۱۳۰۳۹۴۱
۳۶۱۲
۳۶۱۲
پ

توصیف عجیب روزنامه شهرداری از وضعیت کشور

روزنامه همشهری در مطلبی وضعیت کشور اینگونه توصیف کرد: مردم دین‌دارتر شده‌اند، به حجاب اعتقاد دارند، رتبه اقتصاد ایران خوب است و مردم امیدوارند.

روزنامه همشهری در مطلبی وضعیت کشور اینگونه توصیف کرد: مردم دین‌دارتر شده‌اند، به حجاب اعتقاد دارند، رتبه اقتصاد ایران خوب است و مردم امیدوارند.

توصیف عجیب روزنامه شهرداری از وضعیت کشور

می‌گویند مردم بی‌دین شده‌اند. 2میلیون نفر در لحظه تحویل سال به حرم امام رضا(ع) می‌روند. مراسم شب‌قدر پرشورتر از قبل برگزار می‌شود. بیش از 5میلیون‌ ایرانی در راهپیمایی اربعین شرکت می‌کنند. اعتکاف‌های چند صد هزار نفری دانشجویی و دانش‌آموزی برپا می‌شود.  آن وقت از این نشانه‌های واضح گسترش دینداری مردم می‌گذرند و بدون سند و مدرک می‌گویند مردم بی‌دین شده‌اند.

در همین قصه خودکشی آقای پوراحمد، القای ناامیدی گسترده کردند. گفتند مردم از زندگی بریده‌اند و خودکشی‌ می‌کنند. در رسانه‌هایشان تبلیغ کردند که مردم ایران، آینده را تاریک می‌بینند. بدون اعلام هیچ آمار و ارقامی گفتند که خودکشی زیاد شده است. اما حقیقت چه بود؟ ایران به اعتراف سازمان بهداشت جهانی حتی در میان 100کشور اول، ‌از نظر آمار خودکشی هم قرار ندارد.

این روزنامه در ادامه نوشته است: بانک جهانی از رتبه خوب اقتصاد ایران می‌گوید و آنها از ونزوئلایی شدن اقتصاد کشور. آمار و ارقام از رشد تولید می‌گوید و آنها از ورشکسته شدن تولیدی‌ها. نظرسنجی‌ها از اعتقاد مردم به حجاب می‌گوید و آنها از فراگیری کشف‌ حجاب‌. عیب‌های کوچک را بزرگ و دستاوردهای بزرگ را کوچک یا انکار می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج