۱۳۰۹۰۷۴
۲۱۵۳
۲۱۵۳
پ

قیمت بیت‌کوین به زودی دو برابر می‌شود!

به گفته باب راس، بنیانگذار شرکت بلاک چین Sologenic، بیت کوین تا شروع سال ۲۰۲۳ بیش از ۷۴ درصد افزایش یافته است، اما محبوب ترین توکن جهان بر اساس ارزش بازار ممکن است تا سال آینده بیش از دو برابر رشد شود.

خبرآنلاین:  به گفته باب راس، بنیانگذار شرکت بلاک چین Sologenic، بیت کوین تا شروع سال ۲۰۲۳ بیش از ۷۴ درصد افزایش یافته است، اما محبوب ترین توکن جهان بر اساس ارزش بازار ممکن است تا سال آینده بیش از دو برابر رشد شود.

یک کاتالیزور کلیدی فرآیند نصف شدن است، یعنی زمانی که پاداش ماینرها به نصف کاهش می یابد. این به معنای کاهش عرضه توکن است و از نظر تاریخی باعث افزایش قیمت شده است.

راس به اینسایدر گفت: «وقتی یک سال دیگر نصف شدن بیت کوین آغاز شود، احتمالاً از بالاترین رکورد قبلی عبور خواهیم کرد.»

راس توضیح داد که در همین حال، به نظر می رسد بیت کوین این باور را دارد که سیاست سست تر از سوی فدرال رزرو در راه است. فدرال رزرو روز چهارشنبه برای دهمین بار متوالی نرخ بهره را افزایش داد، اما وال استریت به طور گسترده انتظار دارد که این آخرین افزایش این چرخه انقباضی باشد.

او گفت که شاخص‌های فنی، مانند میانگین‌های متحرک بلندمدت، روند صعودی و حرکتی را نشان می‌دهند، اما این چشم‌انداز وسیع‌تر است که عملکرد آن را در بقیه سال تعیین می‌کند و اگر بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۳ به ۴۰۰۰۰ دلار برسد، تعجب نخواهد کرد.

قیمت بیت‌کوین به زودی دو برابر می‌شود!

راس گفت: "همراه با نشانه هایی از کند شدن رشد، تصویر کلان در حال تغییر به سمت فدرال رزرو اشاره می کند که احتمالا به زودی باید نرخ بهره را کاهش دهد و نقدینگی زیادی را به بازار تزریق کند." "اگر فدرال رزرو این کار را انجام ندهد، ممکن است با یک انقباض جدی مواجه شویم که با یک تنگنای اعتباری احتمالی مشخص می شود. در هر صورت، به نظر می رسد همه راه ها زودتر به سمت کاهش سیاست پولی منتهی شوند."

راس در خوش‌بینی خود تنها نیست. استاندارد چارترد یادداشت اخیری منتشر کرده است که می گوید بیت کوین می تواند تا اواسط سال آینده به ۱۰۰۰۰۰ دلار برسد و Matrixport پیش بینی کرده است که بیت کوین تا آوریل آینده می تواند بیش از دو برابر شود و به حدود ۶۵۰۰۰ دلار برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج