جاباما
۱۳۰۴۳۵۱
۱۵۹۹۸
۱۵۹۹۸
پ

دستور استاندار برای بسیجی شدن تمامی معلمان

احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر با بیان اینکه باید همه معلمان بسیجی باشند گفت: نباید معلم غیر بسیجی در استان بوشهر وجود داشته باشد، معلمی موفق است که بسیجی باشد و با تفکر بسیجی به فعالیت‌های دانش‌آموزان توجه کند.

تسنیم: استاندار بوشهر گفت: توزیع سرانه دانش‌آموزی در مناطق محروم به آموزش و پرورش واگذار می‌شود که در این حوزه باید عدالت رعایت شود.

احمد محمدی‌زاده شامگاه چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به نقش مهم این دستگاه آموزشی و پرورشی در جامعه اظهار داشت: آموزش و پرورش آینده جامعه را رقم می‌زند و می‌تواند تفکر دینی و انقلابی در نسل‌های آینده نهادینه کند.

وی با قدردانی از اقدامات آموزش و پرورش استان بوشهر در اسکان میهمانان نوروزی در کلاس‌های مدارس خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش توجه به برنامه فرهنگی در نوار ساحلی است که باید این مهم ضمن آسیب‌شناسی برنامه‌های ایام نوروز امسال، برای نوروز آینده ضمن رفع نواقص و مشکلات، پایگاه‌های فرهنگی با مشارکت فرهنگیان و دانش‌آموزان در سواحل استان بوشهر تقویت شود و توسعه یابد.

استاندار بوشهر ظرفیت ۱۱ هزار معلم و ۲۶۵ هزار دانش‌آموز در استان را برای اجرای طرح‌های فرهنگی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: تجربه موفق فعالیت‌های فرهنگی در ایام تعطیلات نوروز در سواحل استان بوشهر مستند سازی و توسعه یابد.

محمدی‌زاده باتأکید بر توجه به حل مشکلات درمانی دانش‌آموزان نیازمند، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر موظف کرد نسبت به حل مشکلات درمانی این دانش‌آموزان اقدام و نیاز آنان را برطرف کند و گزارش آن در شورای آموزش و پرورش ارائه شود.

وی تشکیل ستاد پشتیبانی آموزشی برای تحت پوشش قرار گرفتن سوادآموزان در نقاط مختلف شهر، روستا و مناطق عشایری را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: اقدامات انجام شده در زمینه رتبه‌بندی معلمان در شهرستان‌ها و مناطق مختلف آموزش و پرورش استان بوشهر در مصاحبه مسئولان این حوزه‌ها اطلاع‌رسانی شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه باید همه معلمان بسیجی باشند گفت: نباید معلم غیر بسیجی در استان بوشهر وجود داشته باشد، معلمی موفق است که بسیجی باشد و با تفکر بسیجی به فعالیت‌های دانش‌آموزان توجه کند.

محمدی‌زاده اضافه کرد: آموزش و پرورش با مشارکت سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر که معین فرهنگی این دستگاه آموزشی و تربیتی است، ساز و کاری باید فراهم شود که همه معلمان بسیجی باشند و عضو سازمان بسیج شوند.

وی ادامه داد: با مشارکت سپاه استان بوشهر باید شرایطی فراهم شوند که تمام ۱۱ هزار معلم آموزش و پرورش استان بوشهر عضو بسیج معلمان شوند و در برنامه‌های آموزشی، اردویی و رزمایش‌های سپاه شرکت کنند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه سپاه پاسداران در شهر‌های مختلف دارای اردوگاه است خاطر نشان کرد: امسال برای تحقق عضویت معلمان در بسیج، آموزش و پرورش استان بوشهر باید روی این کار متمرکز کند تا ضعف‌های حوزه فرهنگی در این دستگاه به این صورت جبران شود.

محمدی‌زاده با اشاره به اعزام ۷ هزار دانش‌آموز استان بوشهر به اردوی راهیان نور تأکید کرد: همانگونه که دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند باید معلمان در اردوگاه‌های سپاه در برنامه‌های آموزشی فرهنگی شرکت کنند.

استاندار بوشهر با تأکید بر عضویت همه معلمان استان در بسیج گفت: برای کمک به ارتقا کارآمدی آموزش و پرورش باید ساز و کار عضویت ۱۱ هزار معلم استان بوشهر در بسیج فراهم شوند و تحت پوشش آموزش‌های مختلف قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه معلمان باید تحت پوشش برنامه فرهنگی تربیتی سپاه استان بوشهر قرار بگیرند خاطر نشان کرد: برنامه این حوزه باید تدوین و عملیاتی شود و در این زمینه لازم است از ظرفیت‌های فراهم شده استفاده حداکثری شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج