اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۰۱۶۱
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

مهمترین دلیل بدحجابی در کشور

شورای فرهنگی- اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه خود تاکید کرد که برخورد سلیقه ای با قانون مهم ترین علت بدحجابی است.

خبرگزاری ایرنا: هفتصد و سی و پنجمین جلسه شورای فرهنگی ـ اجتماعی زنان و خانواده به ریاست کبری خزعلی در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور نماینده تام الاختیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با موضوع ایجاد بنیاد عفاف و حجاب و مد و لباس تشکیل شد، ابتدا بررسی و تحلیل کارشناسی آسیب ها و ضعف های موجود عملکرد دستگاه ها و ضرورت اصلاح برنامه ها و ارتقاء عملکرد دستگاه ها مطرح شد.

در ادامه اعضای جلسه بر مشارکت مردمی و مدیریت جهادی و عزم جزم مسئولین در برنامه ریزی و تخصیص بودجه کافی برای تحقق حجاب و عفاف تأکید کردند.

همچنین نمایش نامطلوب زنان محجبه در رسانه و در برخی موارد استفاده ابزاری و انتخاباتی از آنان به همراه ارائه الگوهای متناقض از عفاف و حجاب در چهره های هنری به عنوان ریشه های توسعه و ترویج بدحجابی عنوان شد.

در این جلسه عدم نظارت، برخورد سلیقه ای با قانون و هنجارشکنی از مهم ترین علل بدحجابی اعلام شد و بر انجام فعالیت های مؤثر و کیفی به جای فعالیت های حجمی با رویکرد ارائه گزارش توجیهی (توسط دستگاه های اجرایی) تأکید شد.

در پایان جلسه ضمن تأکید بر ضرورت ایجاد بنیادی نیمه دولتی با مشارکت مردم و امکانات و اختیارات مکفی برای رفع نیازهای اساسی جمعیت کشور برای برنامه ریزی جامع و مشترک میان دستگاه های ذی ربط در قوای سه گانه در کارگروه عفاف و حجاب تأکید شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصل ماجرا را همه ول کرده اند !
      هیچ کس دوست ندارد به کنه مطلب پرداخته و فقط دارند جلسه و صورتجسله تشکسل دهند ! هیچ کدام از حاضران در جلسه صلاحیت علمی و توان اجرایی برای ریشه یابی و حل موضوع فوق را ندارند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به این وزیر ارشاد بگید از بد حجابی حمایت نکنه نمی خواد جلوشو بگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج