۱۳۰۸۷۹۹
۲۱۵۹۷
۲۱۵۹۷
پ

مدل ۲۰۲۳ ب‌ام‌و محبوب ایرانیان به میدان آمد

BMW Z۴ ۲۰۲۳ یک مدل شیک با قدرت ۳۸۲ اسب بخار و لوکس است، اما طبق گزارش ها، این شرکت قصد دارد تولید آن را در سال ۲۰۲۵ متوقف کند.

خبرآنلاین: BMW Z۴ ۲۰۲۳ یک مدل شیک با قدرت ۳۸۲ اسب بخار و لوکس است، اما طبق گزارش ها، این شرکت قصد دارد تولید آن را در سال ۲۰۲۵ متوقف کند.

این باعث می شود که پورشه ۷۱۸ باکستر به عنوان یکی از گزینه های تنها در این بازه قیمتی باقی بماند، زیرا آئودی TT رودستر پس از این سال نیز راه ب‌ام‌و را ادامه می دهد.

مدل ۲۰۲۳ ب‌ام‌و محبوب ایرانیان به میدان آمد

با این وجود Z۴ هنوز هم یک کانورتیبل لوکس دوست‌داشتنی است که یک تجدید سبک برای سال ۲۰۲۳ در گزینه‌های رنگ جدید، قسمت جلویی اصلاح‌شده و چند ویژگی استاندارد دیگر داشته‌است.

مدل ۲۰۲۳ ب‌ام‌و محبوب ایرانیان به میدان آمد

رنگ فوق‌العاده Thundernight Metallic BMW (یک گزینه ۶۵۰ دلاری) به Z۴ راه پیدا می‌کند، که به طراحی آن کمک می‌کند کمی تازه‌تر به نظر برسد و نشان‌های اختیاری ۲۰۰ دلاری BMW M ۵۰ Years روی کاپوت و صندوق عقب ظاهر خوبی دارند.

اما تفاوت بین این مدل فیس لیفت شده و مدل قبلی آن به سختی قابل توجه است. توری مشبک پهن تر و افقی تر است، چراغ های مه شکن پایین تر هستند و چرخ های ۱۹ اینچی جدید هر گوشه را تزئین می کنند. پکیج M Sport در حال حاضر در M۴۰i نیز استاندارد است، که برخی ارتقاهای آیرودینامیکی ظریف را به سپرها اضافه می کند.

داخل Z۴ کابینی آشنا دارد، با اکثر مواد ممتاز مشابه که در سایر قسمت‌های خط تولید BMW یافت می‌شود، مانند تریم فیبر کربن و آلومینیوم. فقط اکنون فرمان چرمی M، پدال های M و زیرپایی استاندارد M به عنوان بخشی از بسته M Sport در کنار همان چرم Ivory White Vernasca مانند سال گذشته وجود دارد.

مدل ۲۰۲۳ ب‌ام‌و محبوب ایرانیان به میدان آمد

بی ام و واقعاً می توانست صندلی های Z۴ را در اینجا ارتقا دهد. چرم Vernasca روی صندلی ها بسیار عالی است و اکنون گرمایش و پشتیبانی کمری استاندارد را در M۴۰i ارائه می دهد، اما کماکان از خودروهای اسپرت روز دنیا عقب است. حتی با وجود سیستم تعلیق تطبیقی M که اکنون استاندارد است، صندلی‌های Z۴ همچنان نسبت به برخی از رقبای خود خشن تر و سخت‌تر است.

مدل ۲۰۲۳ ب‌ام‌و محبوب ایرانیان به میدان آمد

کابین نیز واقعاً تنگ است، اما نه بیشتر از آئودی TT رودستر یا پورشه باکستر. خبر خوب این است که همیشه می‌توانید سقف را بردارید، که در ۱۰ ثانیه با سرعت ۳۱ مایل در ساعت اتفاق می‌افتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج