۱۳۰۱۶۵۷
۲۶۷۹
۲۶۷۹
پ

کریمی اصفهانی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

اینکه از بی‌حجاب‌ها چهره‌برداری شود خوب است

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: در گذشته گفتیم شاید برخورد فیزیکی جواب ندهد، اما اینکه قرار است از بی‌حجاب‌ها چهره‌برداری شود خوب است و بالاخره به تدریج از امتیازاتی که در کشور است محروم می‌شوند و مجازات‌هایی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود که در آینده گله نکنند، چرا که حداقل الان به آن‌ها خبر می‌دهند.

رویداد ۲۴: احمد کریمی اصفهانی دبیرکل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به دستور العمل «اخطار و احضار به دادگاه» برای بانوانی که حجاب اجباری ندارند، می‌گوید: در کشوری زندگی می‌کنیم که احترام به قوانین بخشی از وظایف همه افراد جامعه است. در دنیا هم همینطور است و هر شهروندی می‌داند که در کشورش قوانینی حاکم است که باید رعایت کند و احترام بگذارد.

اینکه از بی‌حجاب‌ها چهره‌برداری شود خوب است

بخش هایی از گفت و گوی کریمی اصفهانی را در ادامه می خوانید:

امروز در غرب هرکسی که حجاب داشته باشد با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شود، مثلا نمی‌توانند به دانشگاه بروند یا از برخی از امتیازات محروم می‌شوند. ما مسلمان هستیم و باید قانون را رعایت کنیم، ضمن اینکه بالاخره باید بدانیم آن‌چیزی که امروز در دنیا در حال تغییر است، این بی حجابی‌هاست زیرا بی‌پروایی‌ها به صورتی شده که برای خود بانوان هم باعث مزاحمت شده است. خب ما نباید آن‌چیزی که آن‌ها تجربه کرده‌اند را دختران و بانوان ما تجربه کنند و نسبت به این اتفاقات بی توجه باشند. حجاب واقعا به نفع خود خانم‌ها است.

بی‌حجابی یکی از توطئه‌های جهانی علیه ما است، ما باید رعایت کنیم و باید دقت کافی داشته باشیم که تابع بیگانگان نشویم؛ ضمن اینکه بدانند هنجارشکنی‌ها بی‌پاسخ نیست.

در گذشته گفتیم شاید برخورد فیزیکی جواب ندهد، اما اینکه قرار است از بی‌حجاب‌ها چهره‌برداری شود خوب است و بالاخره به تدریج از امتیازاتی که در کشور است محروم می‌شوند و مجازات‌هایی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود که در آینده گله نکنند، چرا که حداقل الان به آن‌ها خبر می‌دهند. به قبل کاری نداریم، ولی از این به بعد رعایت کنند تا برخی از امکانات جامعه از آن‌ها گرفته نشود. 

معقتدم این تصمیم بسیار کار خوبی است و حتما باید اجرا شود، اما تقاضا دارم صداوسیما به طور مفصل درباره این بیانه و قانون صحبت کند تا این هنجارشکنی‌ها کاهش پیدا کند، چرا که بالاخره این‌ها هم جامعه خودمان هستند.

باید توضیح دهند که بعد از چهره‌برداری قرار است چه برخوردی صورت بگیرد؟ با عطوفت و رافت اسلامی یک بار دوبار قابل گذشت است، بالاخره دفعه سوم نظام ناگزیر است که برای احترام به جامعه با این افراد بی‌حجاب برخورد کند.

کرامت زن این است که با حجاب‌شان امنیتشان را حفظ کنند. خودشان با دست خودشان که نباید امنیت‌شان را به خطر بیاندازند.

معقتدم که با این قوانین و دستورالعمل‌ها نه لج و لجبازی داریم نه چیزی، نظام که با مردم خودش لجبازی نمی‌کند، می‌خواهد آن‌ها را به راه خیر هدایت کند و امیدوارم مردم این مسئله خیر را متوجه شوند. بالاخره اگر این‌ها بخواهند لجبازی کنند طرف مقابل هم ممکن است با آن‌ها لجبازی کند.

بیش از ۹۰ درصد جامعه با حجاب موافق هستند، حتی آن‌هایی که چادر سرشان نمی‌کنند با بی‌بندوباری مخالفت هستند. این ۱۰ درصد جز اینکه به خودشان خسارت بزنند، کار دیگری نمی‌کنند؛ لذا توصیه می‌کنیم رعایت کنند.

در کشور باید قانون را محترم شمرد و ضابطان این امر مشخص شده‌اند و همان‌ها باید برخورد کنند. نظام باید در سازمان‌های زیر مجموعه خود دستورالعمل حجاب را اجرا کنند و بعد وارد سطح جامعه شوند. از همه بانوان تقاضا دارم حجاب را رعایت کنند و به سمت خیر بروند و از این به بعد جامعه به آرامش برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج