۱۳۰۴۷۴۲
۹۹۸۲
۹۹۸۲
پ

مگر می‌شود بخش‌هایی از لباس نو، «پاره» باشد؟!

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه وضعیت کنونی پوشاک به سامان نیست، گفت: پوشاک نامناسب با قیمت مناسب عرضه می‌شود. علاوه بر این شاهد واردات پوشاک قاچاقی هستیم که با فرهنگ ایرانی و اسلامی ناسازگار است.

ایسنا نوشت: حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دوری از فرو افتادن درخواستنی‌های حرام، ناظر دانستن خدا بر اعمال و رفتار پندپذیری از هم‌نشینان صالح، انتخاب رفیقان صالح و مراقبت از خود در جهت جلوگیری از احساس بی‌نیازی از خدا را جزو دستاوردهای ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

به گفته وی هدایت‌گری و ارایه مشاوره به نیروهای مقاومت در جهان اسلام، فعالیت در قرارگاه‌های سازندگی، پیشرفت عمران و آبادانی، حضور هزاران پایگاه بسیج در قالب اقشار، اصناف محلات در شهر و روستا و امدادرسانی در حوادث طبیعی گوشه‌ای از اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

مگر می‌شود بخش‌هایی از لباس نو، «پاره» باشد؟!

خطیب جمعه خرم‌آباد در ادامه صحبت‌های خود به طرح فرماندهی انتظامی در معابر، خودروها و تالارها در مبارزه با بی حجابی هم اشاره کرد و گفت: پس از اجرای طرح شاهد شرایط بهتری هستیم، از عموم مردم تشکر می‌کنیم که هنجارها را رعایت می‌کنند.

وی تاکید کرد: اما یک نکته مهم که باید هم در کلان و استان به آن توجه داشته باشند، شناسایی بستر ناهنجاری حجاب است. یکی از این بسترهایی که منجر به گسترش بی حجابی می‌شود اقتصاد است.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: پوشاک و محصولات حوزه حجاب باید فراوان و با قیمت مناسب و دارای تنوع و زیبایی باشد. شاهرخی با اشاره به اینکه وضعیت کنونی پوشاک به سامان نیست، عنوان کرد: پوشاک نامناسب با قیمت مناسب عرضه می‌شود، علاوه بر این شاهد واردات پوشاک قاچاقی هستیم که با فرهنگ ایرانی و اسلامی ناسازگار است.

وی تاکید کرد: برای گسترش حجاب باید از تولید پوشاکی که مناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی نیست جلوگیری شود. مگر می‌شود یک لباس نو بخش‌هایی از آن پاره باشد، این در فرهنگ ایرانی اسلامی ما جایی ندارد. امام جمعه خرم‌آباد با تاکید بیان اینکه برای حوزه پوشاک متولی روشنی تعریف شود تا پاسخگوی کم کاری‌ها باشد، گفت: پشتیبانی از تولید محصولاتی که در راستای حجاب است، ضروری است.

شاهرخی خاطرنشان کرد: تلاش جدی در حل مشکلات اقتصادی مردم نیز مهم است، زیرا نارضایتی اقتصادی در نزد برخی به این شکل یعنی بی حجابی مطرح می‌شود. وی گفت: وزارت صمت، ارشاد، میراث فرهنگی، کمیسیون مربوطه در مجلس، بازرسی کشور، دستگاه‌های نظامی و امنیتی به وظایف خود در این حوزه عمل نکرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج