۱۳۰۸۰۷۲
۱۶۱۷
۱۶۱۷
پ

رپورتاژ آگهی

ایمپلنت دندان اشترومن سوئیسی چیست؟

از آن جایی که ایمپلنت اشترومن یکی از بهترین برند های ایمپلنت سوئیسی است، در این فرصت می خواهیم راجع به آن بیشتر صحبت کنیم.

از آن جایی که ایمپلنت اشترومن یکی از بهترین برند های ایمپلنت سوئیسی است، در این فرصت می خواهیم راجع به آن بیشتر صحبت کنیم.

خوب است بدانید که جنس ایمپلنت اشترومن از تیتانیوم بوده و برخی از انواع آن ماده زیرکونیوم دارد. به همین خاطر نیز استحکام و کیفیت این مدل ایمپلنت بسیار بالا است.

همان گونه که مستحضر هستید، یکی از بهترین روش‌ ها برای جایگزینی دندان از دست‌ رفته ایمپلنت دندان است. هر شخصی که می‌ خواهد فضای خالی بین دندان‌ های خود را با کاشت دندان پر کند، بهتر است برند های مختلف ایمپلنت را بررسی کند.

ایمپلنت دندان اشترومن سوئیسی چیست؟

ایمپلنت دندان اشترومن سوئیسی چیست؟

ایمپلنت اشترومن کلینیک دندانپزشکی ایثار

ایمپلنت درجه یک کره‌ای با شرایط اقساط

۲۵ درصد تخفیف ویژه کاربران برترین ها

برای مشاوره همین حالا تماس بگیرید.

شروع ساعت کاری از ۱۰ صبح تا ۸ شب

۰۲۱-۳۳۴۹۹۹۵۰

۰۹۳۸۵۰۰۸۱۳۰

انواع برند های ایمپلنت دندانی ایرانی، کره ‌ای، سوئیسی، آلمانی و آمریکایی در ایران وجود دارند. برخی برند ها قیمت پایین تری دارند و برخی دیگر به دلیل کیفیت بالا و طول عمر بیشتر قیمت بالاتری دارند.

در هر صورت امروزه یکی از محبوب ‌ترین ایمپلنت‌ ها بین دندانپزشکان ایمپلنت اشترومن است. هم اکنون از این برند بیش از ۱۰۰ کشور جهان برای کاشت دندان استفاده می‌ کنند. برند اشترومن با دانشگاه ‌ها، کارشناسان و جوامع علمی پیشرفته کار می‌کند تا باکیفیت ‌ترین ایمپلنت ‌ها را تولید کند.

شرکت سوئیسی اشترومن ایمپلنت‌ های دندان و تجهیزات جانبی آن مانند اباتمنت ها را نیز تولید می ‌کند. محصولات شرکت اشترومن از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند و برای طراحی آن ها از مطالعات بالینی دقیقی استفاده ‌شده است. به همین خاطر ایمپلنت اشترومن یکی از محبوب ترین ایمپلنت ‌ها در سرتاسر دنیا است.

اشترومن یک تیم بین ‌المللی قوی و اختصاصی از ایمپلنتولوژیست‌ ها یا  ITIدارد. ایمپلنتولوژیست‌ ها دندان ‌پزشکان کشور های مختلف را آموزش داده و پیشرفت ‌ها و تکنیک های جدید در صنعت ایمپلنت را به اطلاع همکاران دیگر می رسانند.

ایمپلنت دندان اشترومن سوئیسی چیست؟

انواع ایمپلنت اشترومن

جنس ایمپلنت اشترومن از تیتانیوم است. پایه تیتانیومی ایمپلنت داخل استخوان فک قرار می‌گیرد و شبیه ریشه دندان طبیعی رفتار می‌ کند. علت استفاده از تیتانیوم آن است که بدن با این فلز سازگار است. به همین دلیل لثه و استخوان فک ایمپلنت را پس نزده و سریع تر بهبود می‌ یابد. تیتانیوم سریع با بافت استخوان فک پیوند خورده و خطری برای فرد به دنبال ندارد.

تیتانیوم به‌ خوبی با بافت بدن پیوند ‌خورده و زیست‌ سازگارترین فلز به شمار می‌ آید. از این فلز حتی برای تولید قطعاتی مانند لگن مصنوعی یا کاسه زانو هم استفاده می ‌شود. تیتانیوم در صورت مخلوط شدن با مایعات بدن دچار خوردگی نمی‌ گردد و به همین خاطر مشکلی ایجاد نمی ‌کند.

کمپانی اشترومن انواع گوناگون ایمپلنت را با درصد های مختلف آلیاژ تولید کرده است. هرکدام از این ایمپلنت ها استحکام متفاوتی داشته و مزایا و معایب خود را دارند. انواع ایمپلنت اشترومن به شرح ذیل است:

۱. ایمپلنت اشترومن تیتانیومی

در نوع تیتانیومی ایمپلنت اشترومن فقط از فلز تیتانیوم استفاده شده است. استحکام این نوع ایمپلنت نسبت به انواع دیگر کمتر است. انواع دیگر ایمپلنت اشترومن به علت استفاده از آلیاژ زیرکونیوم و تیتانیوم از استحکام بالاتری برخوردار هستند. اگر قصد خرید یک ایمپلنت سوئیسی با قیمت مناسب را دارید، این مدل ایمپلنت اشترومن گزینه شما است.

۲. ایمپلنت اشترومن اکتیو

این نوع ایمپلنت در مایع قرار داشته و سطح آب ‌دوستی دارد. مایع به فعال ماندن سطح ایمپلنت کمک کرده و باعث کوتاه تر شدن دوره بهبودی فرد استفاده کننده می ‌گردد. در دیگر ایمپلنت‌ ها شما باید چندین ماه صبر کنید تا استخوان فک بهبود پیدا کرده و پایه ایمپلنت به‌ خوبی با استخوان پیوند برقرار کند. سپس روکش روی آن قرار بگیرد. اما با استفاده از ایمپلنت اکتیو این مدت ‌زمان کاهش پیدا کرده و می ‌توان پس از دو هفته قالب‌ گیری را انجام داد.

۳. ایمپلنت اشترومن روکسالید

جنس این نوع ایمپلنت آلیاژ فلزی بوده و ساخته شده از ۱۵درصد زیرکونیوم و ۸۵ درصد تیتانیوم است. این آلیاژ به نسبت تیتانیوم خالص از استحکام بیشتری برخوردار است. زیست سازگاری و پیوند با استخوان در این آلیاژ مشابه تیتانیوم خالص است و عوارضی را در بر ندارد.

اندازه ایمپلنت روکسالید نسبت به انواع دیگر کوچک‌ تر است. به همین دلیل احتمال پس زدن آن کمتر است. در حالتی که پایه ایمپلنت کوچک باشد، زمان بازسازی و بهبود استخوان فک هم کوتاه تر می شود.

ایمپلنت دندان اشترومن سوئیسی چیست؟

هزینه ایمپلنت اشترومن

با نگاهی به قیمت های درج شده در سایت های مختلف دندانپزشکی می توان دریافت که هزینه خرید ایمپلنت های اشترومن بین 10 میلیون تومان الی 16.5 میلیون تومان است. البته دستمزد دندانپزشکان برای کاشت این نوع ایمپلنت نیز هزینه ای مجزا بوده و بسیار متفاوت است. این دستمزد بستگی زیادی به میزان تخصص و تجربه آن دندانپزشک و محل آن کلینیک دندانپزشکی دارد.

خوب است بدانید که قبل از انجام ایمپلنت باید سی ‌تی ‌اسکن انجام بدهید. در سی تی اسکن فک وضعیت استخوان بررسی شده و استحکام و قدرت استخوان فک آشکار می‌ شود. اگر استخوان فردی استحکام کافی برای قرارگیری ایمپلنت را نداشته باشد، قبل از کاشت، پیوند استخوان انجام می ‌شود. برخی اوقات در عکس ‌برداری مشخص می ‌شود که نیاز به خارج‌ کردن بخشی از دندان باقی ‌مانده هست.

پس از طی ‌این مراحل کاشت دندان با بی ‌حسی موضعی صورت می ‌گیرد. قرار دادن پایه تیتانیومی در استخوان فک باعث درد و تورم پس از چند روز متوالی می ‌گردد.

پس از آن یک دوره دو الی شش ‌ماهه را باید صبر کنید. در این مدت ایمپلنت به ‌خوبی با استخوان پیوند خورده و بهبود پیدا می‌کند. پس از آن اباتمنت را بر روی پایه تیتانیومی قرار می‌ دهند. برخی مواقع دندانپزشکان در این بازه زمانی از بریج موقت استفاده می کند.

جالب است بدانید که طبق آمار سراسر دنیا، ۹۵ درصد افراد پس از گذشت ده سال از کاشت ایمپلنت اشترومن سوئیس هنوز از آن رضایت دارند.

ایمپلنت دندان اشترومن سوئیسی چیست؟

جمع بندی

خوب است بدانید که جنس ایمپلنت اشترومن از تیتانیوم بوده و برخی از انواع آن زیرکونیوم دارد. به همین خاطر نیز استحکام و کیفیت این مدل ایمپلنت بسیار بالا است.

تیتانیوم به‌ خوبی با بافت بدن پیوند ‌خورده و زیست‌ سازگارترین فلز به شمار می‌ آید. پایه تیتانیومی ایمپلنت داخل استخوان فک قرار می‌گیرد و شبیه ریشه دندان طبیعی رفتار می‌ کند. تیتانیوم سریع با بافت استخوان فک پیوند خورده و خطری برای فرد به دنبال ندارد.

امروزه یکی از محبوب ‌ترین ایمپلنت‌ ها بین دندانپزشکان ایمپلنت اشترومن است. هم اکنون از این برند بیش از ۱۰۰ کشور جهان برای کاشت دندان استفاده می‌ کنند. برند اشترومن با دانشگاه ‌ها، کارشناسان و جوامع علمی پیشرفته کار می‌کند تا باکیفیت ‌ترین ایمپلنت ‌ها را تولید کند.

شرکت سوئیسی اشترومن ایمپلنت‌ های دندان و تجهیزات جانبی آن مانند اباتمنت ها را نیز تولید می ‌کند. محصولات شرکت اشترومن از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند و برای طراحی آن ها از مطالعات بالینی دقیقی استفاده ‌شده است. به همین خاطر ایمپلنت اشترومن یکی از محبوب ترین ایمپلنت ‌ها در سرتاسر دنیا است.

انواع ایمپلنت اشترومن به شرح ذیل است:

۱. ایمپلنت اشترومن تیتانیومی

اگر قصد خرید یک ایمپلنت سوئیسی با قیمت مناسب را دارید، این مدل ایمپلنت اشترومن گزینه شما است.

 2. ایمپلنت اشترومن اکتیو

این نوع ایمپلنت در مایع قرار داشته و سطح آب ‌دوستی دارد. مایع به فعال ماندن سطح ایمپلنت کمک کرده و باعث کوتاه تر شدن دوره بهبودی فرد استفاده کننده می ‌گردد.

۳. ایمپلنت اشترومن روکسالید

جنس این نوع ایمپلنت آلیاژ فلزی بوده و ساخته شده از ۱۵درصد زیرکونیوم و ۸۵ درصد تیتانیوم است. اندازه ایمپلنت روکسالید نسبت به انواع دیگر کوچک‌ تر است. به همین دلیل احتمال پس زدن آن کمتر است و در نتیجه زمان بازسازی و بهبود استخوان فک هم کوتاه تر می شود.

کلینیک دندانپزشکی ایثار

  • بزرگترین و مجهزترین کلینیک دندانپزشکی شرق تهران در محدوده افسریه و مشیریه
  • دندانپزشکی فوق تخصصی دارای بیش از ١٧ پزشک متخصص و مجرب و جراح‌هایی با برد تخصصی
  • دارای مرکز ایمپلنت تخصصی و مجزا تضمین کیفیت بالا
  • خدمات جراحی، ارتونسی و زیبایی
  • ویزیت و مشاوره رایگان
  • شروع ساعت کاری از ۱۰ صبح تا ۸ شب
  • ٢٥ درصد تخفیف خدمات ایمپلنت

چرا دندانپزشکی ایثار را انتخاب کنیم؟

  • دسترسی آسان
  • تیم پزشکی متخصص در لاین‌های مجزا
  • مرکز ایمپلنت مجزا
  • ارائه خدمات به صورت اقساط و تعرفه‌های دولتی
  • پذیریش مراجعی از انواع شرکت‌های بیمه کشور

برای مشاوره و اطلاع از شرایط اقساط کلیک کنید.

ایمپلنت دندان اشترومن سوئیسی چیست؟

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۳۳۴۹۹۹۵۰

۰۹۳۸۵۰۰۸۱۳۰

ایمپلنت دندان اشترومن سوئیسی چیست؟

نمونه‌های بیشتر را از اینستاگرام ببینید.

Isar.Dental.Clinic@

ایمپلنت دندان اشترومن سوئیسی چیست؟

isarclinic.com

ایمپلنت دندان اشترومن سوئیسی چیست؟

آدرس سه راه افسریه، مشیریه، خیابان ٣٠ متری صالحی، پلاک ٢٤٢، طبقه اول

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج