۱۳۰۷۶۴۳
۱۶۲۰
۱۶۲۰
پ

نخستین عکس لو رفته از ماشین جدید تسلا

بر کسی پوشیده نیست که تسلا در حال بروزرسانی «مدل ۳» یکی از محبوب‌ترین خودروهای برقی جهان است اما هنوز به صورت رسمی تصویری از آن منتشر نشده هر چند که یک عکس از این ماشین جدید در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد.

خبرآنلاین: بر کسی پوشیده نیست که تسلا در حال بروزرسانی «مدل ۳» یکی از محبوب‌ترین خودروهای برقی جهان است اما هنوز به صورت رسمی تصویری از آن منتشر نشده هر چند که یک عکس از این ماشین جدید در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد.

 پس از سال‌ها عرضه موفق «مدل ۳» سرانجام تسلا تصمیم به بروزرسانی ظاهر و ویژگی‌های فنی این ماشین مدرن در پروژه «هایلند» گرفته است.

این ماشین جدید قرار است سال جاری به بازار معرفی شود اما تا کنون هیچ عکس یا خبری درباره مشخصات فنی‌اش به شکل رسمی منتشر نشده است.

اگر چه تسلا تمایلی به انتشار اطلاعات درباره نرم‌افزار و سخت‌افزار ماشین جدید ندارد اما نخستین عکس از آن به فضای مجازی راه پیدا کرده و حداقل به نظر می‌رسد که این عکس نخستین نما از تسلا مدل ۳ جدید است.

این تصویر نخستین بار در شبکه‌ اجتماعی ردیت به عنوان تصویر لو رفته از تسلا مدل ۳ جدید منتشر شد و پس از آن خیلی زود به شبکه‌های اجتماعی دیگر از جمله توییتر راه پیدا کرد.

ناگفته نماند که این تصویر لو رفته می‌تواند اثر کار یک فتوشاپ‌کار ماهر باشد یا حتی نمونه‌ای رد شده از مدل‌های پیشنهادی برای پروژه هایلند باشد و هنگام رونمایی از تسلا مدل ۳ جدید با ماشین کاملا متفاوتی روبه‌رو شویم.

نخستین عکس لو رفته از ماشین جدید تسلا
تصویر لو رفته از پروژه «هایلند»

به هر حال با نگاهی به این تصویر به شباهت‌هایش با تصویر نمونه استتار شده تسلا مدل ۳ جدید پی می‌بریم. بر اساس تصویر بالا قسمت جلویی ماشین تغییر کرده و یادآور چهره تهاجمی پروتوتایپ مشهور رودستر است که سال ۲۰۱۷ معرفی شد.

نخستین عکس لو رفته از ماشین جدید تسلا
تسلا رودستر

با این عکس اندکی می‌توان با طراحی پروژه «هایلند» برای ماشین جدید تسلا آشنا شد اما همچنان مشخصات فنی ماشین در هاله‌ای از ابهام می‌ماند و برای پی بردن به آن باید تا زمان معرفی تسلا مدل ۳ جدید منتظر ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج