اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۰۳۵۸۶
۳۲۶۳
۳۲۶۳
پ

برنامه‌ریزی هیات‌های مذهبی برای بی‌حجاب‌ها

رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هیات‌های مذهبی برای بانوان بی حجاب هم برنامه دارند. قرار نیست هیات‌ها یک کلونی بمانند.

ایرنا نوشت: رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هیات‌های مذهبی برای بانوان بی حجاب هم برنامه دارند. قرار نیست هیات‌ها یک کلونی بمانند.

رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی از هیات‌های مذهبی به عنوان یک رسانه فراگیر یاد کرد که برای تمامی اقشار از باحجاب و بی‌حجاب تا زن و مرد برنامه دارد.

برنامه‌ریزی هیات‌های مذهبی برای بی‌حجاب‌ها

حجت الاسلام مجید باباخانی گفت: پرداختن به موضوع زنان و تفسیر صحیح از زن در هیات باعث می شود تا بسیاری از مسائل حل شود. هیات برای عموم مردم بی حجاب بد حجاب و برای هر کسی و هر فکری باید برنامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: قرار نیست هیات یک کلونی محدود بماند و به این معنا نیست که هیات هیچ هویتی ندارد و هر کسی با هر روشی بتواند خودش را تحمیل کند بلکه هیات برای او برنامه دارد و به نیازهای او از زن و مرد تا جوان و نوجوان فکر می کند.

رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: عمده رسالت هیات‌های مذهبی در موضوع های فرهنگی یک موضع ایجابی است و هیات ها در عرصه و منطق حجاب و مباحث فکری و محتوایی می توانند به عنوان یک ظرفیت و یک رسانه فراگیر موثر باشند و تاکنون نیز برنامه های جدی داشته اند و ما برای موضوع حجاب، حتما برنامه های جدی را دنبال می کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج