۱۳۰۶۳۶۹
۴۳۳۱
۴۳۳۱
پ

عکس توزیع گوشت‌ آلوده در رستوران‌های یک شهر

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری ۲ نفر در ارتباط با توزیع گوشت و مرغ آلوده در این شهر خبر داد.

ایسنا: فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری ۲ نفر در ارتباط با توزیع گوشت و مرغ آلوده در این شهر خبر داد.

عکس توزیع گوشت‌ آلوده در رستوران‌های یک شهر

سرهنگ احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی گزارش های مردمی به نیروهای انتظامی مبنی بر رفت و آمدهای مشکوک به منزلی در منطقه پنجتن مشهد، موضوع به طور ویژه در دستور کار عوامل کلانتری پنجتن قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع گروه تخصصی نیروهای تجسس به تحقیق نامحسوس پرداختند و دریافتند که در این مکان گوشت های فاسد و آلوده بسته بندی می شود. 

رئیس پلیس مشهد خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی پس از تایید و اطمینان از فعالیت های مجرمانه غیرقانونی و خطرناک، بی درنگ مراتب را به مقامات قضایی اطلاع دادند و سپس به همراه گروهی از کارشناسان شبکه بهداشت وارد عمل شدند. در این عملیات ضربتی یک تبعه خارجی ۳۸ ساله به همراه فرزندش در حالی دستگیر شدند که مشغول بسته بندی گوشت های غیربهداشتی و ضایعات مرغ بودند.

سرهنگ نگهبان اضافه کرد: در بازرسی از سمت پیلوت ساختمان ۲ طبقه که به عنوان کارگاه قطعه بندی استفاده می شد، بوی تعفن و مشمئزکننده شدیدی به مشام می رسید به طوری که ماموران توان بازرسی محل را نداشتند با وجود این و با به کارگیری تجهیزات پلیسی، حدود ۲۰۰ کیلوگرم ضایعات مرغ (گوشواره های مرغ که مصرف انسانی ندارد) داخل ۲ دستگاه یخچال کشف شد که یکی از آن ها خراب بود و خونابه های زیادی از زیر یخچال ها بیرون می زد. وی یادآور شد: در ادامه بازرسی که مگس های زیادی در اطراف گوشت های آلوده پرواز می کردند، حدود ۲۰۰ کیلوگرم پلاستیک مارک دار با کد بهداشتی مربوط به یکی از شرکت های توزیع گوشت کشف شد که از ۴ سال قبل فعالیت آن تعطیل شده بود.

عکس توزیع گوشت‌ آلوده در رستوران‌های یک شهر

فرمانده انتظامی مشهد، با اشاره به کشف دستگاه های بسته بندی، چرخ گوشت، باسکول بزرگ و تعدادی لوازم قطعه بندی گوشت افزود: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد این متهم ۳۸ ساله تبعه افغانستان از چند سال قبل در چنین فعالیت های غیرقانونی نقش دارد و با تهیه ضایعات از برخی کشتارگاه ها به مبالغ ناچیز، آن ها را درون پلاستیک های مارک دار بسته بندی می کند و سپس با استفاده از یک دستگاه وانت پراید به رستوران ها و دیگر مراکز غذایی حمل می کند و به مشتریان خود می فروشد.

مقام ارشد قضایی مشهد با تاکید بر شناسایی رستوران ها و مراکز غذایی متخلف که ضایعات و گوشت های آلوده را خریداری کرده اند، افزود: با توجه به این که سلامت شهروندان با توزیع و مصرف این گونه ضایعات گوشتی به خطر افتاده است، پلیس با حمایت های قضایی به طور گسترده و دقیق همه عوامل مرتبط با این اقدامات مجرمانه را شناسایی و به دستگاه عدالت معرفی می کند. سرهنگ احمد نگهبان ادامه داد: تحقیقات بیشتر پلیس نشان داد متهم دستگیر شده قبلا در یکی از شرکت های توزیع مرغ فعالیت می کرد و بعد از روی آوردن به توزیع گوشت های آلوده، پول های هنگفتی به جیب زده است به گونه ای که ساختمان محل فعالیت وی بیش از ۳۰ میلیارد ارزش مالی دارد.

وی تصریح کرد: همچنین بررسی ها بیانگر آن است که گوشت های غیربهداشتی و ضایعات مرغ در برخی از مراکز غذایی با چربی حیوانی چرخ می شود و به مصرف مشتریان می رسد به طوری که در بازرسی از محل کشف گوشت های فاسد فاکتورهایی تا یک میلیارد ریال نیز به دست آمد که از فروش گسترده حکایت دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج