۱۳۰۵۳۵۰
۷ نظر
۴۳۳۵
۷ نظر
۴۳۳۵
پ

ویدئوی سرقت باورنکردنی از آتش‌نشانی درعملیات

تجهیزات خودروهای آتش نشانی #بیمه سرقت نیستند!مفقود شوند یا صدمه ببینند پس از بررسی کمیسیون خسارت بخشی یا عمده‌ هزینه‌از حقوق آتش‌نشانان کسر می‌کنند.

رکنا: تجهیزات خودروهای آتش نشانی #بیمه سرقت نیستند!مفقود شوند یا صدمه ببینند پس از بررسی کمیسیون خسارت بخشی یا عمده‌ هزینه‌از حقوق آتش‌نشانان کسر می‌کنند.

سید جلال ملکی-سخنگوی آتش نشانی در این خصوص اینگونه توضیح داد: تجهیزاتی مثل جعبه ابزار خودروهای آتش نشانی بیمه سرقت نیستند. سازمان تمام سعی خود را می کند که در صورت سرقت خسارت مالی زیادی به متصدی نگهداری از آنها وارد نشود اما بخشی از خسارت را نیز باید پرداخت کنند.

ویدئوی سرقت باورنکردنی از آتش‌نشانی درعملیات

سخنگوی آتش نشانی تهران تاکید داشت: طبق مقررات نظمی، تجهیزات امدادی در بخشی از خودرو قرار دارد که با کرکره بسته می شود. نیروی کاردار عملیات وقتی به محل می رسند در کنار خودرو قرار دارد و تیم هر ابزاری را می خواهد تا رسیدن به خودرو از او درخواست می کند و کاردار با بالا بردن کرکره می تواند وسیله را آماده تحویل به نیروی امدادی در عملیات کند و سپس کرکره را دوباره ببندد. تیم عملیاتی با وجود اینکه باید سرعت و تمرکز داشته باشند طبق مقررات عملیات ، لزوم رعایت نظم نیز جزو واجبات اصول کارشان است. کمیسیون تعیین خسارت به تمام شرایط عملیات دقت می کند و همیشه سعی بوده که با توجه به موقعیت و حساسیت عملیات به تعیین خسارت های اینگونه برای تیم حاضر در عملیات توجه شود.

سخنگوی آتش نشانی تهران ادامه داد: با وجود اینکه خودروهای آتش نشانی بیمه بدنه هستند اما اگر خودرو در مسیری غیر از حرکت برای رسیدن به محل حادثه، تصادف کند، پرونده این نوع تصادف ها نیز در کمیسیون تعیین خسارت سازمان بررسی می شود و راننده باید پاسخگو باشد. اما به حتم تعیین بیمه تجهیزات خودروهای آتش نشانی نیز می تواند مدنظر سازمان قرار گیرد اما وجود بیمه دلیل بر این نمی شود که نیروها از نظم و رعایت اصول مراقبت از تجهیزات دوری کنند.

ملکی در مورد پرونده سرقت جعبه ابزار از خودرو آتش نشانی نیز گفت: با توجه به وجود فیلم سرقت ، بخش حقوقی سازمان در حال پیگیری برای شناسایی سارق از طریق مراجع انتظامی و قضایی است.

افرادی که اقدام به سرقت از خودروهای امدادی می کنند باید بدانند که تنها یک سرقت مرتکب نمی شوند، چرخه کمک را دچار اختلال می کنند. هنگامی که دستگاه آتش نشانی یا آمبولانس به سرقت می رود، توانایی یک بخش برای ارائه به موقع و مؤثر خدمات ایمنی عمومی را به خطر می اندازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      متاسفانه روز به روز داره افزوده میشه

      دلیل اصلیشم فقر فرهنگی و فقر اقتصادی هست

    • آرادخان قشقایی

      وای خدا
      با کیه شدیم ۸۵میلیون نفر
      آخه فک کن خونه خودت آتیش گرفته میخان بیان خاموش کنن
      بیان وسایل نباشه میخان چیکار کنن
      برای خودم تاسف خوردم واقعا یه عنوان یه مرد با مرد ها اینجوری تو یه مملکت زندگی میکنم

    • بینام

      سقت تعجب نداره اکثرا همین توراند

    • ناشناس

      یک جوان بیکار را استخدام کنید فقط برای مراقبت از وسایل در عملیات ننه من غریبم هم در نیاورید مردم گشنه اند تازه اولشه

    • ناشناس

      خخخخخخخخ
      دزد

    • ناشناس

      بی وجدان

    • ناشناس

      یعنی خاک بر سر بی فرهنگش می‌دونه جان چند نفر انسان را به خطر می اندازه؟ تازه بخشی از حواس ماموران بعد از این به جای تمرکز روی کار باید متوجه ماشین و لوازمش باشه. این یعنی آسیب جدی به نیروی تلاشگر و افراد حادثه دیده. شاید نفر بعدی خودش باشه حادثه که خبر نمی کنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج