۱۳۰۲۳۷۲
۴۷۴۰۴
۴۷۴۰۴
پ

رپورتاژ آگهی

زیباترین کیف زنانه از دید سلبریتی ها

اکثر سلبریتی ها در بین جوانان جامعه طرفداران زیادی دارند، این امر باعث شده که افراد زیادی از نوع استایل و پوشش آن ها به عنوان مد الگو برداری کنند. در این مطلب قصد داریم زیباترین کیف زنانه از دید سلبریتی ها را مورد بررسی قرار دهیم.

اکثر سلبریتی ها در بین جوانان جامعه طرفداران زیادی دارند، این امر باعث شده که افراد زیادی از نوع استایل و پوشش آن ها به عنوان مد الگو برداری کنند. در این مطلب قصد داریم زیباترین کیف زنانه از دید سلبریتی ها را مورد بررسی قرار دهیم.

کیف زنانه و نقش آن در دنیای سلبریتی ها

انتخاب کیف زیبا در استایل زنانه نقش موثری دارد، به طوری که این وسیله علاوه بر نگهداری وسایل شخصی خانم ها، نقش مهمی در تیپ آن ها ایفا می کند. علاقه دختران جوان به سلبریتی ها تاثیر فراوانی در پوشش آن ها دارد. این امر موجب می شود غالبا کیف هایی که دختران جوان انتخاب می کنند، مدل کیف های افراد معروف باشد.

زیباترین کیف زنانه از دید سلبریتی ها

چند نکته در مورد زیباترین کیف از دید سلبریتی ها

معمولا برخی سلبریتی های زن در جهان از کیف های برند استفاده می کنند که این امر جنبه تبلیغاتی نیز دارد. معمولا سلبریتی های مشهور که برای تبلیغات از این کیف ها استفاده می کنند، هزینه ای بابت آن پرداخت نخواهند کرد. به عنوان مثال یکی از برندهای محبوب کیف برای جی جی حدید، ورساچه است که البته او یکی از اعضا اصلی برای کمپین تبلیغات این برند محسوب می شود.

کیف هایی که سلبریتی ها انتخاب می کنند

انواع مختلفی از برندهای کیف زنانه در بازار موجود است که بازیگران یا هنرمندان مشهور از آن ها استفاده می کنند. اگر شما نیز به دنبال الگو برداری از استایل سلبریتی معروف و محبوب خود هستید، با ما همراه باشید. چرا که قصد داریم کیف های انتخابی برخی از این افراد را به شما معرفی کنیم.

تیلور سویفت

یکی از زیباترین کیف زنانه از دید این خواننده معروف، برند آلدو است. این برند کانادایی در سال 1972 میلادی کفش تولید می کرد که با گذشت زمان کار خود را در تولید اکسسوری های مختلف و کیف گسترده تر کرد.

میراندا کر

افراد مشهور همیشه از برندهای خیلی گران استفاده نمی کنند. به عنوان مثال میراندا کر کیف خود را از برند مایکل کورس انتخاب کرده است. این برند در عین داشتن قیمت مناسب، دارای ظاهری شیک و زیبا است. مایکل کورس، طراح آمریکایی، کیف های زیبای این برند را با طرح چرم به بازار عرضه کرده است که طرفداران زیادی دارد. 

آنجلینا جولی

این بازیگر معروف در انتخاب کیف خود از برند والنتینو استفاده می کند. این کیف گزینه مناسبی برای خرید محسوب می شود. سبک کلاسیک این کیف به خاطر طراحی زنانه و ظرافت آن است. علاقه این هنرمند به این کیف به حدی بوده که نمونه آن را نیز برای دخترش خریده است.

زیباترین کیف زنانه از دید سلبریتی ها

بلیک لایولی

این ستاره هالیوودی بسیار خوش تیپ است و در استایل خود از اکسسوری و کیف های دستی بسیاری استفاده می کند. برند مورد علاقه کیف او کلویی است که سبکی کلاسیک و زنانه دارد.

سلنا گومز

سلنا گومز با استایل دخترانه خود، برند کوچ را به عنوان زیباترین کیف زنانه انتخاب کرده است. این برند در عین سادگی بسیار شیک و جذاب است و برای تهیه آن نیاز به پرداخت هزینه های گزاف نیست. افراد مشهور دیگری مثل ان هتوی و زنان پرطرفدار هالیوود نیز جزو طرفداران این برند هستند.

کندال جنر

کندال جنر خواهر مدل مشهوری به نام کایلی جنر است که معمولا طرفدار کیف های برند ژیوانشی است. این کیف علاوه بر افزایش زیبایی استایل، بسیار بزرگ و جادار است.

جسیکا سیمپسون

این هنرمند آمریکایی کیف های زیادی دارد، اما یکی از زیباترین کیف های زنانه که به طور مکرر در دست او دیده شده، برند سیسلی دولچه و گابانا است. قیمت این کیف بسیار بالا است، اما طرفداران زیادی از این هنرمند، این کیف زیبا و گران قیمت را خریداری کرده اند تا به استایل هنرمند محبوب خود برسند.

زیباترین کیف زنانه از دید سلبریتی ها

جنیفر آنیستون

جنیفر آنیستون جزو هنرمندانی است که در عین سادگی، تیپ زیبایی دارد. اما این هنرمند در هنگام انتخاب کیف دستی خود، لوکس ترین ها را انتخاب می کند. برندهای معروف کیف زنانه او شامل کلویی، سلین، مارک کلاس و ... هستند. اما در این میان او به برند شنل علاقه فراوانی دارد، به طوریکه در اکثر جاهایی که می رود این کیف را همراه خود می برد. 

ریحانا

این هنرمند معروف در گذشته به برندهایی مثل لویی ویتون و شنل علاقه داشت، اما با شناخت برند دیور، کیف های زنانه با برند دیگر را کنار گذاشت. این کیف زیبا قیمت بالایی دارد، به طوری که هر ستاره ای نمی تواند از پس خرید آن بر بیاید. شما نیز میتوانید برای خرید کیف زنانه زیبا و اصل اقدام کرده و از سایت های معتبر خرید خود را انجام دهید.

زیباترین کیف زنانه از دید سلبریتی ها

جنیفر لوپز

زیباترین کیف زنانه از دید جنیفر لوپز برند کریستین لوبوتین است. به طوریکه در هر مراسم و حتی مسافرت ها، این کیف را در دست او خواهید دید. این مدل کیف، چرم مرغوبی دارد که در رنگ های مختلف طراحی شده است. جنیفر لوپز علاوه بر رنگ مشکی، رنگ های دیگری مثل پلنگی، آبی و قهوه ای این برند را نیز دارد.

به نظر می آید که این کیف در دست جنیفر جنبه تبلیغاتی دارد. به عبارتی نه تنها برای این کیف ها هزینه پرداخت نشده، بلکه برای تبلیغات آن هزینه ای به او پرداخت شده است.

جمع بندی

بسیاری از افراد مایلند نوع استایل و پوشش سلبریتی های محبوب خود را تقلید کنند. استایل، پوشش، کیف، کفش و اکسسوری این افراد دور از تفکر افراد عادی نیست، به طوریکه به راحتی می توان شبیه به آن را خریداری و استفاده کرد. در این مطلب سعی کردیم زیباترین کیف زنانه محبوب در بین برخی سلبریتی ها را به شما معرفی کنیم تا در صورت تمایل بتوانید از استایل و طرز پوشش سلبریتی محبوب خود ایده های جذابی بگیرید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج