۱۳۰۸۶۱۰
۵۲۹۰
۵۲۹۰
پ

آیا باید به شاه کبرا سیلی زد؟

مار‌های کبرا مانند سایر مار‌ها هیس می‌کنند، اما از صدایی نیز استفاده می‌کنند تا به مهاجمان احتمالی هشدار دهد که عقب نشینی کنند. آن‌ها نفس عمیق می‌کشند و به آرامی بازدم می‌کنند و صدایی طولانی و کم صدا شبیه به غرغر سگ ایجاد می‌کنند. متأسفانه انسان‌ها شکارچیان اصلی شاه کبرا هستند.

فرارو: مردی را تماشا کنید که به آرامی وارد گودالی مملو از مار‌های کبرا شده و به صورت چند مار سیلی می‌زند!

اکثر افرادی که با مار‌ها روبرو می‌شوند مسیر خود را تغییر می‌دهند. اگر تا به حال با یک مار کبرا برخورد کرده اید، می‌دانید که باید قبل از تشدید اوضاع به آرامی عقب نشینی کنید، اما مردی در تایلند به تماشاگران نشان می‌دهد که او رئیس است، نه مار‌های خطرناک.

این مرد تایلندی وارد گودالی پر از مار‌های کبرا شده که می‌توانند به طور مرگبار به انسان آسیب بزنند. او با خونسردی مار‌های عظیم را گرفته و به اطراف پرتاب می‌کند.

شاه کبرا بزرگترین مار سمی از صد‌ها گونه‌ای است که در قلمرو حیوانات وجود دارد. طول یک کبرای بالغ می‌تواند به ۴ متر برسد. این مار‌ها می‌توانند تا ۱۰ کیلوگرم نیز وزن داشته باشند. این موجودات می‌توانند با سرعت ۲۰ کیلومتر در ساعت حرکت کنند و بیشتر اوقات فرار را به درگیری ترجیح می‌دهند. شاه کبرا به عنوان بخشی از نمایش تهدیدآمیز خود بدن خود را به حالت عمودی حرکت می‌دهد.

این مار‌ها مانند اکثر مارها، برای ترغیب رقیب به عقب نشینی، حالت‌های دفاعی اتخاذ می‌کنند. این دقیقا همان اتفاقی است که در ویدئوی منتشر شده برای این مرد اتفاق می‌افتد. وقتی مار بدنش را بالا می‌آورد، مرد تایلندی به صورتش سیلی می‌زند!

مار‌های کبرا مانند سایر مار‌ها هیس می‌کنند، اما از صدایی نیز استفاده می‌کنند تا به مهاجمان احتمالی هشدار دهد که عقب نشینی کنند. آن‌ها نفس عمیق می‌کشند و به آرامی بازدم می‌کنند و صدایی طولانی و کم صدا شبیه به غرغر سگ ایجاد می‌کنند. متأسفانه انسان‌ها شکارچیان اصلی شاه کبرا هستند.

آیا باید به مار سیلی زد؟

سیلی زدن به مار هرگز ایده خوبی نیست، به خصوص برای گونه‌های سمی. به طور کلی، مار‌ها ترسو هستند و تا زمانی که تهدید نشوند نیش نمی‌زنند، بنابراین بهتر است از نزدیک شدن به آن‌ها خودداری کنید.

از آنجایی که آن‌ها در درجه اول مار‌های دیگر را شکار می‌کنند، شاه کبرا به عنوان حیوانات آدمخوار درنظر گرفته می‌شود. آن‌ها ممکن است گهگاه حیوانات کوچک، جوندگان یا پرندگان را مصرف کنند، اما این بیشتر در مورد کبرا‌های معمولی است. کبرا و بسیاری از مار‌های دیگر می‌توانند هفته ها، ماه‌ها یا حتی سال‌ها بدون تغذیه به سر ببرند.

زهر شاه کبرا عصبی است. یک مقدار ناچیز این قدرت را دارد که طعمه خود را فلج کند. علاوه بر این، آنقدر سمی کشنده است که انسان را می‌تواند از بین برود. بر اثر زهر شاه کبرا یک حیوان عظیم الجثه، مانند یک فیل، در عرض چند ساعت می‌میرد.

آیا باید به شاه کبرا سیلی زد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج