۱۳۰۳۹۸۲
۳۹۶۲
۳۹۶۲
پ

کیهان، تخفیف اتهام داد!

روزنامه کیهان نوشت: بهتر است همکاران این دو متهم بیش از این در دفاع تمام‌قد و تطهیر چهره آنها کوشش نکنند و منتظر حکم عادلانه دستگاه قضا بمانند.

روزنامه کیهان نوشت: بهتر است همکاران این دو متهم بیش از این در دفاع تمام‌قد و تطهیر چهره آنها کوشش نکنند و منتظر حکم عادلانه دستگاه قضا بمانند.

کیهان، تخفیف اتهام داد!

روزنامه هم‌میهن روز گذشته در مطلبی پیرامون دستگیری الهه محمدی و نیلوفر حامدی‌، خبرنگارانی که به اتهام جاسوسی در پاییز ۱۴۰۱ دستگیر شدند، نوشت. این اظهارات در حالی صورت می‌گیرد که خبرنگاران گرچه از اقشار شریف و زحمتکش جامعه می‌باشند ولی به علت موقعیت و دسترسی‌های خاص خود همواره مورد طمع سرویس‌های جاسوسی و امنیتی بوده و جاسوسی در پوشش خبرنگاری در سراسر جهان و از جمله در کشور ما بسیار مسبوق به سابقه است. بنابراین صرف تکرار این عبارت که «خبرنگار، جاسوس نیست» سخنی کودکانه است و ارزشی ندارد.

به‌علاوه با رجوع به گزارش‌ها و مطالب منتشر شده از این دو خبرنگار در صفحات مجازی شان می‌توان نکات مهمی را دریافت. به عنوان مثال با نگاهی کوتاه به صفحه اینستاگرامی نیلوفر حامدی، خبرنگار سرویس اجتماعی روزنامه شرق‌، روشن می‌شود که وی تا چه میزان به سیاه‌نمایی و انتشار مطالب تحریک‌آمیز در حوزه خود به ویژه مسائل زنان اهتمام داشته است. مطالبی که امنیت روانی جامعه را خدشه‌دار نموده و کاملا در جهت طرح‌ها و برنامه‌های دشمنان جمهوری اسلامی بوده است. بنابراین بهتر است همکاران این دو متهم بیش از این در دفاع تمام‌قد و تطهیر چهره آنها کوشش نکنند و منتظر حکم عادلانه دستگاه قضا بمانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج