۱۳۰۵۸۳۶
۲۴۲۶
۲۴۲۶
پ

انتقام‌گیری آتشین مرد بیکار در شرکت کاریابی

متهم گفت: برای انتقام از مدیر شرکت کاریابی یک گالن بنزین خریدم و به آنجا رفتم. او و دو نفر از کارکنان در شرکت بودند که با تهدید از آنها خواستم پول‌هایم را پس دهند.

جام جم: مرد جوان وقتی نتوانست کار مناسبی در شرکت کاریابی پیدا کند، برای انتقام مدیر و دو کارمند آنجا را گروگان گرفت و شرکت را به آتش کشید. با اقدام آتش‌نشانان، این سه نفر از مرگ نجات پیدا کردند.

ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه ظهر یکشنبه سوم اردیبهشت امسال مردی با پلیس ۱۱۰ تهران تماس گرفت و اطلاع داد مردی جوان وارد شرکت کاریابی‌اش در محله مدائن شده و او و دو نفر دیگر را به گروگان گرفته و قصد آتش زدن دفتر را دارد. ماموران کلانتری گلبرگ به آنجا اعزام شدند اما مرد آتش‌افروز گریخته بود و آتش‌نشانان در حال خاموش کردن آتش بودند و سه نفر را در آنجا نجات دادند. ماموران به تحقیق از سه مرد نجات یافته پرداختند که معلوم شد مردی ۲۷ ساله که از کارجویان بوده به شرکت آمده و نمی‌دانند چه شده که اقدام به آتش‌زدن آنجا کرده است. با مشخصاتی که آنها از مرد آتش‌افروز دادند او تحت تعقیب قرار گرفت و چند کوچه پایین‌تر بازداشت شد.

مهرداد متهم ۲۷ ساله درباره انگیزه‌اش گفت‌: چند ماه پیش آگهی این شرکت کاریابی را در کانال تلگرامی دیدم‌، چون یک‌سال بود بیکار شده و نتوانسته بودم کار درستی با حقوق مناسب پیدا کنم سراغ  این شرکت رفتم تا شاید مدیر آنجا کاری برایم پیدا کند. از من پول گرفتند و گفتند منتظر باشم. آخرین بار که به آنجا رفتم کاری برایم پیدا کردند که حقوقش پایین‌تر از آن مبلغی بود که گفته بودند. برای انتقام از مدیر شرکت یک گالن بنزین خریدم و به آنجا رفتم. او و دو نفر از کارکنان در شرکت بودند که با تهدید از آنها خواستم پول‌هایم را پس دهند که توجهی نکردند. برای انتقام از آنها بنزین روی وسایل شرکت ریختم و با زدن کبریت آنجا را به آتش کشیدم که هر سه نفرگرفتار شدند. بعد هم فرار کردم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج