۱۳۰۳۸۵۸
۲۸۹۶
۲۸۹۶
پ

ماجرای دو مرد که خود را مامور اطلاعاتی معرفی می کردند

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ازدستگیری دو متهمی خبر داد که در پوشش ماموران سازمان‌های اطلاعاتی اقدام به سرقت خودرو یا موتور از شهروندان می کردند.

رکنا: رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ متهم که خود را مامور سازمان‌های اطلاعاتی معرفی می‌کردند، خبر داد. 

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در تشریح جزئیات خبر فوق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وقوع سرقت‌های سریالی خودرو و موتور در نقاط مختلف تهران با شگرد جعل عنوان مامور سازمان‌های اطلاعاتی، تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند. 

وی افزود: تحقیقات میدانی کارآگاهان نشان می‌داد، ۲ مرد جوان در نقاط مختلف تهران جلوی خودرو و موتورسیکلت‌های عبوری که پلاک آنها مخدوش بوده را گرفته و سپس با معرفی کردن خود به عنوان مامور سازمان‌های اطلاعاتی اقدام به سرقت وسیله نقلیه کرد‌ه‌اند. 

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه اکثر این سرقت‌ها با ربودن مالباختگان و ضرب و جرح آنها همراه بوده است، متذکر شد: بنابرحساسیت موضوع، کارآگاهان راهی صحنه‌های وقوع جرم شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم هویت ۲ متهم را شناسایی کردند. 

این مقام انتظامی متذکر شد: کارآگاهان در مرحله بعد با روش‌های علمی و اقدامات اطلاعاتی گسترده مخفیگاه این ۲ مرد جوان را در غرب تهران شناسایی کرده و پی بردند آنها از افراد زیادی سرقت کرده‌اند. 

وی افزود: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه متهمان شده و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر و به اداره پجم پلیس آگاهی منتقل کردند. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهمان ادوات جرم و اموال مسروقه کشف شده است، عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر سرقت وسیله نقلیه، جعل عنوان مامور سازمان‌های اطلاعاتی، آدم‌ربایی مالباختگان و ضرب جرح آنها در نقاط مختلف تهران اعتراف کردند. 

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

ماجرای دو مرد که خود را مامور اطلاعاتی معرفی می کردند

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج