جاباما
۱۳۰۸۸۲۱
۴۱۴۰
۴۱۴۰
پ

تهمت ارتباط با یک مرد دیگر به دلیل تقاضای طلاق!

مهرماه سال ۱۴۰۰ وقوع یک درگیری خونین در افسریه به پلیس گزارش شد و مأموران رهسپار محل شدند.

ایران نوشت: مهرماه سال ۱۴۰۰ وقوع یک درگیری خونین در افسریه به پلیس گزارش شد و مأموران رهسپار محل شدند.

در بررسی‌ها مشخص شد در جدال خانوادگی مرد ۳۳ ساله‌ای به نام کیوان، دامادشان به نام سعید را زخمی کرده است.

سعید بلافاصله با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد اما ساعتی بعد به خاطر شدت جراحات جان سپرد و با مرگ تازه‌ داماد، برادرزن وی بازداشت شد.

اعتراف به قتل داماد

کیوان در بازجویی‌ها گفت: 6 سال پیش خواهرم با سعید ازدواج کرد. سعید قبلاً یکبار ازدواج کرده و از همسرش جدا شده بود که به خواستگاری خواهرم آمد. من به خاطر همین موضوع از همان ابتدا با ازدواج او و خواهرم مخالفت کردم. اما آنها با هم ازدواج کردند تا اینکه چند ماه قبل خواهرم به خانه پدری‌ام برگشت و گفت دیگر نمی‌تواند با سعید زندگی کند. خواهرم می‌گفت تصمیمش را گرفته و می‌خواهد از سعید جدا شود. خواهرم به دادگاه رفت و وقتی احضاریه به دست سعید رسید او مدام به خواهرم زنگ می‌زد و تهدید می‌کرد.

وی ادامه داد: خواهرم نمی‌خواست دیگر جواب تماس‌های سعید را بدهد اما او دست بردار نبود و با ارسال پیامک خواهرم را تهدید می‌کرد. خواهرم با دیدن پیامک‌های تهدیدآمیز همسرش آشفته شده بود. من که از دیدن حال و روز خواهرم عصبی شده بودم، تصمیم گرفتم سراغ سعید بروم و او را ادب کنم. به همین خاطر مقابل خانه‌اش رفتم و با او درگیر شدم. سعید وقتی مرا دید با چاقو به من حمله کرد و من در دفاع از خودم با چاقویی که همراه داشتم چند ضربه به او زدم.

در حالی که پزشکی قانونی علت مرگ را پارگی ریه و شریان‌های حیاتی اعلام کرده بود، کیوان به بازسازی صحنه جرم پرداخت.

خواهر وی نیز در تحقیقات گفت: وقتی اختلاف‌های من و همسرم شدید شد تصمیم به طلاق گرفتیم. من سعی داشتم کارهایم را به‌صورت قانونی انجام دهم به همین خاطر به دادگاه خانواده رفتم و درخواست طلاق دادم. اما وقتی احضاریه به دست سعید رسید، عصبانی شد. او به من تهمت زد و مدعی شد حتماً با مرد دیگری در ارتباط هستم که تصمیم به جدایی گرفته‌ام. او مدام با من تماس می‌گرفت و فحاشی می‌کرد. برادرم وقتی دید من عصبی شده‌ام سراغ همسرم رفت و با او درگیر شد.

کیوان در تحقیقات بعدی ادعای تازه‌ای را مطرح کرد و گفت: در زمان درگیری مست بودم و حالت طبیعی نداشتم. من برای صحبت کردن و حل و فصل موضوع به خانه سعید رفته بودم که او ناگهان به من حمله کرد و من فقط از خودم دفاع کردم. وقتی درگیری میان من و سعید بالا گرفت، او با چاقو به من حمله کرد و وقتی چاقو روی زمین افتاد، من آن را برداشتم و چاقو ناخواسته به سینه او برخورد کرد.

با اعترافات این مرد، برای وی کیفرخواست صادر و پرونده‌اش به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا بزودی به جرم وی رسیدگی شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج