۱۳۰۶۵۰۹
۸۷۲۹
۸۷۲۹
پ

در کمد لباس خوشپوش‌ترین بازیگر کره‌ای چه می‌گذرد؟

سون یه جین، بازیگر مشهور و توانای کره‌ای می‌باشد که به جرات می‌توان گفت که از عهده هر نقشی به‌خوبی برمی‌آید؛ این را می‌توان از تنوع نقش‌هایی که تا کنون ایفا کرده و درخشش غیرقابل انکار او در تمامی آن‌ها متوجه شد.

چی بپوشم: سون یه جین، بازیگر مشهور و توانای کره‌ای می‌باشد که به جرات می‌توان گفت که از عهده هر نقشی به‌خوبی برمی‌آید؛ این را می‌توان از تنوع نقش‌هایی که تا کنون ایفا کرده و درخشش غیرقابل انکار او در تمامی آن‌ها متوجه شد. یکی از بهترین نقش‌آفرینی‌های او مربوط به «سریال سقوط بر روی تو» می‌باشد که به یکی از بهترین فیلم‌های کره نیز بدل شد. یه جین در این سریال عاشقانه با هیون بین آشنا شد که در نهایت منجر به ازدواج آن‌ها گردید. شما هم این سریال را دیده‌اید؟ اگر شیفته استایل سون یه جین در سریال «سقوط بر روی تو» شده‌اید؛ باید استایل روزمره و فرش قرمز او در زندگی واقعی را ببینید تا متوجه شوید که استایل این بازیگر زیبا در زندگی واقعی خود هم چیزی از استایل یون سه ری کم ندارد! آماده‌اید تا با هم به بررسی استایل سون یه جین بپردازیم و زیباترین لباس‌های او را ببینیم؟

 
 

در کمد لباس خوشپوش‌ترین بازیگر کره‌ای چه می‌گذرد؟

 
نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مینیمالیستی تمام عیار

در کمد لباس خوشپوش‌ترین بازیگر کره‌ای چه می‌گذرد؟

سون یه جین معتقد است “مد باید بهترین ویژگی‌های شما را برجسته کند و نباید آن را تحت‌الشعاع قرار دهد.” و او به قدری باهوش است که می‌داند، چگونه لباس بپوشد تا اصلی‌ترین شخصیت خودش را نشان بدهد و این یکی از مهم‌ترین دلایلی است که طرفدارانش او و سبک پوششی‌اش را دوست دارند. این روزها بسیاری از سلبریتی‌های مشهور جهان دوست دارند؛ استایل‌هایی بسیار عجیب و پر زرق و برق داشته باشند. اما یه جین جز این دسته از ستاره‌ها قرار نمی‌گیرد. به عبارتی او کسی نیست که با اکسسوری‌ها نئونی بزرگ و یک سری آیتم‌های عجیب خودش را مطرح کند. یه جین طرفدار پر و پا قرص سادگی است و استایلی مینیمالیست و دلربا دارد. در واقع یکی از مواردی که یه جین با آن شناخته می‌شود، زیبایی شناسی مینیمالیستی او خارج از نقش‌های متنوع‌اش در دنیای تصویر می‌باشد. برای مثال این استایل مینیمال و زیبای او قابل تحسین نیست؟

در کمد لباس خوشپوش‌ترین بازیگر کره‌ای چه می‌گذرد؟

شیفته رنگ‌های خنثی و نود

سون یه جین به طیف رنگی خنثی و نود علاقه بسیاری دارد و در استایل‌‌های او بیشتر این رنگ‌‌ها مشاهده می‌شوند. بسیاری از افراد شیک‌پوش و خوش‌استایل در موقعیت‌های رسمی و مهم به دنبال لباس‌هایی در این رنگ‌ها هستند تا با کم‌‌ترین ریسک، شیک‌ترین استایل‌ها را برای خود تدارک ببینند. سون یه جین که یکی از خوش‌استایل‌ترین بازیگران کره می‌باشد و به خاطر حس مد خارق‌العاده‌اش شناخته می‌شود؛ یکی از طرفداران رنگ‌های نود و خنثی می‌باشد. از طرفی، سون یه جین به استایل‌های مینیمال و کلاسیک گرایش زیادی دارد و جدایی از این رنگ‌ها برای یک مینیمالیست کاملا بی‌معنی و نشدنی می‌باشد. یه جین همیشه در لباس‌های نود و خنثی خیره‌کننده به نظر می‌رسد. مثلا این لباس جذاب او که در عین سادگی بسیار خوش‌برش و خوش‌دوخت می‌باشد باعث درخشش بیشتر او شده‌است.

در کمد لباس خوشپوش‌ترین بازیگر کره‌ای چه می‌گذرد؟

 

طرفدار مد کلاسیک

در کمد لباس خوشپوش‌ترین بازیگر کره‌ای چه می‌گذرد؟

اگر به استایل روزمره سون یه جین دقت کنیم؛ متوجه می‌شویم که او به استایل‌های مونوکروم و آرام و باوقار علاقه زیادی دارد. خیلی اوقات می‌توانید، او را با پوششی شبیه به یک ستاره دهه 90 ببینید. او در بسیاری از استایل‌های روزمره و هنگام فیلمبرداری‌اش یک جین را با پیراهنی ساده‌ای ست می‌کند. از علاقه‌اش به آستین‌های پف‌دار گرفته و کت‌های مشکی جذاب تا استایل‌های مونوکروم سفید براقش همه موید علاقه شدید او به مد کلاسیک می‌باشند.

در کمد لباس خوشپوش‌ترین بازیگر کره‌ای چه می‌گذرد؟

 

 

استایل رسمی سون یه جین

در کمد لباس خوشپوش‌ترین بازیگر کره‌ای چه می‌گذرد؟

در استایل‌های رسمی سون یه جین  را معمولا با لباس شب‌هایی از برندهایی همچون سیمین روچا، دولچه و گابانا می‌بینیم که ظاهر او را زنانه و الگانت نگه می‌دارند. سون یه جین زیبایی بی‌نقص خود را با انتخاب لباس‌ها و اکسسوری‌های خاص و شیک تکمیل می‌کند و همیشه در فرش قرمزها و رویدادهای رسمی خیره‌کننده و درخشان ظاهر می‌شود. او نگرش درخشان خود را در فرش قرمزها با عشقش به مهره‌کاری بی عیب و نقص و پارچه‌هایی از جنس تور، ابریشم و ارگانزا نشان می‌دهد. سون یه جین پیراهن‌های شیک و خارق‌العاده‌ای انتخاب می‌کند و از امتحان کردن سئولنت‌های مختلف و متنوع ترسی ندارد. سئولنت چیست؟ اگر تمام جزئیات یک لباس را حذف کنید؛ فرم کلی آن، همان سئولنت لباس می‌باشد.

در کمد لباس خوشپوش‌ترین بازیگر کره‌ای چه می‌گذرد؟

کفش‌های نود پاشنه‌بلند

کفش‌های نود پاشنه‌بلند وقتی با رنگ پوست شما هم‌خوانی داشته باشد؛ قد را بلندتر و پاها را کشیده‌تر نشان می‌دهد. این یک ترفند عالی برای زمانی می‌باشد که قصد دارید، خوشتیپ‌تر و کشیده‌تر به چشم بیایید. به نظر می‌رسد سون یه جین از این ترفند آگاه است و هوشمندانه از آن استفاده می‌کند. در بسیاری از استایل‌های رسمی سون یه جین، خصوصا در فرش قرمزها او را با کفش پاشنه‌بلند نود می‌بینیم. از طرفی این کفش‌ها قابلیت این را دارند که با هر رنگ لباسی ست شده و جلوه‌ای شیک و جذاب به شما بدهند.

در کمد لباس خوشپوش‌ترین بازیگر کره‌ای چه می‌گذرد؟

زیباترین لباس‌های سون یه جین

همانطور که گفتیم سون یه جان سبک پوششی شیک و جذابی دارد و هر جا که پا بگذارد چشم‌ها را به دنبال خود می‌کشاند. از آنجایی که ستاره‌های دنیای تصویر بهترین لباس‌های خود را در رویدادهایی رسمی همچون فرش قرمزها رو می‌کنند؛ در ادامه برخی از زیباترین لباس‌های سون یه جین که مربوط به مناسب‌های رسمی می‌باشند را می‌آوریم:

پیراهن ظریف سفید سون یه جین

سون یه جین که به داشتن استایلی ناب و منحصربه‌فرد شهرت دارد، اغلب برای پیراهن‌های شیکش رنگ سفید را انتخاب می‌نماید. در اینجا او ظاهر مجلل و پرشکوه خودش را با پوشیدن یک پیراهن ابریشمی سفید و ساده به همراه یک تاپ حریر کار شده ظریف به نمایش گذاشت و بار دیگر تحسین همگان را برانگیخت و به ما ثابت کرد استایلش در عین سادگی تا چه حد زیبایی و ظرافت زنانه دارد. او با بستن موهایش جزئیات بیشتری از یقه لباس و چهره ظریف و زیبایش را نشان داد. ناگفته نماند که رنگ پوست، موزون بودن اندام و زیبایی چهره سون یه جین زیبایی لباس‌هایش را چند برابر می‌کند.

در کمد لباس خوشپوش‌ترین بازیگر کره‌ای چه می‌گذرد؟

پیراهن بژ لوکس سون یه جین

سون یه جین تنها در لباس‌های سفید زیبا نبوده و رنگ بژ هم کاملا شایسته زیبایی و سبک مینیمال اوست. یکی از زیباترین لباس‌های سون یه جین، همین پیراهن بژ او می‌باشد که جزئیات درخشانی در قسمت کمر و بالاتنه آن کار شده‌است. در این استایل یه جین موهای خود را رها و باز گذاشته و ظاهری مجلل و زیبا یافته‌است. همچنین او با یک کفش طلایی این استایل درخشان و زیبا را تکمیل نموده‌است.

در کمد لباس خوشپوش‌ترین بازیگر کره‌ای چه می‌گذرد؟

پیراهن مشکی گیپور سون یه جین

بی‌شک یکی از زیباترین استایل‌های سون یه جین همین استایل مونوکروم مشکی اوست که بسیار لوکس و شیک می‌باشد. استایل مونوکروم به استایلی گفته می‌شود که در آن تنها از یک رنگ یا از تناژها و سایه‌های همان رنگ استفاده شود. سون یه جین در بسیاری از رویدادهای رسمی با استایلی مونوکروم و شیک ظاهر می‌شود که این استایل یک نمونه از آن می‌باشد. این پیراهن گیپور خوش‌دوخت خیلی زیبا بر اندام موزون و متناسب یه جین نشسته‌است. اکسسوری‌های سون یه جین در این استایل هم بسیار مکمل و لوکس می‌باشند. او گوشواره‌ای را انتخاب کرده که کاملا متناسب با استایل مشکی او بوده و با به کار بردن مروارید و نگین برای تزیینات کیف خود، زیبایی بصری خاصی به استایلش بخشیده‌است. موافقید؟

در کمد لباس خوشپوش‌ترین بازیگر کره‌ای چه می‌گذرد؟

پیراهن مینیمال سون یه جین

این استایل سون یه جین با ساده‌ترین مدل لباس و با کمترین اکسسوری، در نظر طرفداران استایل مینیمال، استایلی بی‌نقص و شکیل می‌باشد. جنس پارچه انتخاب شده، جذابیت این استایل را بیشتر نموده و به آن زرق و برقی ظریف بخشیده است. از طرفی دیگر دوخت و برش این لباس هم بسیار حرفه‌ای می‌باشد. سون یه جین از یک گوشواره آویز جذاب هم به‌عنوان اکسسوری استفاده نموده و استایلی ساده اما مسحورکننده تدارک دیده‌است.

در کمد لباس خوشپوش‌ترین بازیگر کره‌ای چه می‌گذرد؟

سخن پایانی

سون یه جین همواره به‌عنوان یکی از خوش‌استایل‌ترین و شیک‌پوش‌ترین بازیگران زن کره‌ای شناخته می‌شود. او یک مینیمالیست تمام عیار است و تا کنون لباس‌های رسمی و غیر رسمی شیک بسیاری را به تن کرده‌است. او هر بار بیش از پیش تحسین دوستداران مد را برانگیخته‌است. بدون شک یه جین در دنیای مد و فشن نمره بالایی می‌گیرد. استایل او توسط خانه مد لوکس، والنتینو، شناخته شده و او را به‌عنوان یکی از سفیران جدید جهانی خود معرفی کرده‌است. برخی اعتقاد دارند که درست است سون یه جین شیفته مد بوده و از قواعد آن پیروی می‌کند اما از زمان ما جلوتر است. نظر شما درباره استایل سون یه جین چیست؟ کدام لباس او را بیشتر می‌پسندید؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج