۱۳۰۸۱۸۴
۴ نظر
۶۲۰۳
۴ نظر
۶۲۰۳
پ

واکنش آمریکا به دیدار رئیسی و اسد در خاک سوریه

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به سفرسید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران به سوریه، از تعمیق روابط میان تهران – دمشق ابراز نگرانی کرد.

ایرنا: معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به سفرسید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران  به سوریه، از تعمیق روابط میان تهران – دمشق ابراز نگرانی کرد.

واکنش آمریکا به دیدار رئیسی و اسد در خاک سوریه

ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در نشستی خبری در واشنگتن در پاسخ به سوالی درباره واکنش واشنگتن به سفر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران به سوریه، تلاش کرد هراس و نگرانی آمریکا را به سایر کشورها نیز نسبت دهد و گفت: حکومت های ایران و سوریه به گسترش روابط خود ادامه می دهند و این گسترش روابط باید برای آمریکا و کشورهای منطقه و همچنین جهان نگران کننده باشد.

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تداوم ادعاهای کاخ سفید بدون اشاره به اشغالگری ها و جنگ ها و تحرکات تخریب کننده واشنگتن در منطقه غرب آسیا و جهان مدعی شد: حکومت های ایران و روسیه به انجام اقدامات مخرب و بی ثبات کننده خود در منطقه ادامه داده اند.

پاتل ادامه داد:  آمریکا روابط خود را با حکومت بشار اسد عادی سازی نخواهد کرد و از عادی سازی روابط سایر کشورها با سوریه نیز حمایت نمی کند و این امر را به صراحت شرکای خود اعلام کرده ایم.

این مقام وزارت خارجه دولت بایدن اضافه کرد: آمریکا معتقد است راه حل سیاسی که در قطعنامه ۲۲۵۴ شورای امنیت آمده است،  تنها راه حل پایان درگیری ها در سوریه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      آمریکا نباید ناراحت باشد. چون سوریه هیچ نفعی برای ما ندارد غیر از این که دستش جلوی ما دراز هست و پول میگیرد. سودی برای ما ندارد.

    • ناشناس

      ای کاش سوریه به اتحادیه ی عرب ملحق میشد. و دست از سر ما بر می‌داشت. مثل انگل به ما اویزونه. رییسی چرا رفته اونجا. ما دیگه با این وضع خراب نمی‌توانیم به آنها کمک کنیم.

    • مینا

      رییسی سوریه چه منفعتی برات داره به فکر مردم کشورت باش

    • ناشناس

      ابراز نگرانی کن و بمیر ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج