۱۳۰۳۷۴۷
۱۱۵۶۹
۱۱۵۶۹
پ

رضا پهلوی در اسرائیل؛ خیلی دور، خیلی نزدیک

رضا پهلوی اخیرا به اسرائیل سفر کرده و از سفر وی، عکس‌هایی منتشر شده است که با واکنش‌های زیادی روبرو شده.

برترین‌ها: رضا پهلوی اخیرا به اسرائیل سفر کرده و از این دیدار وی، عکس‌هایی منتشر شده است که با واکنش‌های زیادی روبرو شده. او در اولین ساعات ورودش به اسراییل با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسراییل و «گیلاه گملیئل» وزیر اطلاعات این رژیم دیدار کرده.

روزنامه فرهیختگان، امروز نوشت: آن‌گونه که فرزند شاه پیشین ایران گفته، در این سفر قصد دارد پیام دوستی مردم ایران به صهیونیست‌ها را برساند و با متخصصان آب صهیونیست گفت‌وگو کند و در مراسم موسوم به روز یادبود هولوکاست نیز شرکت کند. مراسم موسوم به یادبود قربانیان هولوکاست دیروز و امروز برگزار می‌شود. آن‌گونه که گفته شده، در این سفر، «گیلا گاملیل»، وزیر اطلاعات رژیم، به‌عنوان نماینده دولت این کشور میزبان رضا پهلوی است. فرزند شاه پیشین در این سفر از «دیوار ندبه» و همچنین از مرکز جهانی بهایی و باغ‌های بهائی حیفا، دیدن کند.

انتشار خبر سفر رضا پهلوی به سرزمین‌های اشغالی در شبکه‌های اجتماعی بازتاب قابل توجهی داشت. همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، هواداران وی از این اقدام استقبال کردند و آن را به‌عنوان پیروزی دیگری برای اپوزیسیون ایرانی قلمداد کردند.

به‌طور قطعی مشخص نیست کمپین «وکالت» در چه چیزی ریشه دارد. این کمپین برای مبارزه جهت ساقط کردن جمهوری اسلامی ایجاد شده و در آن افراد به رضا پهلوی برای سرنگونی نظام، وکالت یا همان اجازه می‌دادند. 

رضا پهلوی در اسرائیل؛ خیلی دور، خیلی نزدیک

در این رابطه ببینید:  لحظه استقبال از رضا پهلوی در خاک اسرائیل

رضا پهلوی در اسرائیل؛ خیلی دور، خیلی نزدیک

ویدئویی که «مشرق» از حضور پهلوی در اسرائیل منتشر کرده را ببینید.

رضا پهلوی در اسرائیل؛ خیلی دور، خیلی نزدیک

یکی از واکنش‌های جالب توجه از این دیدار پهلوی با نتانیاهو، مربوط به عطاالله مهاجرانی است. او نوشته:

و اما! پدرِ گاگول شما هم در راه اسرائیل بود. اسحاق رابین و شیمون پرز در سفر محرمانه به ایران، با بابای خجسته شما قرارداد فروش کلاهک اتمی امضاء کردند و ١/٢ میلیارد دلار نفت گرفتند خوردند و بابات را سر کار گذاشتند.

رضا پهلوی در اسرائیل؛ خیلی دور، خیلی نزدیک

ناصر کنعانی هم، نسبت به این سفر واکنش نشان داد: سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوال خبرنگاری در ارتباط با اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه گفته شده رضا پهلوی قصد دارد برای انتقال پیام مردم ایران به اسرائیل سفر کند و این که نظر وی  در ارتباط با این سفر و مطالب مطرح شده در ارتباط با اهداف آن چیست؟ خطاب به خبرنگار  پرسش‌کننده گفت: نه شخصی که شما از آن نام بردید و  نه سفرش و نه جایی که سفر می‌کند، هیچ کدام ارزشی ندارند که من بخواهم در ارتباط با آنها اعلام موضع کنم.

یکی از کاربران با انتشار این عکس از رضا پهلوی نوشته: فردی که در ردیف پشت شاهزاده رضا پهلوی نشسته سناتور ارشد آمریکایی لیندزی گراهام است.

رضا پهلوی در اسرائیل؛ خیلی دور، خیلی نزدیک

رضا پهلوی در اسرائیل؛ خیلی دور، خیلی نزدیک

محسن مقصودی (مجری برنامه تلویزیونی ثریا)، با انتشار توییت پهلوی گفته: اسرائیل اگر میتونست بابای تو رو تو قدرت نگه می‌داشت.

رضا پهلوی در اسرائیل؛ خیلی دور، خیلی نزدیک

خبرگزاری تسنیم هم واکنش تندی داشته و برخی از توییت‌هایی که از واژه «ابله» «نادان» و «پشمک» استفاده کرده منتشر کرده که از جمله این توییت‌ها، اظهار نظر امیرحسین ثابتی، مجری جنجالی شبکه افق است.

ثابتی در واقع به اظهارات "وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی واکنش نشان داده و گفته: «رضا پهلوی مهمترین شخصیت ایرانی است که به اسرائیل می‌رود» ثابتی  نیز در واکنش نوشته: حرف کاملا درستی است! سطح کار آنقدر پایین است که او مهمترین کسی است که به آنجا میرود.

رضا پهلوی در اسرائیل؛ خیلی دور، خیلی نزدیک

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج