۱۳۰۸۴۲۶
۵ نظر
۱۶۰۱۰
۵ نظر
۱۶۰۱۰
پ

حمله مهمان جنجالی تلویزیون به مدیر شبکه سه

خبرآنلاین، با امیر خیام، نویسنده کتاب سد نصرالدین که حضورش در برنامه نوروزی شبکه سه با اجرای حامد سلطانی، مجری پرحاشیه خبرساز شده بود، گفتگو کرده است.

خبرآنلاین، با امیر خیام، نویسنده کتاب سد نصرالدین که حضورش در برنامه نوروزی شبکه سه با اجرای حامد سلطانی، مجری پرحاشیه خبرساز شده بود، گفتگو کرده است.

 کسی زیاد او را نمی‌شناخت، حتی حامد سلطانی، مجری ویژه برنامه نوروزی. البته اگر کسی امیر خیام را نشناسد نمی‌توان ایرادی به او گرفت اما اگر یک برنامه از او دعوت می‌کند و مجری‌اش هیچ اطلاعاتی درباره مهمانش ندارد پر از ایراد است و همین هم باعث شد شب سال تحویل ویدیویی در فضای مجازی دست به دست شود که نشان از بی اطلاعی مجری برنامه درباره مهمانش بود و البته همان ویدیو هم به وضوح نشان می‌داد که مهمان برنامه یعنی امیر خیام، تا چه میزان از این موضوع دلخور شده است.

 حمله مهمان جنجالی تلویزیون به مدیر شبکه سه

حالا این مهمان برنامه پر سرو صدا چه کسی است؟ او نویسنده است، نویسنده کتاب «سد نصرالدین» که نثری ساده و روان دارد، خیام در این کتاب خاطرات خود از کودکی تا نوجوانی را در آن مکتوب کرده است. کتابی که گاهی لبخند گوشه لب می‌آورد و گاهی اشک گوشه چشم. درست است که نقدهای زیادی به این کتاب وارد است اما چیزی که آن را متفاوت می‌کند، خاطرات خیام از هم محلی‌هایش است از مرشد چلویی و سیمین دانشور تا سعدی افشار و محمدرضا آقاسی و همین چهره‌های بزرگ هم باعث شده تا داستان زندگی‌اش شنیدنی‌تر باشد.

خودش در بخشی از مصاحبه می‌گوید که هم در جنگ کنار مصطفی چمران بوده و همزمان هم ارادت ویژه‌ای به بهروز وثوقی داشته و بر این باور است که هیچ یک از این دو با هم منافاتی ندارند. یکی از نقدهای اساسی که او به راویان جنگ دارد، این است که واقعیت همه چیز را نمی‌گویند.

امیر خیام، نویسنده کتاب سدنصرالدین:

* اولین برخورد من با آقای سلطانی این‌گونه بود که ایشان با یک لحن بسیار تند به من اشاره کردند که برو آن طرف بایست. منم یک لحظه گفتم احتمالا شرایط فوری است. به هرحال آن‌ها مرا دعوت کرده بودند، من که از آن‌ها نخواستم پیششان بروم.

 * من در بخشی از کتاب، درباره مرشد چلویی یا همان میرزا عابد نهاوندی نوشتم، آن عارف و سالک معروف کسی است که عموی من آشپز ایشان بوده است.

* حالا چرا من واکنش نشان دادم، به این خاطر که مجری باید اطلاعات داشته باشد، وقتی می‌گویند تو از دوستان مرشدی عجیب است.

* موقع خروج هم به آقای فروغی تبریک گفتم و گفتم نمی‌دانم شما چگونه توانستید تا این اندازه آدم بی‌خودی را دور هم جمع کنید و این خودش یک هنر است. گفت نه این‌جا همه می‌دوند و زحمت می‌کشند، گفتم در مترو هم همه مردم می‌دوند.

ویدئوی عصبانیت شدید مهمان برنامه از حامد سلطانی که پربازدید شد را ببینید:

 حمله مهمان جنجالی تلویزیون به مدیر شبکه سه

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      😂قضیه ی بمب چیه ؟ 💣💥

    • ناشناس

      چه آدم جالب وقابل توجه وتاملیه ایشان.من خودم درمقیاسهای بسیارکوچکتر
      ایییی یه جوری هم ذات پنداری دارم!

    • ناشناس

      الان تقصیر حامد سلطانی چیه ؟ بهش پشت صحنه اینجوری گفتن اونم در جریان نبود اینجوری گفت از معدود مجریهای خوب باقیمانده است

    • آخرین سنگر سکوته

      آدم بیخود و نچسبیه این خیام اصلا حال نمیکنم باهاش بیخودتر از اون هم حاند سلطانی که خداد عزیزی دمش گرم تو برنامش گف فک کردی مجری گلدن گلوبی 😂که تلاش میکنی صحنه رو به دست بگیری حلالش خداد عزیزی دمش گرم

    • ناشناس

      بی خیال
      حالا همه شناختند شما رو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج