۱۳۰۳۳۲۹
۲۷۶۱
۲۷۶۱
پ

این خلاف‌کارها دشمنانشان را خوراک ببر کردند!

چهار تن از فرزندان ال چاپو معروف به «لوس چاپیتوس»، به همراه سایر اعضای کارتل سینالوآ مکزیک، متهم به اجرای عملیات تامین فنتانیل در ایالات متحده شدند.

روزیاتو: چهار تن از فرزندان ال چاپو معروف به «لوس چاپیتوس»، به همراه سایر اعضای کارتل سینالوآ مکزیک، متهم به اجرای عملیات تامین فنتانیل در ایالات متحده شدند. خواکین گوزمان لوپز ۳۶ ساله، خسوس آلفردو گوزمان سالازار، ۳۷ ساله و ایوان گوزمان سالازار ۴۰ ساله، متهم به قاچاق مواد مخدر و شکنجه هستند. اداره مبارزه با مواد مخدر ایالات متحده، حتی ۱۰ میلیون دلار جایزه برای یافتن آلفردو تعیین کرده است تا بتواند او را ردیابی کند.

این خلاف‌کارها دشمنانشان را خوراک ببر کردند!

اویدیو گوزمان لوپز

برادر آنها اویدیو گوزمان لوپز ۳۳ ساله، پس از دستگیری در ۵ ژانویه پس از یک تیراندازی گسترده که حداقل ۲۹ کشته برجای گذاشت، در حال حاضر پشت میله های زندان است. ۲۴ نفر دیگر به جرم تولید و توزیع مواد مخدر و حمل سلاح متهم شدند.

پدر بدنام آنها و رهبر سابق کارتل سینالوآ، خواکین ال چاپو گوزمان در حال حاضر در حال گذراندن حبس ابد در ایالات متحده است.

دادستان ها می گویند که امپراتوری فنتانیل فرزندان ال چاپو توسط شرکت های شیمیایی چینی که از آن زمان تحت تحریم قرار گرفته اند، تقویت شده است.

این خلاف‌کارها دشمنانشان را خوراک ببر کردند!

خسوس آلفردو گوزمان سالازار

طبق کیفرخواست ناحیه جنوبی نیویورک، قاچاقچیان رقیب و مقاماتی که اهداف کارتل را تهدید می‌کردند، مرتباً دزدیده می شدند. گفته می شود که این برادران، مواد مخدر خود را روی گروگان‌هایشان آزمایش می کردند و وحشتناک ترین شکنجه ها را بر سر آنها می آوردند.

گفته می‌شود که قربانیان به مزرعه‌ای متعلق به ایوان سالازار – رهبر گروه لوس چاپیتوس – برده شده‌اند و برای تخلیه‌ی اطلاعاتی، آنها را می بستند و شکنجه می‌کردند.

این مکان، پر از سلاح های نظامی از جمله بازوکا، مسلسل، نارنجک انداز و کامیون های زرهی بود.

این خلاف‌کارها دشمنانشان را خوراک ببر کردند!

ایوان گوزمان سالازا، رهبر لوس چاپیتوس، به حیوانات خانگی ترسناک خود افتخار می کرد

طبق گزارش‌ها، رقبا و کسانی که در حین بازجویی از همکاری امتناع می‌کردند، با مجازات نهایی روبرو می‌شدند و مرده یا زنده، غذای ببرهای برادران سالازار می شدند.

مریک گارلند، دادستان کل، این کار را بزرگترین و خشن ترین عملیات قاچاق فنتانیل در جهان نامید.

آنها در موردی، به زنی که قرار بود با گلوله بکشند بارها فنتانیل تزریق کردند تا تا اوردوز کرد و مرد.

گفته می شود که این کارتل زمانی که پسران ال چاپو این شرکت غیرقانونی را به دست گرفتند، تمرکز خود را بر تجارت فنتانیل آغاز کردند.

این خلاف‌کارها دشمنانشان را خوراک ببر کردند!

ایوان گوزمان سالازا

آن میلگرام، مدیر آژانس مبارزه با مواد مخدر ایالات متحده، گفت که این خانواده هرکسی را که مانع شود، می کشند، می ربایند و شکنجه می کنند. او روز جمعه در یک کنفرانس خبری گفت: «در مکزیک، آنها دشمنان خود را زنده به ببرهایشان می دادند، به آنها برق وصل می کردند، در آب خفه می کردند و از فاصله نزدیک با یک مسلسل کالیبر ۵۰ به آنها شلیک می کردند».

پسر ال چاپو با نام مستعار «ال راتون» (یا موش) در حال حاضر پس از دستگیری در مکزیک در اوایل سال جاری در انتظار استرداد به ایالات متحده است. اویدیو گوزمان لوپز پس از متهم شدن به جرایمی از جمله توطئه برای واردات و توزیع فنتانیل، به حبس ابد محکوم شد.

این خلاف‌کارها دشمنانشان را خوراک ببر کردند!

اما دستگیری او به طور مسالمت آمیز انجام نشد، زیرا افراد مسلح کارتل در تلاش برای بازپس گیری پسر سلطان بدنام مواد مخدر به فرودگاهی حمله کردند. افرارد مسلح کارتل در امتداد بزرگراه های سینالوآ موانعی ایجاد کردند و در طول هرج و مرج به سمت هواپیماهای ارتش تیراندازی کردند.

نیروهای امنیتی مجبور شدند اویدیو را در سال ۲۰۱۹ به خاطر جنگی که کارتل در خیابان ها به راه انداخت، پس از دستگیری کوتاه مدتی آزاد کنند. این آزادی اجباری، یک شکست شرم آور برای دولت مکزیک بود.

این خلاف‌کارها دشمنانشان را خوراک ببر کردند!

گفته می شود که اویدیو از زمان استرداد پدرش به ایالات متحده در سال ۲۰۱۷، به اداره کارتل سینالوآ کمک کرده است. مقامات بر این باورند که او همچنین پشت قتل مخبران، یک قاچاقچی مواد مخدر رقیب و یک خواننده محبوب مکزیکی است که از خواندن در عروسی او امتناع کرده است.

ال چاپو در حال حاضر به دلیل قاچاق صدها تن مواد مخدر به ایالات متحده، در حال گذراندن حبس ابد است. این مرد ۶۶ ساله در سال ۲۰۱۹ به اتهام قاچاق میلیارد دلاری و همچنین توطئه برای قتل دشمنانش محکوم شد. او در امن ترین زندان فدرال ایالات متحده، فوق امنیتی ADX فلورنس در کلرادو نگهداری می شود.


 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج