۱۳۰۳۸۷۷
۲۱۵۰
۲۱۵۰
پ

ماموران قلابی اطلاعات، سارق از آب درآمدند

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو نفر که با معرفی خود به عنوان مامور سازمان‌های اطلاعاتی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بودند، خبرداد.

ایسنا: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو نفر که با معرفی خود به عنوان مامور سازمان‌های اطلاعاتی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بودند، خبرداد.

ماموران قلابی اطلاعات، سارق از آب درآمدند

سرهنگ علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی وقوع سرقت‌های سریالی خودرو و موتورسیکلت در نقاط مختلف تهران با شگرد جعل عنوان مامور سازمان‌های اطلاعاتی، تیمی از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند. تحقیقات میدانی کارآگاهان نشان داد، دو مرد جوان در نقاط مختلف تهران جلوی خودرو و موتورسیکلت‌های عبوری که پلاک آنها  مخدوش بوده را گرفته و سپس با معرفی خود به عنوان مامور سازمان‌های اطلاعاتی اقدام به سرقت وسیله نقلیه کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه اکثر این سرقت‌ها با ربودن مالباختگان و ضرب و جرح آنها همراه بوده است، گفت:‌ با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان راهی صحنه‌های وقوع جرم شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین کشف جرم هویت دو متهم را شناسایی کردند.

وی افزود: کارآگاهان در مرحله بعد با روش‌های علمی و اقدامات اطلاعاتی گسترده مخفیگاه این دو مرد جوان را در غرب تهران شناسایی کرده و متوجه شدند که آنها از افراد زیادی سرقت کرده‌اند. پس از دریافت این اطلاعات با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی ماموران راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات دستگیر و به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به بازرسی از مخفیگاه متهمان گفت:‌ از مخفیگاه متهمان ادوات جرم و اموال مسروقه نیز کشف و ضبط شد. متهمان نیز پس از انتقال به پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفتند که درجریان آن به جرم خود مبنی بر سرقت وسیله نقلیه، جعل عنوان مامور سازمان‌های اطلاعاتی، آدم‌ربایی مالباختگان و ضرب جرح آنها در نقاط مختلف تهران اعتراف کردند.

ولیپور گودرزی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده، گفت:‌با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج