۱۳۰۳۶۲۰
۳۱۸۲
۳۱۸۲
پ

سرقت مسلحانه با تصور مزاحمت ناموسی

زن و شوهری که در پی یک سوءتفاهم موبایل پسر جوانی را با تهدید سرقت کرده بودند، تبرئه شدند.

اعتمادآنلاین: زن و شوهری که در پی یک سوءتفاهم موبایل پسر جوانی را با تهدید سرقت کرده بودند، تبرئه شدند.

مرد بدبین که با همکاری همسرش اقدام به سرقت مسلحانه کرده بود در دادگاه توضیح داد که همه چیز یک سوءتفاهم بوده است.

 متهم که مردی جوان است بر اساس کیفرخواست به همراه همسرش تلفن همراه یک جوان را با زور چاقو از او گرفته بود. متهم ادعا کرده از دست پدرش عصبانی و دچار خطا در تصمیم‌گیری شده و فکر می‌کرده شاکی قصد ایجاد مزاحمت دارد.

سرقت مسلحانه با تصور مزاحمت ناموسی

این پرونده وقتی تشکیل شد که جوانی به پلیس مراجعه کرد و گزارش این سرقت را داد.

او گفت: ساعت دو نیمه‌شب سر کوچه ایستاده بودم. یک تیبای سفید که راننده آن زن بود به من نزدیک شد. همان موقع مردی که روی صندلی شاگرد نشسته بود از ماشین پیاده شد و به رویم چاقو کشید و با تهدید، گوشی موبایلم را سرقت و فرار کرد.

با اطلاعاتی که این مرد به پلیس داده بود مالک تیبای سفید که یک زن سالخورده بود ردیابی و بازداشت شد. در این میان پسر ۲۶ساله این زن به نام هانی به پلیس آگاهی رفت و خودش را معرفی کرد و گفت مادرش در جریان سرقت گوشی نیست.

او گفت: آن شب من و همسرم گوشی موبایل شاکی را از او گرفتیم.

به این ترتیب برای هانی و همسرش به اتهام سرقت مسلحانه در شب کیفرخواست صادر و پرونده آنها به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

این زوج در حالی که با قرار وثیقه آزاد بودند در حالی در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کردند که شاکی پرونده قبل از دادگاه رضایت بدون قید و شرط خود را اعلام کرد.

در جلسه دادگاه هانی ۲۶ ساله به تشریح ماجرا پرداخت و گفت: ماجرای سرقت مسلحانه یک سوءتفاهم بود. آن شب من و همسرم برای تفریح با ماشین از خانه بیرون رفته بودیم. با اینکه مدتی است ازدواج کرده‌ام و زندگی مستقلی دارم اما پدرم مدام مرا چک می‌کند. او همیشه عادت دارد با من تماس بگیرد تا زودتر به خانه برگردم و تا دیروقت در خیابان نمانم. آن شب هم پدرم با من تماس گرفت و سر همین موضوع حسابی عصبانی شدم. به همین خاطر سریع به سمت خانه حرکت کردیم. همسرم پشت فرمان بود که برای خرید از سوپرمارکت از ماشین پیاده شدم اما وقتی برگشتم یک مرد جوان را دیدم که کنار ماشین ایستاده بود. همسرم هم با عصبانیت به او نگاه می‌کرد. من فکر کردم مرد جوان به همسرم شماره تلفن داده یا از او عکس گرفته است. به همین خاطر عصبانی شدم و از همسرم خواستم او را تعقیب کند.

او ادامه داد: یک کوچه پایین‌تر مرد جوان را که باربد نام داشت دیدم. من از ماشین پیاده شدم و به رویش چاقو کشیدم و به زور گوشی موبایل را از او گرفتم. می‌خواستم گوشی را چک کنم تا مطمئن شوم از همسرم عکس نگرفته، یا شماره همسرم را در گوشی‌اش ثبت نکرده است. موضوع اصلاً سرقت مسلحانه نبود.

متهم گفت: من هیچ سابقه کیفری‌ای ندارم. کارگر یک شرکت بستنی‌سازی هستم و بعد از اینکه پلیس مادرم را بازداشت کرد خودم را به پلیس معرفی کردم. وقتی شاکی پرونده متوجه ماجرا شد اعلام گذشت کرد. بعد از این ماجرا من و باربد با هم رفیق‌های صمیمی شده‌ایم.

سپس همسر متهم نیز به دفاع پرداخت و گفت: اصلاً ماجرای سرقت در کار نبوده و همه چیز یک سوءتفاهم بوده است. همسرم گمان کرده بود باربد مزاحم من شده. به همین خاطر گوشی او را به زور گرفت تا آن را چک کند.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدارک موجود در پرونده زوج جوان را تبرئه کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج