۱۳۰۵۶۹۱
۹۷۱۰
۹۷۱۰
پ

طوفان پانته‌آ بهرام در سینما لوتوس

هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، پردیس احمدیه، رضا کمالی و ژیلا شاهی به همراه برادران محمودی در این اکران حضور داشتند، اما ظاهر متفاوت بهرام و نداشتن حجاب کافی بود که این سریال بی‌حاشیه تبدیل به یک جنجال خبری تازه در روز‌های تعطیلی عید فطر شود. همزمان با حضور این بازیگران در این مراسم عکس‌های آن از طریق صفحات اینستاگرامی و فضای مجازی دست به دست چرخید.

سازندگی: سریال «پوست شیر» در حساس‌ترین شرایط اجتماعی پخش خود را از پلتفرم فیلمنت آغاز کرد. دوره‌ای که بسیاری تصور می‌کردند، در چنین شرایطی این سریال دیده نخواهد شد. اما از همان یکی دو قسمت ابتدایی طوری سروصدا کرد که تبلیغاتش دهان به دهان چرخید و تماشاگران درگیر این مجموعه شدند. سریالی بی‌حاشیه که نه یک روز دچار توقیف و تعویق در پخش شد و نه انتشار آن دچار وقفه شد. اما از آنجا که انگار در این دوره و زمانه هیچ تولیدی از حاشیه در امان باقی نمی‌ماند بالاخره این سریال هم گرفتار حاشیه و جنجالی شد که دامنه‌اش به برکناری یک مدیر سینما و ممنوع‌الکاری شدن بازیگرش انجامید.

طوفان پانته‌آ بهرام در سینما لوتوس

پنجشنبه ۳۱ فروردین همزمان با پخش آخرین قسمت «پوست شیر» پردیس لوتوس مال اقدام به پخش این قسمت کرد و عوامل این مجموعه همراه با تماشاگران به تماشای آن نشستند. جالب اینجا بود که این قسمت از سریال در پردیس سینمایی اطلس مشهد هم به نمایش گذاشته شد بدون اینکه سروصدا و جنجالی حادث شود. «لوتوس مال» واقع در نازی‌آباد متعلق به علی سرتیپی است همان تهیه‌کننده مشهور سینما که فیلمنت هم متعلق به اوست. بی‌دلیل نبود که اکران‌های مردمی همراه با عوامل «پوست شیر» در این پردیس سینمایی برگزار می‌شد، اما احتمالا سرتیپی هم حتی تصور نمی‌کرد که اکران قسمت پایانی «پوست شیر» چنین حاشیه‌هایی را رقم بزند تا این اندازه به ضرر او و پردیس سینمایی‌اش شده و به تعطیلی دو روزه این سینما و بستن سامانه فروش بلیت این سینما در سایت‌های فروش بلیت منجر شود. البته اگر نفوذ و قدرت سرتیپی نبود این پردیس سینمایی تا به امروز هم در تعلیق و تعطیلی به سر می‌برد و نمی‌توانست به این زودی‌ها خود را از زیر بار تعطیلی رها کند.

همزمان با اکران آخرین قسمت «پوست شیر» دست‌اندرکاران این مجموعه در کنار مردم به تماشای آن نشستند تا هم برای این سریال سنگ‌تمام بگذارند و هم پایانی به یاد ماندنی را برای آن رقم بزنند.

هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، پردیس احمدیه، رضا کمالی و ژیلا شاهی به همراه برادران محمودی در این اکران حضور داشتند، اما ظاهر متفاوت بهرام و نداشتن حجاب کافی بود که این سریال بی‌حاشیه تبدیل به یک جنجال خبری تازه در روز‌های تعطیلی عید فطر شود. همزمان با حضور این بازیگران در این مراسم عکس‌های آن از طریق صفحات اینستاگرامی و فضای مجازی دست به دست چرخید.

هرچند مدیران فیلمنت عکس‌های پانته‌آ بهرام را در خروجی خود قرار ندادند و تا آنجا که از دست‌شان برمی‌آمد از دست‌اندرکاران دیگر سایت‌ها و صفحات خواستند تا عکس‌های مربوط به این بازیگر را پوشش ندهند، اما فیلم‌ها و عکس‌ها آنقدر دست به دست شده بود که دیگر کاری از فیلمنت برنمی‌آمد. حتی رسانه‌های آن‌ور آبی هم به طور گسترده عکس‌های این بازیگر را منتشر کرده و روی آن مانور دادند.

از همان ابتدا معلوم بود که این اتفاق بدون واکنش سازمان سینمایی نخواهد بود. تنها یکی دو ساعت پس از اکران «پوست شیر» درحالی که سازمان سینمایی در تعطیلات به سر می‌برد، روابط عمومی این سازمان گزارشی را به نقل از معاون نظارت و ارزشیابی این سازمان مخابره کرد که از برکناری مدیر سینما لوتوس حکایت داشت.

در این گزارش آمده بود: «با توجه به حضور بدون حجاب یکی از بازیگران زن و عدم اقدام درست و به موقع مدیریت سینما در کنترل برنامه و عدم هدایت فرد متخلف و قانون‌شکن به بیرون از فضای سینما، مدیر آن به علت ضعف مدیریت از سمت خود برکنار شد.»

البته در این گزارش به تخلفات سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده سریال پوست شیر درخصوص پخش موزیک ترانه غیرمجاز و نمایش سریال مغایر با مجوز‌های دریافتی هم اشاره و تاکید شده بود که ضمن درج در پرونده عوامل مقصر، در نوع همکاری سازمان سینمایی با مسببین این تخلف تجدیدنظر می‌شود. البته ترانه «پوست شیر» با آواز ابراهیم حامدی مدت. هاست که در این سریال پخش می‌شود و واکنشی نداشته است. هرچند که همزمان با این اتفاق، حامدی هم این ترانه را در صفحه مجازی خود بازنشر کرد، اما نمی‌توان علت برخورد سازمان سینمایی را پخش این ترانه در سریال دانست.

این تصمیم واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشت و سامانه فروش بلیت سینما لوتوس هم دو روز بسته ماند. آن طور که از گزارش سازمان سینمایی برمی‌آید و گمانه‌زنی‌ها می‌گویند، پس از این اتفاق، پانته‌آ بهرام تا زمانی که ابراز پشیمانی نکند، ممنوع‌الکار خواهد بود و احتمالا تهیه‌کننده و کارگردانان دچار جریمه‌هایی خواهند شد که البته به معنی ممنوع‌الکاری نیست. اما با این روندی که سازمان سینمایی در پیش گرفته احتمالا پس از این مدیران سینما و تهیه کنندگان با وسواس و احتیاط بیشتری اقدام به برگزاری مراسم اکران خصوصی خواهند کرد و به این زودی‌ها بعید است، یک سینمادار زیر بار اکران خصوصی فیلم یا سریال برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج