخوانی خوبی دارد.

این آقا پسر، کراش همه دخترهای دنیاست

او به جواهرات و اکسسوری های بزرگ علاقه ای ندارد و مانند دیگر جزئیات استایلش، به اکسسوری های مینیمال و ساده اولویت می‌دهد. مثل دستبند های ظریفی که معمولا دور دست هایش دیده می‌شود یا گردنبند های خفتی نازک.

این آقا پسر، کراش همه دخترهای دنیاست

این آقا پسر، کراش همه دخترهای دنیاست

این آقا پسر، کراش همه دخترهای دنیاست

تهیونگ همچنین علاقه ی زیادی به استفاده از دستمال گردن ها یا شال گردن ها برای تکمیل استایلش دارد. این آیتم علاوه بر این که پوشانندگی بهتری در استایل های زمستانی دارند، ظاهر گران قیمت ترین به شما می‌بخشند.

این آقا پسر، کراش همه دخترهای دنیاست

این آقا پسر، کراش همه دخترهای دنیاست

کلاه های برِت (Beret) با توجه به فرم صورت تهیونگ انتخابی عالی به نظر می رسد و ظاهر لطیف و هنرمندانه ای را به او می‌دهد.

این آقا پسر، کراش همه دخترهای دنیاست

معروف‌ترین استایل‌ها

کیم تهیونگ در کژوال ترین و ساده ترین استایل ها مانند یک مانکن زنده‌ی گوچی لباس می پوشد اما این فقط به خاطرِ سلیقه ی خوب او انتخاب استایل نیست. جذاب ترین مرد سال در کم طرفدار ترین استایل ها عالی به نظر می‌رسد.

این آقا پسر، کراش همه دخترهای دنیاست

تهیونگ در سال 2020 با این کت بلند جیوانشی به یکی از خبرساز ترین ستارگانِ مراسم تبدیل شد. چنین کتی با گل های درشت و شلوع شاید انتخاب پرطرفداری نباشد اما تهیونگ جلوه‌ی دیگری به این کت داد.

این آقا پسر، کراش همه دخترهای دنیاست

در سال 2021 تهیونگ یکی دیگر از خبرساز ترین ستارگان بود در حالی که ساده ترین استایل ممکن را به تن داشت. او در این استایل از شلوار کلاسیک پیلی دار استفاده کرده بود که در آن زمان ترند محبوبی نبود. به علاوه ترکیب رنگ سبز و قهوه‌ای که ظاهری نوستالژیک و وینتیج تر از همیشه به او داده بود و بر خلاف تصور همخوانی چشم نوازی داشت.

این آقا پسر، کراش همه دخترهای دنیاست

کت و شلوار طوسی به همراه پیراهن مردانه سفید کلاسیک یک انتخاب  ساده بود اما در سال 2021 آنچنان در تن تهیونگ جذاب و جادویی به نظر می‌رسید که او را به پر سرچ ترین هنرمند مراسم تبدیل کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      نخیرمگه بی سلیقه ایم

    • ناشناس

      کجاش جذاب است

    • ناشناس

      شکل دمپایی ابریه

    • ناشناس

      کراش همه ی دخترهای دنیا؟! یه چیزیشو کم کن مشتری شیم این جفنگیات چیه

    • ناشناس

      اصلا جذبه نداره 😒

    • سید امین

      این چیه دیگه ! پارسا پیروز فر بعد ۲ تا سکته توی ۸۰ سالگی از این جذاب تره

    • ناشناس

      چرت نگوو بابا ،

    • وافوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد

      اینکه تبلیغ گوشواره و النگو و... می باشد .

    • ناشناس

      واییییییییییی 🥰🥰😍😍

    • ناشناس

      دخترارو نمیدونم ولی کراش همه پسر هاست این 🤗🤣🤣😂

    • درسا

      من ارمی هستم و خیلی تهیونگ رو دوس دارم

    • حیدری

      این که خودش دوست دختره !!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج