۱۳۰۳۸۸۸
۱۷۳۳
۱۷۳۳
پ

محدودیت‌ ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات عیدفطر

رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسب تعطیلات عید سعید فطر در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

ایسنا نوشت: رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسب تعطیلات عید سعید فطر در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

سرهنگ یدالله جهان تاب با تبریک در پیش بودن عید سعید فطر، گفت: به منظور ارتقای ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات عید فطر از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا درخواهد آمد.

محدودیت‌ ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات عیدفطر

وی افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری از ساعت ۱۲ ظهر فردا چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه در محورهای کرج – چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس، اظهار کرد: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴:۰۰ روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه ۳۰ فروردین ماه تا اول اردیبهشت ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴:۰۰ از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران –شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴:۰۰ روز یکشنبه و دوشنبه ۳ و ۴ اردیبهشت ماه از کرج (میدان امیرکبیر کرج) و ابتدای آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴:۰۰ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ جهان تاب، افزود: در صورت افزایش حجم تردد در روز شنبه ۲ اردیبهشت ماه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴:۰۰ با هماهنگی ماموران پلیس راه مستقر در محل تردد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران– شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۴:۰۰ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی و ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنج شنبه ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ۲۴:۰۰ روزهای شنبه۲، یکشنبه ۳و دوشنبه۴، اردیبهشت ماه از محور هراز ممنوع است .

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور سوادکوه، اظهار کرد: تردد انواع تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴:۰۰ روزهای چهارشنبه۳۰ و پنج شنبه ۳۱ فروردین ماه از مسیر جنوب به شمال در محور تهران – فیروزکوه – قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد انواع تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴:۰۰ روزهای یکشنبه ۳و دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه از مسیر شمال به جنوب در محور تهران – فیروزکوه – قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج