۱۳۰۲۵۲۸
۵۱۷۱
۵۱۷۱
پ

«سوال» حداد عادل از «کسانی که انقلاب را قبول ندارند»

حداد عادل گفت: حداد عادل با اشاره به اینکه امسال انتخابات مجلس پیش‌رو داریم، یادآور شد: باید از هم اکنون کار تشکیلاتی آغاز کرده و برای خدمت به نظام و تقویت دولت فعالیت کنیم نه گرفتن پست و مقام.

خبرگزاری تسنیم: حداد عادل گفت: حداد عادل با اشاره به اینکه امسال انتخابات مجلس پیش‌رو داریم، یادآور شد: باید از هم اکنون کار تشکیلاتی آغاز کرده و برای خدمت به نظام و تقویت دولت فعالیت کنیم نه گرفتن پست و مقام.

غلامعلی حداد عادل در سخنرانی جمع اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان با تسلیت سالروز شهادت حضرت علی(ع)‌ و تبریک ماه مبارک رمضان و پیشاپیش فرارسیدن عید فطر، اظهار داشت: امیدوارم همه مردم از فضائل و برکات این ماه بهره‌مند شوند. از همه نیروهای انقلابی صمیمانه تشکر می‌کنم.

وی با ابراز خرسندی از اینکه ائتلاف در عمل ائتلاف و همه نیروهای انقلابی هم‌راستا و همسو هستند، گفت: راهی که ۴۴ سال بیشتر پیش پای مردم قرار گرفته و مردم در این مسیر گام برداشته‌اند، حق، درست و راه نجات مملکت و کشور است.

حداد عادل با بیان اینکه برای استقلال سختی‌ کشیده و بها پرداخت کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: اغتشاشات سال گذشته که کشور را گرفته بود و شهدای مدافع امنیتی که تقدیم انقلاب کردیم بهایی بوده که برای استقلال کشورمان پرداخت کردیم.

وی با تاکید بر اینکه نگاهی به جهان بیندازیم، بیان کرد: سوال از کسانی که انقلاب را قبول ندارند، این است که فرض کنید انقلابی در ایران رخ نداده، اما به کدام مکتب و اردوگاه سیاسی اعتماد می‌کنید، که آنها را الگو قرار بدهید؟ آیا غرب، اروپا و آمریکا در جایی از دنیا جز توقع نوکری از مردم، به درد مردم مظلوم خورده‌اند؟

حداد عادل به جنایت رژیم غاصب صهیونیستی علیه فلسطین و مسببان راه‌اندازی جنگ اوکراین اشاره کرد و افزود: ادعای دنیای غرب به رغم همه صحبت‌های جذابی که از صلح، دموکراسی، مردم‌سالاری و حقوق بشر مطرح می‌کنند با آنچه که در عمل ما می‌بینیم یکی است، خیر آنچه که هست عملا جنگ، مردم‌آزای به‌جای مردم‌سالاری، پایمال شدن حقوق انسان‌ها و نبود آزادی است.

به گفته وی، انقلاب اسلامی ما را از سلطه و استبداد غرب نجات داده، دشمنان تحریم و تهدید کرده، اما گوهری که به برکت خون شهدا و رهبری امام(ره) و امام‌خامنه‌ای به دست آمده را باید حفظ کنیم.

حداد عادل با یادآوری اینکه سال گذشته با سرافرازی از مشکلات و اتفاقات عبور کردیم، ادامه داد: دشمنان طوری وانمود می‌کردند که تمام کشورها قصد داشته که ایران را منزوی کنند، در حالی که ایران روز به روز هموارتر و ریشه انقلاب محکم‌تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه با همراهی یکدیگر این راه را ادامه خواهیم داد، تاکید کرد: از نیروهای انقلابی درخواست می‌شود که به کار تشکیلاتی بیشتر بهاد داده و به جوانان توجه شود.

حداد عادل با اشاره به اینکه امسال انتخابات مجلس پیش‌رو داریم، یادآور شد: باید از هم اکنون کار تشکیلاتی آغاز کرده و برای خدمت به نظام و تقویت دولت فعالیت کنیم نه گرفتن پست و مقام.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج