۱۳۰۵۰۵۱
۲۱۸۶۵
۲۱۸۶۵
پ

ببینید مستاجر چه بلایی سر صاحب ویلا آورد

زوج مسافر با کاری که کردند درس عبرتی به صاحبخانه طمع کار دادند که دیگر فکر اذیت کردن مستاجران به سرش نزند.

نمناک: شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از رزرو آنلاین خانه و ویلا در مقصدی که برای سفر انتخاب کرده اید، به نتیجه دلخواه خود نرسیده و بعد از دیدن محل مورد نظر از نزدیک، از اینکار پشیمان شده اید؛ اینجاست که باید قرار را کنسل کرده و به جستجو ادامه دهید. ولی اگر صاحب آن سوئیت از بازپرداخت پول به شما امتنا کند چه؟ حتما مجبورید همان جا مانده و سفر خود را اینگونه بگذرانید و از آنجاییکه طبق قرار داد موظف هستید تمام جزئیات خانه را به سلامت تحویل دهید، توان تلافی هم نخواهید داشت. این ماجرا برای یک زوج جوان چینی اتفاق افتاد ولی آنها به روشی که در این بخش خواهید خواند و هیچ اتهامی متوجهشان نباشد، کار ناپسند صاحبخانه را تلافی کرد.

زوج جوان که ماجرایشان وایرال شده، با دیدن ویلای اجاره ای، از رزرو آن پشیمان شدند اما صاحبخانه که پول را کامل دریافت کرده بود اهمیتی نداد و گفت که بازپرداختی وجود ندارد. این زوج هم برای انتقام تصمیم گرفتند به قدری آب، برق و گاز استفاده کنند که هزینه آن چند برابر پولی باشد که برای اجاره پرداخت کرده بودند.

از آنجا که آنها از چین به کره جنوبی سفر کرده بودند و به این زودی قصد بازگشت نداشتند، برای مدت ۲۵ روز خانه را رزور داشتند و در تمامی این ۲۵ روز، بی دلیل شیر آب را باز گذاشته، روشنایی ها را شبانه روز روشن نگاه داشته و شیر گاز را هم همینطور بدون استفاده خاصی، روشن نگاه داشتند.

ببینید مستاجر چه بلایی سر صاحب ویلا آورد

چند صد تن آب مصرفی و میزان قابل توجهی برق و گاز استفاده شده، هزینه ای روی دست صاحبخانه گذاشت که میتوان گفت او را نقره داغ کرد. این زوج انتقامی از مرد سودجو گرفتند که دیگر چنین رفتاری را با هیچ توریست و مسافر دیگری نداشته باشد. طبق گزارش‌ها، هزینه آب، برق و گاز مصرفی این زوج طی این 25 روز بالغ بر هزاران دلار بوده.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج