جاباما
۱۳۰۱۶۳۴
۴۳۳۷
۴۳۳۷
پ

خودروی جدید تویوتا، ترکیب مرسدس بنز و بنتلی

به باور کارشناسان صنعت خودرو، وقت قدرت‌نمایی تویوتا با خودروی جدیدی که ترکیبی از مرسدس بنز و بنتلی تلقی می‌شود، فرارسیده‌است.

خبرآنلاین: به باور کارشناسان صنعت خودرو، وقت قدرت‌نمایی تویوتا با خودروی جدیدی که ترکیبی از مرسدس بنز و بنتلی تلقی می‌شود، فرارسیده‌است.

 شاسی‌بلند جدید تویوتا را می‌توان نمونه‌ای ژاپنی از رولزرویس یا مرسدس بنز کلاس S تلقی کرد؛ این خودرو با استفاده از موتورهای V۸ یک سواری آرام و لذت بخش را برای سرنشینان فراهم می‌کند.

به باور کارشناسان این خودرو جدید تویوتا که مدل ۲۰۲۳ تویوتا سنچری است، می‌تواند سهم این غول خودروساز ژاپنی را در بازار جهانی SUVها افزایش دهد؛ بازاری که در حال حاضر از فراری تا مازراتی در حال قدرت‌نمایی در آن هستند.

خودروی جدید تویوتا، ترکیب مرسدس بنز و بنتلی

تویوتا سنچری که در سال ۱۹۶۷ تولید شد و تا به امروز نیز روند تولید آن ادامه داشته‌است، یک ماشین مجلل و در عین حال اصلاح شده است که به عنوان یک SUV لوکس مشابه بنتلی بنتایگا عمل می کند.

در قسمت جلویی این خودرو، چهره نمادین آن حفظ شده‌است و جلوپنجره میله‌ای افقی و چراغ‌های جلو مربعی باقی مانده است، بخش پایینی سپر مربع و عضلانی است.

خودروی جدید تویوتا، ترکیب مرسدس بنز و بنتلی

چرخ‌ها مزین به رینگ‌های Century هستند، و در قسمت عقب، طراحی جذابی شبیه به بسیاری از SUV‌های دیگر شکل می‌گیرد، اما به گونه‌ای که در لاکچری بودن این خودرو افراطی به خرج نداده‌است.

تویوتا سنچری کنونی دارای یک پیشرانه هیبریدی با قدرت ۴۲۵ اسب بخار از یک موتور ۵ لیتری V۸ و مجموعه هیبریدی است که نسبت مناسبی از قدرت را ارائه می دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج