۱۳۰۹۴۶۵
۱۳۷۴
۱۳۷۴
پ

این ۷ بازیگر خانم، عاشق بی چون و چرای پیر شدن هستند

در این مقاله سراغ خانم‌های بسیار مشهوری برویم که عاشق پیر شدن هستند و به هیچ‌وجه به جوانی از دست رفته فکر نمی‌کنند. خانم‌های موفقی که احتمالا گوش دادن به حرف‌هایشان و درک کلامشان باعث خواهد شد از پیر شدن لذت ببرید.

برترین‌ها - مهسا شفیعی: چندان عجیب نیست اگر بشنویم بزرگ‌ترین ترس و تهدیدآمیزترین دشمن بسیاری از بازیگران و سلبریتی‌ها، گذر عمر و پیر شدن است. طبیعی است افرادی که بخشی از درآمدشان را به خاطر ظاهرشان کسب می‌کنند از پیر شدن و تغییر بترسند و باز هم طبیعی است که به خاطر دلایل فرهنگی و اجتماعی ترس سلبریتی‌های زن از بالا رفتن سن بیشتر باشد. بر خلاف همه این حرف‌ها اما قرار است در این مقاله سراغ خانم‌های بسیار مشهوری برویم که عاشق پیر شدن هستند و به هیچ‌وجه به جوانی از دست رفته فکر نمی‌کنند. خانم‌های موفقی که احتمالا گوش دادن به حرف‌هایشان و درک کلامشان باعث خواهد شد از پیر شدن لذت ببرید.

آنجلینا جولی؛ شوق و ذوقِ شبیه‌تر شدن به مادر

این 7 بازیگر خانم، عاشق بی چون و چرای پیر شدن هستند

آنجلینا جولی به عنوان مادر 6 فرزند از آن دست زن‌هاییست که حس کاملا مثبتی نسبت به بالا رفتن سن و پیر شدن دارد و یکی از دلایل این موضوع احساسی است که او نسبت به مادرش دارد. از نظر این بازیگر مشاهده بالا رفتن سن و بیشتر شدن شباهتش به مادرش لذت‌بخش است. جولی درباره پیر شدن می‌گوید:"من عاشق تماشای روند پیر شدنم هست چرا که این روند برای من به معنی زنده بودن است. البته من هم مانند هر زنی از ظاهر شدن یک لکه روی پوستم استقبال نمی‌کنم اما تغییرات ظاهری بر اثر بالا رفتن سن بیش از آن‌که من را یاد ظاهرم بیندازد خانواده، زندگی وخاطراتم را یادآوری می‌کند."

اِوا مندِس؛ شکرگزاری برای تک‌تک روزهای رفته

این 7 بازیگر خانم، عاشق بی چون و چرای پیر شدن هستند

در سال 2020 اوا مندس تصویری ازخودش با مدل موی جدیدش منتشر کرد و زیر این تصویر یکی از کاربران درباره پیر شدن و پیر به نظر رسیدن این بازیگر نظر تندی داده بود. مندس در پاسخ به آن کاربر درباره این حرف زد که تا چه میزان درباره زنده بودن و بالا رفتن سن احساس سپاس‌گزاری می‌کند. مندس در پاسخ به آن کاربر نوشت:"بله شما درست می‌گویید اما خدا را شکر می‌کنم که در حال پیر شدن هستم چرا که این یعنی هنوز زنده هستم. من به زودی 46 ساله می‌شوم و راستش برای تک تک روزهای عمرم شکرگزار هستم. اگر دوست داشتید خواندن نظر شما باعث شود حس بدی داشته باشم باید بگویم کاملا برعکس، این یادآوری حس مثبتی در من به وجود آورد پس بابت این یادآوری از شما هم سپاس‌گزار هستم."

کریستِن بِل؛ من عاشق پیر شدن هستم

این 7 بازیگر خانم، عاشق بی چون و چرای پیر شدن هستند

بِل در حین مصاحبه‌ای در سال 2020 درباره چگونگی تغییر نگرش او به پیر شدن حرف زد. این بازیگر ضمن به رسمیت شناختن و توجه به تغییرات ظاهری و سطحیِ همراه بالا رفتن سن، درباره این حرف زد که تمرکز اصلی او روی رشد و تکاملی است که بالا رفتن سن نه در سطح بلکه در عمق و درون به وجود می‌آورد. "حالا من کنترل بیشتری روی زندگی‌ام دارم و از هر زمان دیگری خوشحال‌تر هستم و این به خاطر حکمت و خِردی است که فقط با پیر شدن به دست می‌آید. آیا وقتی 20 ساله بودم هیکل بهتری داشتم و رسیدن به تناسب اندام برایم راحت‌تر بود؟ البته اما بدون شک حاضر نیستم این حکمت و خِرد را با آن زیبایی جوانی عوض کنم. من عاشق پیر شدن هستم و تغییرات ظاهری را مانند یک مدال افتخار برای خودم می‌بینم."

کاتِرین هِیگِل؛ هیجان ۴۰ ساله شدن

این 7 بازیگر خانم، عاشق بی چون و چرای پیر شدن هستند

بازیگر Firefly Lane در سال 2018 و به بهانه تولد 40 سالگی در پستی نسبتا طولانی در اینستاگرام، افکارش درباره گذر عمر را با طرفدارانش به اشتراک گذاشت. هِیگل در این پست درباره هیجانی حرف زد که رسیدن به 40 سالگی برای او به وجود آورده است. "رسیدن به 40 سالگی برای من به معنی دستیابی به نوع خاصی از آزادی است. آزادی و رهایی از تردید داشتن به خود، احساس ناامنی، نفرت از خود، عدم اطمینان و البته اضطرابی که در 20 سالگی و 30 سالگی همیشه همراهم بود. البته هنوز گاهی آن حس‌ها سراغم می‌آید اما رسیدن به 40 سالگی من را بزرگ‌تر و کامل‌تر کرده است. این کمال برای من نشانه‌هایی دارد مانند اطمینان از توانایی‌هایم، پافشاری بر عقایدم و بخشیدن اشتباهات و نواقصم."

کمِرون دیاز؛ حکمتِ یک مادر

این 7 بازیگر خانم، عاشق بی چون و چرای پیر شدن هستند

در سال 2022 دیاز درباره تغییر نگاهش به پیر شدن و قدردانی از بالا رفتن سن حرف زد. این بازیگر مشهور البته مهم‌ترین عامل در این تغییر نگاه را مادر شدنش دانسته و حالا روند همیشگی پیر شدن را مانند موقعیتی هیجان انگیز می‌بیند. "نگاه من با تولد فرزندم کاملا تغییر کرد و حالا با تمام وجود هیجان‌زده‌ام. با توجه به اینکه یک فرزند بسیار جوان دارم دوست دارم بتوانم سال‌های سال کنارش باشم و از او حمایت کنم. به همین دلیل می‌خواهم تا 110 سالگی زنده باشم بنابراین 50 یا 60 سالِ دیگر زمان دارم."

ریس ویتِرسپون؛ برتری ۴۳ سالگی به ۲۵ سالگی

این 7 بازیگر خانم، عاشق بی چون و چرای پیر شدن هستند

ویترسپون هم از آن دست افرادی است که به عاقل‌تر و مدبر شدنِ همراه با بالا رفتن سن توجه می‌کند. این بازیگر در مصاحبه‌ای در سال 2019 درباره تغییر نگاهش به دنیا در 43 سالگی نسبت به 25 سالگی اشاره کرد و ادامه داد: "من بدون شک در 25 سالگی نسبت به پیر شدن چنین حس و نظری نداشتم. حالا 43 ساله هستم و بسیار باتجربه‌تر شده‌ام. حالا می‌توانم با تفکر کافی درباره تغییراتی حرف بزنم که دوست دارم در دنیا اتفاق بیفتد و احساس می‌کنم به خوبی یاد گرفتم که موهای سفید و چین‌های روی پوستم را دوست داشته باشم. من عاشق همه نشانه‌های پیر شدن هستم و قطعا 43 سالگی را به 25 سالگی ترجیح می‌دهم."

گوئِنِث پالترو؛ آزاد شدن از بندِ قضاوت مردم

این 7 بازیگر خانم، عاشق بی چون و چرای پیر شدن هستند

در سال 2019 گوئنث پالترو در خلال یک میزگرد و بحث، عشق و علاقه‌اش به بودن در چهارمین دهه زندگی‌اش را ابراز کرد. پالترو در این گفت‌وگو توضیح داد که چهل ساله بودن را به 30 یا 20 ساله بودن ترجیح می‌دهد. "حالا من دیگر در دهه 20 یا 30 زندگی‌ام نیستم. راستش حالا من 46 ساله هستم و به معنی واقعی کلمه بودن در این سن و سال را دوست دارم." پالترو در ادامه توضیح داد که رسیدن به 40 سالگی برای او احساس رهایی و آزادی فوق‌العاده‌ای را به همراه داشته است. رهایی از احساس نگرانی از قضاوت و حرف مردم درباره او و این بازیگر حاضر نیست این رهایی را با چیزی عوض کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج