۱۳۰۱۴۴۶
۱۳۵۱۲
۱۳۵۱۲
پ

۸ سلبریتی که ضریب هوشی بسیار بالایی دارند

گرچه سلبریتی ها با استعداد و نه هوش شان شناخته می شوند، اما چهره های باهوش زیادی در میان آن ها وجود دارد.

روزیاتو: گرچه سلبریتی ها با استعداد و نه هوش شان شناخته می شوند، اما چهره های باهوش زیادی در میان آن ها وجود دارد. برخی شاید تصور کنند ستاره ها آنچنان باهوش نیستند اما اینگونه نیست. برخورداری از هوش منحصر به شغل و طبقه ی اجتماعی خاصی نیست و می تواند در میان افراد مشهور هم وجود داشته باشد.

روآن اتکینسون – ۱۷۸

۸ سلبریتی که ضریب هوشی بسیار بالایی دارند

تنها ۰/۱ درصد از جمعیت دنیا از ضریب هوشی ای به میزان روآن اتکینسون برخوردارند. او در ۲ دانشگاه بسیار معتبر نیوکاسل و آکسفورد ِ انگلیس در رشته ی مهندسی برق تحصیل کرده است. اتکینسون بعدها اما تصمیم گرفت به دنبال بازیگری رود.

لیدی گاگا _ ۱۶۶

۸ سلبریتی که ضریب هوشی بسیار بالایی دارند

لیدی گاگا فارغ التحصیل رشته موسیقی و تئاتر از دانشگاه نیویورک است. او پذیرش زودتر از موعد یک هنرستان عالی تئاتر موزیکال را هم دریافت کرد. با این حال، گاگا می گوید سال های دبیرستان برایش به سختی گذشت: «من اضطراب، نگرانی و انزوای شدیدی احساس می کردم. حس می کردم تنها هستم و هیچکس درکم نمی کند.»

سیندی کرافورد – ۱۵۴

۸ سلبریتی که ضریب هوشی بسیار بالایی دارند

سیندی کرافورد وقتی برای کار مدلینگ کشف شد، در دانشگاه نورث وسترن ِ آمریکا به تحصیل در رشته ی مهندسی شیمی مشغول بود. او اولین قرارداد مدلینگ خود را در سال ۱۹۸۴ بست و از پول آن برای تکمیل بورسیه ی تحصیلی اش استفاده کرد. با این حال، بعدها درس را رها کرد و تمرکز خود را بر روی کار مدلینگ گذاشت.

اشتون کوچر – ۱۶۰

۸ سلبریتی که ضریب هوشی بسیار بالایی دارند

اشتون کوچر در دانشگاه آیووای آمریکا در رشته مهندسی بیوشیمی مشغول تحصیل بود که تصمیم به رها کردن درس و رفتن به دنبال مدلینگ و بازیگری گرفت. او با آنکه هرگز تحصیلات دانشگاهی خود را به اتمام نرساند، کارآفرین موفقی در عرصه ی فناوری است. او حتی در شرکت های Skype و Airbnb سرمایه گذاری کرده و از مؤسسان شرکت سرمایه گذاری خود به نام A-Grade Investments است.

مت دیمون – ۱۶۰

۸ سلبریتی که ضریب هوشی بسیار بالایی دارند

مت دیمون در دانشگاه هاروارد در رشته زبان انگلیسی تحصیل می کرد اما هرگز فارغ التحصیل نشد. او شیفته ی نمایشنامه نویسی بود و به گفته ی خودش، می دانست که یک روز بازیگر خواهد شد. دیمون یک بار به جای نمایشنامه ی تک پرده ای که باید به عنوان تکلیف کلاسی می نوشت، یک فیلمنامه ی سه پرده ای نوشت و فکر می کرد به خاطر آن از کلاس اخراج خواهد شد. با این حال، استادش او را تشویق کرد و نمره ی کامل به او داد.

کوئنتین تارانتینو _ ۱۶۰

۸ سلبریتی که ضریب هوشی بسیار بالایی دارند

کوئنتین تارانتینو هرگز به دانشگاه نرفت. وقتی در ۱۵ سالگی درس را رها کرد، به عنوان دربان در یک سالن سینما مشغول شد و شروع به نمایشنامه نویسی کرد. او در اینباره گفته: «از مدرسه متنفر بودم. نمی دانم اگر در مدرسه می ماندم، به دانشگاه علاقمند می شدم یا نه. آن زمان آنقدر نمی فهمیدم که دبیرستانی که در آن درس می خواندم بدترین شکل مدرسه بود.»

لیزا کودرو _ ۱۵۴

۸ سلبریتی که ضریب هوشی بسیار بالایی دارند

لیزا کودرو بعد از فارغ التحصیلی از کالجی در آمریکا، در حوزه ی علم عصب شناسی مشغول کار شد. او با پدر خود که یک متخصص حوزه ی سردرد بود به مدت ۸ سال کار کرد تا اینکه به دنیای بازیگری پیوست. او حتی تحقیقاتی بالینی بر روی سردرد انجام داد.

بن افلک _ ۱۵۴

۸ سلبریتی که ضریب هوشی بسیار بالایی دارند

بن افلک در دانشگاه ورمونت ِ آمریکا در رشته زبان اسپانیایی مشغول تحصیل شد اما بعد از یک ترم درس را رها کرد. او همچنین در سال ۲۰۱۳ دکترای افتخاری هنرهای زیبای دانشگاه براون ِ آمریکا را دریافت کرد. ضریب هوشی او به دسته ی نابغه یا تقریباً نابغه تعلق دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج