۱۳۰۲۱۲۶
۴۶۶۰
۴۶۶۰
پ

صدمه به نظام، حرام شد

خزعلی درباره ضرورت جهاد تبیین در زمینه نقش دشمن در قضیه بی‌حجابی و کلیدواژه «حرام سیاسی» گفت: این مسئله الان در مورد حجاب مطرح شده است وگرنه در مورد مسائل دیگر نیز که دشمن در حال طراحی و برنامه‌ریزی علیه نظام است، این کلیدواژه صدق می‌کند.

انتخاب: معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: رهبر انقلاب در عین حال که فرمودند فرد بدحجاب دختر ماست و از دین جدا نشده است، بی‌حجابی را یک حرام شرعی و سیاسی دانستند. در واقع دشمن نگاه سیاسی به مسئله بی‌حجابی دارد و به دنبال بهره‌برداری‌های خاص سیاسی از آن است.

به گزارش روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، درباره نگاه رهبر انقلاب اسلامی به مسئله حجاب، حرام شرعی و سیاسی توصیف کردن بی‌حجابی از یکسو و تأکید بر ورود با برنامه و نقشه مسئولان به این عرصه و پرهیز از کارهای بی‌قاعده و بدون برنامه از سوی دیگر اظهار کرد: رهبر انقلاب نکات مختلفی را در خصوص حجاب، سبک زندگی، چگونگی برخورد و امر به معروف و نهی از منکر در مقاطع مختلف بیان فرموده‌اند. اگر کسی بخواهد کار کامل، با بصیرت، با معرفت و با لوازم و زیرساخت‌های مرتبط با آن انجام دهد تا به هدف و نتیجه برسد باید این مجموعه و منظومه بیانات حضرت آقا را با هم ببیند.

وی افزود: اگر کسی آتش به اختیار را در سخنان رهبری می‌بیند از طرف دیگر باید کار با برنامه و باقاعده را نیز در سخنان ایشان ببیند و این بدین معناست که آتش‌ به ‌اختیار بودن، بی‌برنامه بودن نیست. در حقیقت آتش به اختیار بودن، داشتن برنامه و اقدام براساس آن بدون منتظر اقدام دیگران بودن است اما در عین حال این برنامه باید منسجم باشد و با سیاست‌های کلان نظام و برنامه‌های دولت در تعارض نبوده و مکمل آن باشد. همچنین آتش به اختیار بودن پیشبرد اقدامات به شکل مردمی است بدون اینکه مردم را در مقابل همدیگر و مردم را در مقابل نظام قرار دهد و در جامعه ایجاد دوقطبی کند.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه بیانات اخیر رهبر انقلاب اسلامی مکمل بحث‌های قبلی ایشان بود و باید همه این‌ها را با هم دید، خاطرنشان کرد: ایشان در عین حال که فرمودند فرد بدحجاب هم دختر ماست و از دین جدا نشده است، بی‌حجابی را یک حرام شرعی و سیاسی دانستند. در واقع دشمن نگاه سیاسی به مسئله بی‌حجابی دارد و به دنبال بهره‌برداری‌های خاص سیاسی از آن است و لذا ما در امر به معروف و نهی از منکر و برخوردها باید به این نکات توجه داشته باشیم.

خزعلی درباره ضرورت جهاد تبیین در زمینه نقش دشمن در قضیه بی‌حجابی و کلیدواژه «حرام سیاسی» گفت: این مسئله الان در مورد حجاب مطرح شده است وگرنه در مورد مسائل دیگر نیز که دشمن در حال طراحی و برنامه‌ریزی علیه نظام است، این کلیدواژه صدق می‌کند.

وی ادامه داد: هر حرکت و اقدامی که بخواهد به نظام صدمه بزند یک حرام سیاسی است اما الان چون دشمن بر روی مسئله حجاب متمرکز شده و تلاش دارد از این موضوع به مثابه یک حربه علیه نظام استفاده کند، رهبر معظم انقلاب نیز تأکید بیشتری بر روی این مسئله دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج