۱۲۰۶۷۵۹
۶۰۴۳
۶۰۴۳
پ

تنیس انقلاب به پولدارها رسید!

با توجه به مزایده زمین‌های تنیس مجموعه انقلاب به قیمت بالا، به نظر می‌رسد خیلی از بازیکنان تنیس توانایی مالی استفاده از این زمین‌ها را نداشته باشند.

ایسنا: پس از اینکه زمین های تنیس مجموعه انقلاب به مزایده گذاشته شد و در اختیار بخش خصوصی قرار گرفت، بحثی پیش آمد مبنی براینکه که با این اتفاق تنها کسانی می توانند از زمین ها استفاده کنند که از تمکن مالی بالایی برخوردار باشند.

۲۹زمین تنیس در مجموعه انقلاب برای سه سال به مبلغ حدودا ۶۸ میلیارد تومان به بخش خصوصی واگذار شد. اهالی تنیس می گویند بخش خصوصی هم زمانی که بخواهد زمین ها را اجاره بدهد باید ساعتی ۲۰۰ هزار تومان به بالا اجاره دهد تا برایش سود داشته باشد از طرفی  تنیس بازها علاوه بر اجازه زمین باید هزینه مربی هم بپردازند که رقم بالایی می شود و بسیاری از بازیکنان از پرداخت آن ناتوان هستند.

تنیس انقلاب به پولدارها رسید!

*تنیس در انحصار پولدارها

سعید احمد وند سرمربی پیشین تیم ملی تنیس در مورد این اتفاق بیان کرد: زمین های مجموعه انقلاب و استقلال سال گذشته ساعتی ۱۱۰ تا ۱۲۰ هزار تومان در اختیار مردم بود و هزینه اجازه بقیه زمین های تهران تقریبا ۲۰۰ هزارتومان به بالا بود. فدراسیون تنیس می توانست با قیمت پایه زمین ها را بردارد و کلاس های آموزشی با مدرسان خود برای علاقه مندان بگذارد. احتمالا هم خواسته این کار را انجام دهد اما شرکت توسعه و تجهیز تصمیم به مزایده گرفته است. اکنون با این شرایط سال سختی برای بازیکنان و مربیان خواهد بود.

او ادامه داد: در حال حاضر یک بازیکن اگر بخواهد کلاس خصوصی داشته باشد و یک ساعت آموزش ببیند، حدود ۴۰۰ هزار تومان باید هزینه کند و قشر متوسط عملا توانایی تنیس بازی کردن را ندارد. تنیس به سمت این می رود قشر خاص بازی کند. وقتی فردی ماهیانه ۸ تا ۱۰ میلیون حقوق دارد آیا می تواند ۴ میلیون در ماه هزینه  تنیس بازی کردن فرزندش را بدهد؟

احمدوند در مورد اینکه گفته می شود همه بازیکنان تنیس از تمکن مالی بالایی برخوردار هستند، تصریح کرد: این طور نیست همه بازیکنان تنیس از خانواده مرفه باشند و بیشتر اعضا را قشر متوسط تشکیل می دهند. عملا با این اتفاق اگر ورزشکار مستعد باشد باید با یک مربی خوب کار کند و در هفته سه تا چهار جلسه نیاز به تمرین دارد. هزینه اجاره زمین در یک هفته برای یک بازیکن حدود ۲ میلیون می‌شود.  قشر متوسط چگونه می تواند این هزینه را بپردازد؟

 تنها راه این است زمین های تنیس آزادی  و شیرودی در اختیار فدراسیون باشند و فدراسیون از مربیان خود  برای آموزش بازیکنان استفاده کند. اگر زمین های تنیس مجموعه آزادی در اختیار فدراسیون نباشد پس قرار است دست چه کسی باشد؟  تنها راهی که در حال حاضر به نظرم می‌تواند به فدراسیون و بازیکنان کمک کند همین است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج