۱۳۰۹۲۸۸
۱۸۶۶
۱۸۶۶
پ

تعقیب و گریز حیرت انگیز گربه دم‌کوتاه با سنجاب

گربه دم‌کوتاه یک پستاندار با جثه متوسط از تیره سیاهگوش است و در آمریکای مرکزی و آمریکای شمالی یافت می‌شود. آن‌ها کاملا مخفی‌کار هستند و اغلب تصاویری از آن‌ها توسط فیلمبرداران آماتور گرفته نمی‌شود، بنابراین این فیلم ویژه است

فرارو: این گربه دم‌کوتاه را تماشا کنید که هنگام تعقیب یک سنجاب بالای درخت مانند رعد و برق حرکت می‌کند.

بازی نهایی موش و گربه را تصور کنید که در آن گربه خانگی با یک گربه دم‌کوتاه مصمم و موش با یک جونده دیگر - یک سنجاب - جایگزین می‌شود. این چیزی است که شما در این ویدئو مشاهده می‌کنید و کاملاً جذاب است.

در ابتدای ویدئو، گربه دم‌کوتاه را روی تنه یک درخت می‌بینیم. زبان بدن شکارچی نشان می‌دهد که به طور ناگهانی چیز جالبی را دیده که به احتمال زیاد طعمه می‌شود. در عرض چند ثانیه، گربه دم‌کوتاه شروع به تعقیب و گریز سنجاب می‌کند. سنجاب بار‌ها تغییر جهت داد و به پایین درخت برمی گردد! از نظر ظاهری، این انتخاب معقولانه‌ای برای سنجاب به نظر نمی‌رسد و بهتر باشد تا حرکت به بالای درخت را ادامه دهد و سپس به درخت مجاور روی شاخه‌های نازک‌تر بپرد که برای نگه داشتن وزن گربه خیلی ضعیف هستند. اما، ما کی هستیم که به این سنجاب بگوییم چگونه از یک گربه دم‌کوتاه دور شود!

 این تاکتیک چندین دقیقه تعقیب و گریز بدون وقفه ادامه پیدا می‌کند و سنجاب بار‌ها و بار‌ها از گربه سبقت می‌گیرد. اما در نهایت هنگامی که سنجاب به پای درخت حرکت می‌کند گربه در حمله‌ای برق‌آسا پای درخت حلقه می‌زند و آن را شکار می‌کند و بدین ترتیب این تعقیب و گریز باورنکردنی به پایان می‌رسد.

گربه دم‌کوتاه یک پستاندار با جثه متوسط از تیره سیاهگوش است و در آمریکای مرکزی و آمریکای شمالی یافت می‌شود. آن‌ها کاملا مخفی‌کار هستند و اغلب تصاویری از آن‌ها توسط فیلمبرداران آماتور گرفته نمی‌شود، بنابراین این فیلم ویژه است. گربه‌های دم‌کوتاه فوق‌العاده همه‌کاره هستند و حتی با وجود اینکه دامنه‌های صخره‌ای را ترجیح می‌دهند که پوشش گیاهی خوبی دارند، آن‌ها را می‌توان در جنگل‌های مخروطی و جنگل‌های کوهستانی، باتلاق‌ها و بیابان‌ها و حتی حومه‌های سکونتگاه‌های انسانی یافت.

گربه‌های دم‌کوتاه علاوه بر سنجاب ها، دوست دارند خرگوش، موش، پرندگان و مارمولک‌ها را شکار کنند. هنگامی که غذا کمیاب است، آهو را امتحان می‌کنند و گهگاه گوسفند هم شکار می‌کنند.

تعقیب و گریز حیرت انگیز گربه دم‌کوتاه با سنجاب

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج