۱۳۰۸۳۷۹
۲۶۰۳۹
۲۶۰۳۹
پ

علت تخریب سایه‌بان‌های کافه‌های ساحل بوشهر

روابط عمومی شهرداری بوشهر در خصوص تخریب سایه بان‌های کافه‌های حاشیه ساحل خلیج فارس توضیحاتی منتشر کرد.

ایسنا: روابط عمومی شهرداری بوشهر در خصوص تخریب سایه بان‌های کافه‌های حاشیه ساحل خلیج فارس توضیحاتی منتشر کرد.

علت تخریب سایه‌بان‌های کافه‌های ساحل بوشهر

در این توضیحات آمده:

«در راستای تنویر افکار عمومی نسبت به جمع‌آوری میز، صندلی و سایه‌بان‌ کافه‌های ساحلی و همچنین شفاف‌سازی اقدامات مدیریت شهری در این راستا، ذکر چند نکته برای استحضار عموم شهروندان گرامی لازم و ضروری است:

۱. کافه‌های مزبور طی سال‌های گذشته با سفارش ویژه به افراد خاص واگذار و سال‌های سال با اجاره‌بهای بسیار ناچیز (ماهانه ۲۰۰ هزار تومان) به فعالیت‌های تجاری پردرآمد پرداخته‌اند.

۲. این کافه‌ها با گذشت زمان به‌دلیل عدم نظارت و همچنین حمایت برخی افراد خاص، به‌صورت غیرقانونی با هزینه‌های گزاف به غیر واگذار شده و به مرور زمان بدون در نظر گرفتن حق و حقوق شهروندان به پیاده‌رو و حریم ساحل تجاوز کردند تا جایی که علاوه بر معبر جلوی کافه‌ها، حریم دریا نیز جهت گسترش فعالیت تجاری این کافه‌ها مسدود شد.

۳. اجاره‌بهای ناچیز ۲۰۰ هزار تومانی قریب به پنج سال بدون تغییر ماند اما متصدیان این کافه‌ها حتی حاضر به پرداخت همان اجاره‌بهای ۲۰۰ هزارتومانی و عوارض محدود شهرداری هم نشدند و تلاش‌ها برای تخلیه این کافه‌ها بنا به‌دلایلی به بن‌بست می‌خورد.

۴. با شروع به کار مدیریت جدید شهری به‌منظور ایجاد عدالت و توازن در توزیع امکانات برای همه شهروندان و همزمان با ساماندهی دکه‌ها و املاک شهرداری بوشهر، این کافه‌ها نیز به مزایده‌ گذاشته شد با این حال، مقاومت افراد خاص برای نگهداشتن کافه‌ها و عدم تحویل به برندگان مزایده ادامه یافت.

در پایان لازم به ذکر است که شهرداری بندر بوشهر طی دوسال اخیر با پیگیری‌های متعدد تلاش نموده تا حریم ۶۰ متری دریا را برای استفاده عموم مردم آزاد کند و در این راستا با حکم دستگاه محترم قضایی، حتی دستگاه‌های نظامی نیز از قانون تمکین نموده‌اند. با این توضیحات، قضاوت در خصوص برخورد شهرداری بندر بوشهر با افراد متخلف و پاکسازی حریم دریا برای ایجاد عدالت عمومی را بر عهده شهروندانی قرار می‌دهیم که از این شرایط خاص منتفع نبوده‌اند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج