۱۳۰۱۳۹۲
۵۱۰
۵۱۰
پ

ساخت نخ دندان با قابلیت درمان بیماری‌های لثه

دانشمندان روسی دانشگاه سچنوف یک نخ دندان منحصر به فرد ساخته اند که می تواند بیماری لثه را درمان کند.

سیناپرس نوشت: دانشمندان روسی دانشگاه سچنوف یک نخ دندان منحصر به فرد ساخته اند که می تواند بیماری لثه را درمان کند. این نخ دندان پیشنهادی یک محصول دندانپزشکی است که حاوی همه چیزهایی است که برای بهداشت جامع دهان و دندان نیاز دارید.

ساخت نخ دندان با قابلیت درمان بیماری‌های لثه

متخصصان دانشگاه سچنوف نخ دندانی ساخته اند که به درمان بیماری های ویروسی، باکتریایی و قارچی لثه کمک می کند و امکان استفاده از آن از جمله در سفرها، پیاده روی، پروازهای طولانی وجود خواهد داشت. این نخ نه تنها می‌تواند از بیماری‌های لثه - ویروسی، باکتریایی، قارچی - جلوگیری کند، بلکه آنها را نیز درمان می‌کند. در صورت لزوم، در سفرها، سفرهای کاری، سفرها، پروازهای طولانی، سفرها، تورها و هر جا که خدمات دندانپزشکی واجد شرایط در دسترس نیست، میتوانید درمان را انجام دهید.

بنابر این گزارش، این نخ حاوی مخازن کپسولی با یک ماده یا داروی درمانی و پیشگیری کننده است که هنگام استفاده از آن می شکند و ماده موجود در آنها به لثه ها می رسد. این فناوری همچنین اجازه می دهد تا داروهای شخصی سازی شده را در داخل کپسول های مخزن قرار دهند که ساخت نخ دندان سفارشی را ممکن می کند و گام دیگری به سمت پزشکی شخصی از جمله دندانپزشکی خواهد بود.

نخ دندان ساخته شده، توسعه بهداشت را ساده می کند و در زمان صرفه جویی می کند، زیرا لازم نیست برای جستجوی داروهای مناسب تلاش کنید. علاوه بر این فضای کمی را اشغال می کند و در هر محیطی قابل استفاده است.

محققین انتظار دارند استفاده از نخ باعث بهینه سازی رویه ها برای اثرات بهداشتی، درمانی و درمانی و پیشگیرانه در بیماری های پریودنتال شود. آکادمی پزشکی سچنوف مسکو اولین، قدیمیترین و بزرگترین دانشگاه علوم پزشکی در روسیه با حدود ۲۵۰ سال قدمت می‌باشد. تاریخ تاسیس این آکادمی با تاریخ پزشکی و تشکیل وزارت علوم پزشکی و سلامت عمومی روسیه مرتبط است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج