۱۳۰۱۷۳۴
۵۴۰۲
۵۴۰۲
پ

با این اپلیکیشن‌ها تلویزیونتان را کنترل کنید!

اگر به دنبال بهترین برنامه های کنترل تلویزیون با موبایل هستید و نمی‌دانید کدام را انتخاب کنید، با ما همراه باشید.

گجت‌نیوز نوشت: اگر به دنبال بهترین برنامه های کنترل تلویزیون با موبایل هستید و نمی‌دانید کدام را انتخاب کنید، با ما همراه باشید.

یکی از پر کاربردترین وسایل خانه یا حتی محیط کار، تلویزیون محسوب می‌شود. کارایی تلویزیون محدود به اجرای بازی یا تماشای فیلم و سریال نبوده و در ادارات و دفاتر اداری برای جلسات نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما معضل اصلی در این میان، گم کردن یا در دسترس نبودن ریموت کنترل آن بوده که افراد را کلافه می‌کند. چه برای خاموش و روشن کردن و چه برای تنظیم صدا یا تغییر ورودی تلویزیون، به ریموت کنترلر احتیاج خواهید داشت.

اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارند که به وسیله آن‌ها می‌توانیم از ریموت خود تلویزیون بی‌نیاز شویم. این برنامه‌ها اکثرا با حسگر مادون قرمز کار می‌کنند تا بتوانند عملکردی مشابه با کنترل اصلی داشته باشند. اگر تلویزیون شما از نوع اسمارت نبوده و نمی‌تواند به تلویزیون وصل شود، تنها گزینه پیش روی شما برای نصب ریموت کنترل تلویزیون نمونه‌های سازگار با حسگر اینفرارد خواهد بود.

اما تلویزیون‌های اسمارت که قابلیت اتصال به اینترنت دارند آزادی عمل بیشتری به شما می‌دهند. بدین ترتیب شما می‌توانید اپلیکیشن را با استفاده از سنسور مادون قرمز یا برقراری اتصال از طریق وای‌فای خانگی اجرا کرده و تلویزیون را کنترل کنید. ما در ادامه به معرفی بهترین برنامه های کنترل تلویزیون برای دستگاه‌های اندرویدی خواهیم پرداخت که حداقل با یکی از روش‌های حسگر مادون قرمز یا وای‌فای سازگار باشند. با گجت نیوز همراه باشید.

بهترین برنامه های کنترل تلویزیون

از آنجایی که برندهای متنوعی برای تلویزیون در کشورمان حضور دارند، ریموت کنترل آن‌ها نیز با یکدیگر متفاوت خواهند بود. این موضوع حتی در زمینه اپلیکیشن‌های ریموت کنترل نیز حفظ شده و بهتر است برنامه‌ای که مختص برند تلویزیون شماست را دانلود و نصب کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

Universal TV Remote Control

با این اپلیکیشن‌ها تلویزیونتان را کنترل کنید!

این اپلیکیشن بنا به ادعای سازندگانش با بیشتر برندهای مطرح تلویزیون سازگاری داشته و بیش از ۲۰ هزار مدل تلویزیون را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. Universal TV Remote Control با سنسور مادون قرمز کار می‌کند، بنابراین پیش از نصب از مجهز بودن گوشی یا تبلتتان به این سنسور مطمئن شوید.

برای اتصال این اپ به تلویزیون بایستی ابتدا برند تلویزیون خود را انتخاب کرده و سپس سورس پک مرتبط با آن را دانلود کنید. حالا آن را انتخاب کنید و تلویزیون را در کنترل خود بگیرید.

Mi Remote controller – for TV

با این اپلیکیشن‌ها تلویزیونتان را کنترل کنید!

این برنامه مختص تلویزیون نبوده و به وسیله آن می‌توانید اسپیلت، ستاپ باکس، پخش‌کننده DVD، پروژکتور، دوربین و غیره را نیز کنترل کنید. تلویزیون‌هایی با برند سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک و غیره در لیست پشتیبانی Mi Remote Controller قرار می‌گیرند.

برای استفاده از این برنامه الزاما نیازی به سنسور مادون قرمز نخواهید داشت و اگر موبایلتان از این سنسور محروم است، می‌توانید با اتصال تلویزیون و موبایلتان به یک شبکه وای‌فای مشترک از این برنامه بهره بگیرید.

Smart Remote for Samsung TVs

با این اپلیکیشن‌ها تلویزیونتان را کنترل کنید!

همان‌طور که از نام این برنامه برمی‌آید، توسعه‌دهندگان این اپ را تنها برای تلویزیون‌های اسمارت سامسونگی ساخته‌اند. Smart Remote for Samsung TVs که یکی از بهترین برنامه های کنترل تلویزیون محسوب می‌شود می‌تواند حتی روی ساعت هوشمندتان نیز نصب شده و تلویزیون را خاموش و روشن کند، شبکه‌ها را تغییر بدهد، میزان صدا را تنظیم کند و حتی به درون منوی اسمارت تلویزیون رفته و امکانات بیشتری را در اختیارتان قرار بدهد.

Universal TV Remote Control

با این اپلیکیشن‌ها تلویزیونتان را کنترل کنید!

اگر گوشی شما حسگر مادون قرمز ندارد ولی می‌خواهید موبایلتان نقش کنترل تلویزیون را هم بازی کند، Universal TV Remote Control یکی از بهترین گزینه‌هایتان محسوب می‌شود. این اپ هم با سنسور مادون قرمز و هم اتصال وای‌فای سازگاری کامل داشته و بازه وسیعی از برندهای مختلف تلویزیون را تحت پوشش قرار می‌دهد.

با استفاده از این برنامه می‌توانید تصویر تلفن همراه‌تان را روی تلویزیون بیاندازید تا با کمترین دردسر محتوای درون موبایلتان را روی نمایشگری بزرگتر ببینید. در نظر داشته باشید این ویژگی برای تلویزیون‌های غیر هوشمند کارایی نخواهد داشت و برای آن‌ها بایستی از همان حسگر مادون قرمز کمک بگیرید.

Remote Control for Android TV

با این اپلیکیشن‌ها تلویزیونتان را کنترل کنید!

اگر از دانلود و نصب برنامه های مختلف کنترل تلویزیون خسته شده‌اید، Remote Control for Android TV می‌تواند راه خلاص شما باشد. البته پیش از دانلود این برنامه باید مطمئن شوید که اولا تلویزیون شما از نوع اسمارت بوده و دوما سیستم عامل آن اندروید است.

از جمله ویژگی‌های این برنامه (علاوه بر قابلیت‌های پایه‌ای یک ریموت کنترلر) باید به اجرای دستورات صوتی، سیستم نویگیشن مانند تاچ پد روی صفحه، پیدا کردن اتوماتیک تلویزیون در شبکه وای‌فای و شباهت موقعیت دکمه‌های برنامه با ریموت کنترلر اصلی تلویزیون اشاره کنیم. این ویژگی‌های برنامه آن را به یکی از بهترین برنامه های کنترل تلویزیون تبدیل می‌کند.

TV Remote for Samsung TV

با این اپلیکیشن‌ها تلویزیونتان را کنترل کنید!

اگر تلویزیون قدیمی دارید که سال تولید آن به ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ بازمی‌گردد، این برنامه مناسب شما خواهد بود. سری تلویزیون‌های C، D، E وF سامسونگ همگی تحت پشتیبانی این اپلیکیشن قرار می‌گیرند و به راحتی می‌توانید با موبایلتان تلویزیون را کنترل کنید.

در صورتی که پیام مربوط به اتصال به تلویزیون روی گوشی شما نمایش داده نمی‌شود، با مراجعه به Menu -> Network -> AllShare Settings / Menu / Tools -> Network -> Expert Settings -> Mobile Device Manager تنظیمات را تغییر داده و پیام را تایید کنید.

این برنامه از تلویزیون‌های مدل K سامسونگ که از سال ۲۰۱۶ به بعد به تولید رسیده‌اند هم پشتیبانی می‌کند و صرفا محدود به تلویزیون‌های قدیمی نیست.

Universal Smart Tv Remote Ctrl

با این اپلیکیشن‌ها تلویزیونتان را کنترل کنید!

Universal Smart Tv Remote Ctrl یکی از ساده‌ترین برنامه های کنترل تلویزیون بوده که با رابط کاربری سریع و روانش، استفاده از برنامه را آسان می‌کند. این اپلیکیشن از هر دو روش اتصال سنسور مادون قرمز و وای‌فای پشتیبانی می‌کند، بنابراین محدودیتی برای کار با آن نخواهید داشت.

این برنامه را فقطط برای کنترل برندهای مختلف تلویزیون نبوده و می‌توانید سیستم‌های تهویه هوا، پخش‌کننده DVD، ستاپ باکس و پخش‌کننده موسیقی را هم به وسیله آن مدیریت کنید.

Samsung Smart TV Remote

با این اپلیکیشن‌ها تلویزیونتان را کنترل کنید!

دیگر برنامه مختص تلویزیون‌های سامسونگ Samsung Smart TV Remote بوده که برای تلویزیون‌های اسمارت و غیر اسمارت سامسونگ کاربرد دارد. اتصال از طریق حسگر مادون قرمز و وای‌فای، اینترفیس ساده و راحت و اتصال سریع به تلویزیون از جمله ویژگی‌های مثبت این اپ برشمرده می‌شوند.

Remote Control for LG TV

با این اپلیکیشن‌ها تلویزیونتان را کنترل کنید!

اگر به دنبال یک برنامه اختصاصی برای تلویزیون‌های LG هستید، این اپ می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. Remote Control for LG TV از مدل‌های مختلف تلویزیون‌های ال جی پشتیبانی کرده و حتی برای تلویزیون‌های هوشمند، کیبورد در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید با تلویزیون در اینترنت جست‌وجو کنید.

این اپلیکیشن برای تلویزیون‌های قدیمی و جدید ال جی کاربرد خواهد داشت و می‌توانید با استفاده از حسگر مادون قرمز یا وای‌فای به تلویزیون وصل شده و آن را مدیریت کنید.

Smart Tv Remote Control for tv

با این اپلیکیشن‌ها تلویزیونتان را کنترل کنید!

آخرین گزینه ما در لیست بهترین برنامه های کنترل تلویزیون Smart Tv Remote Control for tv بوده که با اکثر برندهای معروف تلویزیون سازگاری دارد. این برنامه رابط کاربری ساده‌ای دارد که از تم تیره نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید همانند ریموت کنترل اصلی تلویزیونتان از آن استفاده کنید.

این اپ می‌تواند با استفاده از درگاه مادون قرمز یا وای‌فای با تلویزیون شما ارتباط برقرار کند و پس از آن، دیگر نیازی به اینترنت برای کار با آن نخواهید داشت.

سخن پایانی

همان‌طور که گفتیم برنامه‌های بسیار زیادی برای کنترل تلویزیون منتشر شده‌اند. تنوع بسیار بالای مدل‌های مختلف تلویزیون باعث می‌شود تا تنوع برنامه‌های ریموت کنترلر نیز به طرز سرسام‌آوری زیاد باشد. بدین ترتیب اگر یکی از برنامه‌های بالا را نصب کردید و عملکرد درستی از آن ندیدید، به سراغ برنامه بعدی بروید. این عدم سازگاری مسئله‌ای کاملا شایع در بحث اپلیکیشن‌های کنترل تلویزیون بوده و در صورت عدم موفقیت ارتباط تلویزیون با برنامه، ناامید نشوید و ترجیحا به سراغ برنامه اختصاصی برند تلویزیون خود بروید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج