اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۰۲۴۵۷
۷ نظر
۲۴۳۹۴
۷ نظر
۲۴۳۹۴
پ

قدیس‌سازی عجیب از ناصرالدین شاه در صداوسیما!

در روایت این معمم از خواب درباره پادشاه بی‌لیاقت و بی‌کفایتی مثل ناصرالدین شاه که در دورانش هم ایران تجزیه شد و هم دستش به خون فردی چون امیرکبیر آلوده است و دوران حکمرانیش سراسر سیاهی و تباهی است، نوعی تطهیر چهره این پادشاه ظالم وجود دارد.

خبرآنلاین به نقل از بامدادنو نوشت: در روایت این معمم از خواب درباره پادشاه بی‌لیاقت و بی‌کفایتی مثل ناصرالدین شاه که در دورانش هم ایران تجزیه شد و هم دستش به خون فردی چون امیرکبیر آلوده است و دوران حکمرانیش سراسر سیاهی و تباهی است، نوعی تطهیر چهره این پادشاه ظالم وجود دارد.

قدیس‌سازی عجیب از ناصرالدین شاه در صداوسیما!

در یک برنامه تلویزیونی به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان با اجرای وحید یامین پور یک فرد معمم به نام فروغی که لقب آیت الله نیز به وی داده شده است مدعی می‌شود حضرت علی(ع) به خواب ناصرالدین شاه رفته و یک بیت شعر با این مطلع خطاب به وی می‌گوید "ناصر، یقین به روز جزا شافعت علیست"

متاسفانه در سال های اخیر "ذکر انواع خواب و رویا "که هیچگونه سندیت و پشتوانه فقهی و شرعی و ... ندارد از سوی برخی روحانیون و مداحان به شدت افزایش داشته است.

اما به نظر می‌آید در روایت این معمم از خواب درباره پادشاه بی‌لیاقت و بی‌کفایتی مثل ناصرالدین شاه که در دورانش هم ایران تجزیه شد و هم دستش به خون فردی چون امیرکبیر آلوده است و دوران حکمرانیش سراسر سیاهی و تباهی است، نوعی تطهیر چهره این پادشاه ظالم وجود دارد.

آیا یک فرد که لباس روحانیت بر تن دارد، خجالت نمی‌کشد که آنچه را غایت آمال اولیا و اوصیا(دیدن امیرالمومنین در خواب) است را به پادشاهی ظالم و بی‌بند و بار نسبت دهد؟

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      تشخیص گنهکار و بیگناه با خداست نه بنده خدا

    • ناشناس

      این شاه ملعون لعنت شده خدا .ازفرعون ویزیدبدتراست.

    • بابک

      ناصرالدین شاه نقش مهمی در گسترش و توسعهٔ رسوم شیعی همانند عزاداری و اجرای تعزیه داشت. او پشتیبان و ترویج کننده تعزیه بود، در سال ۱۲۴۷ خورشیدی فرمان بنای تکیه دولت را صادر کرد که از اصلی‌ترین اقدامات او در گسترش ترویج آئین شیعی به حساب می‌آید. او برای ترمیم، نوسازی و زیباسازی حرم‌های امامان و امامزادگان شیعه از جمله حرم امام حسین بن علی، حرم عسکریین و امام علی بن موسی‌الرضا اقداماتی انجام داد. همچنین روز غدیر خم، زادروز علی بن ابی‌طالب ع و حجت بن الحسن ع نیز در دورهٔ زمامداری او به شکلی رسمی در زمرهٔ جشن‌های ملی درآمد.

    • ناشناس

      بر فرض مثال ناصرالدین شاه اگه هیچ گناه دیگه‌ای نکرده باشه جواب اون خواجه های بیچاره رو نمیتونه روز قیامت بده ب چه حقی یک انسان و از زندگی ساقط کرده و مردونگیشونو ازشون گرفته

    • ناشناس

      همون امیرکبیر هم در کشتار و قتل‌عام مردم نقش فعال داشت
      مردمی که بر ضد ظلم و جور قجرها قیام کردند و او با همدستی ناصرالدین آنها را به اسم بابی و غیره به فجیع‌ترین وضع ممکن کشتار کرد
      منتها شیاطین او را تطهیر کردند و ازش قدیس ساختند و همه کاسه‌کوزه‌ها را فقط سر ناصرالدین شکستند

    • ناشناس

      همه .بدبختی مردم ایران از دست صفویه وقاجاریه هست.خوب شد همشون به درک واصل شدن.به خاطر عیش ونوش خودشون همه مملکت را فروختن.واگذار کردن.همشون سروته ی کرباسند. سگ به دریای هفت گانه بشوی.بدتر نجس میشه.همون بهتر که درهیچ کجا حرفشون زده نشه.خاین ها

    • ناشناس

      دمتگرم نگاه وتحلیلت عالی بود پسر عالی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج