۱۳۰۲۲۰۲
۲۴ نظر
۲۳۹۳۸
۲۴ نظر
۲۳۹۳۸
پ

واکنش‌ها به انتشار ویدئوی پربازدید از پیام دهکردی

پیام دهکردی، بازیگر شناخته‌شده تئاتر، سینما و تلویزیون در ویدئویی منتشرشده در فضای مجازی می‌گوید روزگار مجابش کرده است وارد شغل نانوایی شود. او توضیح می‌دهد پنج، شش ماه است که فعلا بازیگری نمی‌کند و فکر کرده است برای گذران زندگی چه کند و به این نتیجه رسیده است که نانوایی بزند.

برترین‌ها: پیام دهکردی، بازیگر شناخته‌شده تئاتر، سینما و تلویزیون در ویدئویی منتشرشده در فضای مجازی می‌گوید روزگار مجابش کرده است وارد شغل نانوایی شود. او توضیح می‌دهد پنج، شش ماه است که فعلا بازیگری نمی‌کند و فکر کرده است برای گذران زندگی چه کند و به این نتیجه رسیده است که نانوایی بزند.

در همین رابطه لینک زیرا را بخوانید:

شغل جدید بازیگر مطرح سینما بعد از خداحافظی

واکنش‌ها به انتشار ویدئوی پربازدید از پیام دهکردی

دهکردی توضیح می‌دهد پس از آن که دوره گذرانده و آموزش دیده است تصمیم گرفته نانی سالم دست مردم دهد و برای همین هم آرد کامل را انتخاب کرده است و با کمترین خمیرمایه و استراحت زیاد و بدون جوش شیرین نانی تولید می‌کند که حتی اگر میزان زیادی از آن را هم بخورید ترش نخواهید کرد.

اگرچه ممکن است بسیاری پیام دهکری را با آثار تلویزیونی او چون نقش ابوالقاسم شیوا در سریال «شهریار» به کارگردانی کمال تبریزی و نقش مایکل هاشمیان یا جیسون رضاییان در سریال «گاندو» به کارگردانی جواد افشار به یاد آوردند اما او در حوزه تئاتر آثار درخشان و ماندگاری از خود به جا گذاشته است.

برخی واکنش‌ها به ویدئوی منتشر شده از پیام دهکردی را بخوانید:

رضا صائمی، فعال رسانه‌ای در تمجید از حرکت پیام دهکردی نوشت:

* گذار پیام دهکردی از "بازیگری" به "نانوایی"، گذر او از "هنرپیشگی" به "هنر زندگی" بود...‌.هنر زیستن آن است که وقتی به بن بست رسیدی یا راهی بیابی یا راهی بسازی.....او با همین روند و روحیه یکبار سرطان را شکست داد و حالا شیوه ای برای کسب روزی یافت تا غم نان، بلای جانش نشود....تا از شکست نشکند، بشکفد... تا رخوت ناله را به برکت نان بدل کند....

* تبدیل کراهت به کرامت....به مشقت نان پختن تن دادن، به از محتاج نان شب شدن.....شاید انتخاب نانوایی، انتخابی نمادین بود تا توانایی آدمی را در نان درآوردن و در رهایی از درماندگی در روزهای سخت زندگی نشان دهد....که به سخن سعدی "هر که نان از عمل خویش خورد، منت حاتم طایی نبرد"....به گمانم کار او حتی نمایشی هم باشد قابل احترام است....به قول قطب الدین صادقی: جهان برای یک چیز حرمت قائل است: گذر از رنج ها.

اما پژمان موسوی، روزنامه‌نگار در یادداشتی تند در نقد پیام دهکردی نوشت:

* یکی دو روز است فیلمی تبلیغاتی از «مظلومیتِ» پیام دهکردی دست به دست می‌شود. او در این فیلم، در نانوایی شخصی‌اش در لاهیجان، در حالی که به شکلی «نمایشی» در حالی که مشغول پُختِ نان است، «روزگار» را مسئولِ اشتغالش به نانوایی می‌داند و با لخندی ژکوند، رفیده(بالشتک نان) را به تنور می‌کوبد.

* در این که ایشان می‌تواند هر کاری دوست دارد انجام دهد هیچ شکی نیست ولی از ایشان خواهشمندم فاز مظلومیت و این که دیگر در این سینما نمی‌شود کار کرد برندارند که بازی ایشان در «گاندو» هیچ‌گاه از ذهن‌مان نمی‌رود. مهم‌تر از بازی اظهارات ایشان است که فراموش نشدنی است.

توجه‌تان را به دو اظهار نظر از ایشان جلب می‌کنم:

* او در پاسخ به این سوال که سریال «گاندو» تا چه میزان توانسته حقیقت را بیان کند، گفت: فکر می‌کنم تنها 10 درصد از توانایی‌ها را توانستیم در این سریال نشان دهیم.

* وی ادامه داد: کمتر فیلم و سریالی در ژانر «گاندو» به این خوبی دیده شده است، مردم مشتاقانه این سریال را دنبال می‌کنند و اگر فرصتی دست دهد از ما چیزهایی می‌پرسند؛ سوالاتی مثل اینکه چرا تیم اطلاعاتی فیلم این همه جوان است. خب، واقعیت همین است. همه کسانی که در این فضا کار می‌کنند سنین کمی دارند و اکثرشان نخبه هستند و حتی به چند زبان زنده دنیا می‌توانند صحبت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      حکمت خدا را شکر که این هنرمند توانمند را نجات داد و به کار شریف نانوایی دست یابد و به دست مردم نون برساند الهی شکر

    • ناشناس

      اوه اوه.اون یارو موسوی بد سوخته از گاندو گویا.اگه جای ده درصد می گفت دو درصد می خواست چکار کنه طفلک؟

      پاسخ ها

      • ناشناس

        پژمان موسوی کاملا درست گفته البته مردم ما اگر انقدر عقلشون به دهن و چشم نبود که وعده آب و برق و اتوبوس مجانی رو باور نمیکردن پس فریب این بازیگر و هم بخورید راستی حالا چرا تو لاهیجان نه شهر خودش نانوایی زده ؟

    • ناشناس

      در پاسخ به پژمان موسوی؛ شخصیت واقعی ایشون لطیف و شاعرانه است و به هیچ وجه بنده مظلومیتی ندیدم.

    • rضآ

      خبر از حذف شغلهای زیاد و انتخاب شغل واقعیمون که باهاش بتونیم به خلق الله خدمت واقعی کنیم.

    • ناشناس

      حتی گاندو هم ازشمادفاع نکرد

    • نوید

      دَم دهکردی گرم...همیشه یک بوده

    • ب

      بنده خدا

    • باران

      بازیگر خوبی هستند همه فیلمهایشان را دوست دارم در گاندو علی الخصوص در شهریار هم تک بودند هر جا هستند در هر شغلی سلامت و چشم دشمنانش کور باد

    • ناشناس

      الهی هرکاری میکنی موفق وسربلند باشی آقای دهکردی عزیز

    • علی

      دمش گرم انشاالله که موفق باشه بازیگر دوست داشتنی و مهربون

    • امیر حیدری

      پیام دهکردی عزیز به معنای واقعی هنرمند است و امید وار هستم یه روزی کشور از اشفتگی در اید تا هنرمندانی امثال پیامدهکردی به جایگاهی که به ان تعلق دارند برگردند

    • ناشناس

      زمان حال نیاز به کاسبانی داریم که با وجدانا به وظایفشان عمل کنند . پیشرو بودن در کار درست قابل تقدیر است . شاید فرهنگی در پخت نان ایجاد شود و مثل سالهای قبل باز هم نان. با ارد کامل به سفره مان بیاید . متشکریم از هنرمند خوب کشورم که هر جا باشید مشوق به سلامت کار هستید

    • ناشناس

      گویا دارن ازملک وگارگاه شخصیشون نمایشی ازیکی منابع درآمدشون که نانوایی‌ست نشون می دن به نطر نمیاد که از بدبختی یا نداری باشه شاگردانشان شده باشند بازیگرا خیلی‌هاشون رستوران ،کافه،باشگاه یا چیزای دیگه مدیریت می کنند جای تعجب داره که بعصی نطرات ترحم آمیز دارند ایشون چند سال بازیگری اینقدر درآمد داشتن که به کارگری نیفتن

    • پروانه

      چند صباحی
      مگه میشه از درآمد بالای بدون پرداخت مالیات چشم پوشی کنند

    • پروانه

      چند صباحی
      مگه میشه از درآمد بالای بدون پرداخت مالیات چشم پوشی کنند

    • ناشناس

      وزارت بهداشت باید سلامتی مردم را مهم تر از هر چیز بداند که نمی داند. این کار این بازیگر خیلی خوبه.

    • یاسین

      آقای دهکردی خیلی عزيزي،زنده باشی..

    • ناشناس

      جالبه

    • شاهدخت

      دمت گرم با شرف

    • سیامک

      دمش گرم. ادم خاصی هستن. وخدا دوستش داره. چه پاداشی ازین بهتر که در کنار مردم نازینین لاهیجان زندگی میکنه. واین شهر باستانی با مردمان اگاه با فرهنگ غنی ایشون رو در اغوش گرفتن. وباید عرض کنم این شهر یه امام جمعه فوقالعاده هم داره

    • ناشناس

      مظلوم نمایی مثل دروغ کارانسانی نیست امیدواریم دهکردی ازروی علاقه وعشقش رو به شغل نانوایی آورده باشه.قضاوتش نمیکنیم به شرطی که او هم برای ما با این عکس داخل نانوایی ونوشته هاش برای ما تاتر بازی نکرده باشه اصلا میزاریم روی حساب تبلیغ کسب وکارنانوایش .خوبه نه؟؟؟

    • حمیدرضا

      من نمیدونم چرا بعضی ها فقط دوستدارن ادای مردهارو دربیارن آقای موسوی اون مردونگی که امثال تو حرفشو میزنی بخدا جرات عمل کردنشو داشته باشی . پیام عزیز هنرمنده مردمیه اتفاقا با انتقادهای امثال تو عزیزتر میشه

    • ناشناس

      خدا از کثافت دنیای بازیگری نجاتش داده شاید به برکت همون خدمتی که کرد ونقش خوبی که در گاندو بازی کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج